Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 19 2013, 13:41
Daar ben ik ergens ook wel bang voor, dat ik het niet lang volhou of geen lessen kan verzinnen die interessant genoeg zijn..
@Zoë: Ik ben al zoveel stagaire geweest op andere sites, so wil eens iets nieuws x3 maar LM'er lijkt me ook wel nice jah c:
@Rebecca: Yush, ben ermee bezig x3
Percy Jackson .
PROFILE Real Name : Rebecca Posts : 178
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water || Dark Klas: Master Kana Partner: Love is like a bittersweet migraine honey.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 19 2013, 13:47
Kannie wachten
Youko .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 413
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: »Water« Klas: »x« Partner: »Your soft touch, your warm body, your beating heart«
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 19 2013, 13:49
Elektrisch botje doet pijn :c
Avani
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 183
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth magic. Klas: Too old for that. Partner: You have to work really - really hard before you can get me.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 19 2013, 13:49
@Ozzy: Ja dan snap ik het ahahaha. Volgens mij is er geen LM'er vrij...
Venita .
PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ Posts : 132
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur + Lucht = Elektriciteit Klas: Geen Partner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 19 2013, 13:50
Excuseer mij, maar ik ga me even in dit gesprek mengen
Ikzelf heb ook wel interesse in de rol van adviseur, vooral omdat ik meteen een ideetje kreeg, hihi ~ Maar ik ben hier nog niet zo lang op het forum, dus schat ik mijn kansen nihil in ^^' En het lijkt me wel leuk, een diertje spelen tussen allemaal mensen ~
Youko .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: »Water« Klas: »x« Partner: »Your soft touch, your warm body, your beating heart«
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 19 2013, 13:52
Ik wil het nieuwe setje voor Youko. Maar ik ga Noah niet opjagen. Ik zal geduldig blijven wachten xD
Hayden. .
PROFILE Real Name : Charlotte Posts : 838
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 19 2013, 13:53
Ze'ev schreef:
@Zoë: Ik denk het kiezen voor Vani's stiefbroer :O
OMG EMMA DAT IS BENTLEY'S RAS SOOO CUTE. Ik liet hem aan mijn hond zien, hij snuffelde aan het scherm en was toen zo van 'hmpf' xD
Nu maar eens postje voor Ze'ev verder afmaken en neerzetten en dan aardbeiden halen, er waren geen bosbessen.
Zack .
PROFILE Real Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light/ air Klas: c: Partner: c:
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 19 2013, 13:54
@Ven: wees gerust, als je je adviseur goed uitschrijft heb je de rang ^^
Youko .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 19 2013, 13:56
Mensen D: Nu maken jullie me weer nieuwsgierig naar de rang van Stagiaire [<- Wat een pokke woord als dyslect xd] Water magie ;w;
Het kan wel voor Youko, tho
Percy Jackson .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water || Dark Klas: Master Kana Partner: Love is like a bittersweet migraine honey.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 19 2013, 13:56
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 19 2013, 13:57
@Zoë: Neh, denk t ook niet. Ach ja, ooit zal er wel eens een kans komen zekers?
@Venita: Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je nieuw bent of niet, zolang je maar een goed idee hebt zoals Anne zegt x)
@Quinty: Je kan altijd proberen? xd
Youko .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 19 2013, 13:57
@Ozzy; Ik ben al es docent geweest en stagiaire, dus ik weet niet of ze me die rang nog een keer durven te geven xd Ik verslons het toch alleen maar :')
Hayden. .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 19 2013, 14:05
I feel bad for Hay now. But actually, I don't really care.
Avani
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 183
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth magic. Klas: Too old for that. Partner: You have to work really - really hard before you can get me.
@Ozzy: Na ja ik ga mijn rangeke niet afgeven muwhahahaha. Althans voorlopig nog niet.
Percy Jackson .
Hoe bedoel je Charlotte?
Hayden. .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 19 2013, 14:06
Heb net het topic geopend voor Ze'ev, Hay is helemaal bang en nerveus en stuff. Wat doe ik mijn chars toch aan?
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 19 2013, 14:16
@Quinty: ghehe, maar als er geen andere aanmeldingen zijn heb je misschien geluk (a)
@Zoë: Neh? xd Begrijp ik wel, zou hem ook niet zomaar weggeven x3
Ze'ev .
PROFILE Real Name : Kiss o3o? Posts : 193
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woud Klas: Partner: Like tomorrow she is always one day away. All the time she slips away, it’s close but yet so far
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 19 2013, 14:17
Venita schreef:
Excuseer mij, maar ik ga me even in dit gesprek mengen
Ikzelf heb ook wel interesse in de rol van adviseur, vooral omdat ik meteen een ideetje kreeg, hihi ~ Maar ik ben hier nog niet zo lang op het forum, dus schat ik mijn kansen nihil in ^^' En het lijkt me wel leuk, een diertje spelen tussen allemaal mensen ~
Dan moet je zeker niet aarzelen om een aanvraagje doen. Want proberen kan altijd en derp. c:
Hmmmmm, ik ga maar eens gauw posten en dan citroenkoekjes maken
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.