MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 16:43
Woesh, eerste dagboekfragment getypt.
En nu, tijd voor iets te eten.
Miss Nannete
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1299
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: I have my own, sweetheart. Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 16:47
Aaahw, ik lief Haydens dagboek zo erg =3= En in plaats van te posten heb ik een soort experimentele poging tot ijsjes maken gedaan o__ó Yeah. Ik kon de ijs vormpjes niet vinden, dus nu zitten ze in muffinbakjes en ik heb het hele recept genegeerd x3 Let's hope it's still gonna edible ^^'
Hayden. .
PROFILE Real Name : Charlotte Posts : 838
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 16:50
Het recept negeren, dat doe ik op school altijd omdat we veel te makkelijke dingen maken en dan gaat er zo'n klasgenootmensje zo van "Die vrouw zij dat je je paprika zo moet snijden." En is het iets heel ingewikkelds ofzo, want simpel is blijkbaar fout, xD
Miss Nannete
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 16:53
Haha, meestal gaat t ook goed, maar ik heb nu chocolade-yoghurt ijsjes en half-framboosyoghurt half-framboos-sorbet ijsjes gedaan Like whut? Ik was echt heel random bezig met dingen bij elkaar gooien xD
Dus ik laat anderen straks maar eerst proeven *fluit onschuldig*
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 17:03
D'aww, een brief van Moyra - how very cute. Dat zal Saf leuk vinden als ie in de ziekenzaal ligt met zijn hersenschudding. Maar Ems, is het de bedoeling dat ik er met een brief terug op reageer of is het een droptopic voor Moyra's brieven? Want anders ga ik even een brief terug tikken
Miss Nannete
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 17:06
@Noah;; Ehm, had niet echt heel goed nagedacht over het concept stiekem. c': Ik denk dat ik het gwn als topic gebruik voor alles wat Moyra doet om mensen te stalken, inclusief antwoorden Ik zie Saf echt al evil lachend een zoet antwoord schrijven x'D Moyra helemaal hyper- ik denk dat ze zijn brief ergens zorgvuldig gaat bewaren o__ó
En that amazing feeling when you wear your lenses again after 3 days. Heaven for my eyes<3
Hayden. .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 17:12
O.o How dare my friend say Sam is ugly and will make our children ugly. o.O
Ayanami .
PROFILEReal Name : Koii Posts : 22
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht Klas: Miss Eres. Partner: You fell into my arms without care, or did I just imagine you there?
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 18:02
Oee; Aya heeft een brief gekregen Zo maar eens een sheet maken voor brieven en such ~
Hayden. .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 19:15
Vanavond ga ik hoogstwaarschijnlijk niet meer kunnen posten, als mensjes die bij me moeten posten dit lezen: Doe maar rustig aan, ik weet toch niet wanneernik zou kunnen posten.
Jace .
PROFILEReal Name : Caro Posts : 33
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Darkness / Fire Klas: Partner: I'd like to see you try ;)
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 19:42
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 19:53
Te laat. Ik ga later met Jamie trouwen -3- En je moet zeker Rumble and Sway van ze opzoeken, zo catchy ~
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 20:08
Nu heb ik eindelijk vakantie begint een writersblock zich te vormen T^T
en omg I seee zero kiryu *droools*
Jace .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Darkness / Fire Klas: Partner: I'd like to see you try ;)
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 20:30
Mijn Zero xD
Miss Nannete
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 20:38
@Caro;; Wat heeft Jace een gezellige achternaam zeg Hellsong, sounds so warm and cozy.. *kuch*
@Rani;; Here, have some inspira-Oh wait, I have none either
Jace .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 20:44
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 20:50
Alleen nog een verleden en ik kan de aanvraag insturen maar verleden is altijd zo moeilijk..
Venita .
PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ Posts : 132
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur + Lucht = Elektriciteit Klas: Geen Partner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 20:53
Dat is best grappig, want ik begin juist namelijk altijd met de geschiedenis van een personage en daarna komt pas de rest ^^'
Ik vind het vreemd, mijn laptop wordt de laatste tijd zo snel warm en hij doet soms ook erg sloom. Maar ik hou zoveel van hem, ik wil hem nog niet kwijt >.<
Rhine Gestorven
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 20:57
Emma : hahaha thanks for trying
Caro : dooooh jij bent me wel een kleine mind kweller heur, een van mijn favo namen en fc nemen, ik kan gewoon niet anders dan helemaal weg zijn van Jaceje
Ozzy'tje : good luck and may this help you a little C;
Jace .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 20:59
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 21:09
@Venita: Dat is just.. weird xd @Rani:ghehe, helpt eigenlijk wel x3
Eodan
PROFILE Real Name : Melle Posts : 810
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light Klas: That's a long time ago.. Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 21:13
En toen trollde het internet op mijn wii-u hem weer .__.
Rhine Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 21:16
Caro : oh oh interesting, nou misschien wel eens een keertje ja. Send me a pb or something when you want one C;
Ozzywozzy : Ofcourse, het is een regenboogschaap, die dingen doen wonderen
Venita .
PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ Posts : 132
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur + Lucht = Elektriciteit Klas: Geen Partner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 21 2013, 21:18
@ Ozzy :: Eigenlijk helemaal niet. Als je kijkt naar het feit dat ik eerst de geschiedenis uit typ en deze goed overdenk, kan ik ook kijken naar wat mijn personage gevormd heeft en vanuit daar zijn karakter bepalen. Verder een logische leeftijd bepalen, hoeveel jaar heeft het nodig voor dat alles om te gebeuren. Enzovoorts, eigenlijk.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.