PortalIndexU wilde me spreken? - Pagina 2 HpD5UwnU wilde me spreken? - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

U wilde me spreken?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Miss Eres
...
...
Miss Eres

U wilde me spreken? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
U wilde me spreken? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

U wilde me spreken? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: U wilde me spreken?   U wilde me spreken? - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 21 2009, 14:43

''Dank je Norwood'' zei Madeline. Ze keek Mitsu na en zuchtte even. Verschrikt sprong ze op toen Selavin binnenkwam. Ze negeerde voor nu zijn botte opmerking omdat er nog iemand binnenkwam. Het was Savador en hij was er nog erger aan toe dan toen hij vertrok. Ze keek naar het zwaard dat hij op haar bureau legde. Ze schrok toen hij een kreet van pijn uitstootte. ''Hoe kan dat? Wie was er bij haar?'' vroeg Madeline.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Savador

Master Savador

Real Name : Saf
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

BerichtOnderwerp: Re: U wilde me spreken?   U wilde me spreken? - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 21 2009, 14:58

Savador zakte wat onderuit op de stoel en legde zijn hoofd op de rugleuning. Hij voelde zich wat misselijk en het duizelde hem lichtelijk voor zijn ogen. Voorzichtig streek hij met zijn vingers over de wond in zijn schouder voordat hij antwoord op Miss Madeline gaf. 'Een meisje,' zei Savador zacht. 'Ze lijkt als twee druppels water op Celedë. Het enige verschil zijn haar blauwe ogen en haar lange haar. Ik ken haar naam niet, maar ze is vast een bloedverwant.' Hij voelde een braakgevoel opkomen wanneer hij erachter kwam hoe diep de wond eigenlijk wel niet was. 'Ik weet niet of ze op de Dark Magicans etage blijven. Ze kunnen ook al zijn gevlucht,' ging Savador verder. Hij keek Miss Madeline aan en zuchtte even onhoorbaar.
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Miss Eres
...
...
Miss Eres

✦ CHARACTER ✦
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

BerichtOnderwerp: Re: U wilde me spreken?   U wilde me spreken? - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 21 2009, 15:05

''Dat kan niet. Celedë is een wees en enigskind. Ze heeft al jaren geen familie meer'' zei Madeline. Ze dacht diep na en begon toen wat in de la van haar bureau te rommelen. Ze pakte een dossier en haalde er een foto uit van Diva. Ze liet hem aan Savador zien. ''Was dit het meisje dat je bij Celedë zag?'' vroeg ze doordringend. Het klopte wel. Diva leek als twee druppels water op Celedë maar beide meisjes waren wees. Diva verloor haar familie twee jaar geleden en Celedë twee en een half. Ze konden onmogelijk familie van elkaar zijn. Daarbij kwam Celedë van Shadra en in het dossier van Diva stond dat ze van Razen kwam al zag ze er inderdaad niet zo uit.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: U wilde me spreken?   U wilde me spreken? - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 21 2009, 15:11

Savador gromde zacht toen hij Miss Madeline's uitleg hoorde en merkte dat hij fout zat; daar hield hij niet van. Hij zag het schoolhoofd in een bureaula rommelen en ze haalde er een dossier uit. Uit het dossier haalde ze een foto, en liet die aan Savador zien. Hij keek regelrecht in twee felblauwe ogen en zijn gezicht betrok even. 'Ja, dat is haar absoluut,' antwoordde hij op een wrevelige toon. Savador vroeg zich sterk af welke relatie Celedë en het meisje dan wel hadden als ze geen bloedverwanten waren.
Miss Eres
...
...
Miss Eres

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: U wilde me spreken?   U wilde me spreken? - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 21 2009, 15:15

Madeline keek zelf nog even naar de foto. ''Dit is Diva. Zij is net als Celedë een weeskind. Twee jaar geleden stierven haar ouders en haar zusje. Ze komt van Razen. Celedë komt van Shadra, ze kunnen onmogelijk zussen zijn. Ook omdat Celedë haar ouders een half jaar eerder verloor dan Diva'' vertelde Madeline die met het dossier in haar handen alle dingen over Diva opnoemde die ervoor zorgde dat het onmogelijk was verwant te zijn aan Celedë.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: U wilde me spreken?   U wilde me spreken? - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 21 2009, 15:31

'Ja oké, goed. Ze zijn geen bloedverwanten,' antwoordde Savador, en in zijn stem was een prikkelbare ondertoon te horen. 'Dat weet ik nu wel,' zei een verveeld stemmetje in zijn hoofd. Hij ging wat rechter zitten en keek Miss Madeline aan. 'Ik ga haar zoeken,' gromde hij. 'Diva.' In gedachten herhaalde hij die naam een paar keer, en hij wendde zijn blik van Miss Madeline af. 'Als het me lukt breng ik Celedë ook hier. Ze vormt een gevaar voor deze school, met of zonder wapen.' Zonder nog op een reactie van het schoolhoofd te wachten stond hij op en beende langs Selavin de kamer uit. Als Miss Madeline het hier niet mee eens was hoorde hij dat later wel. Savador wilde dit allereerst rechtzetten; als hij schoolhoofd was geweest had hij iedere leraar achter haar aan gestuurd en haar letterlijk van school getrapt.
Celedë
.
.
Celedë

U wilde me spreken? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 200
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

BerichtOnderwerp: Re: U wilde me spreken?   U wilde me spreken? - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 21 2009, 18:52

Gehuld in zwarte rook brak Celedë dwars door het raam van Madeline`s kantoor. Ze keek rond en zag haar zwaard op het bureau liggen. Zonder op of om te kijken rende ze op het zwaard af en greep het beet. Ze keek even op naar de aanwezigen en verdween door het gebroken raam in dezelfde zwarte rook gehuld als ze was gekomen.
Master Norwood

Master Norwood

Real Name : Little Pig
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

BerichtOnderwerp: Re: U wilde me spreken?   U wilde me spreken? - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 21 2009, 18:58

Norwood zat weer in een stoel en zag dat Savador binnen kwam. Hij volgde het gesprek en merkte dat Savador weer wilde gaan. Met zijn wonden kon hij nog bezwijken. Ineens kwam Celede binnen. Hij merkte dat ze het zwaard pakte en weg ging. Hij pakte het flesje van de tafel en een hoop bladeren kwamen om hem heen. Ineens verdween hij. Hij hij kwam uit bij Savador en gaf het aan hem. "Drink dit je wonden genezen dan volledig.." zei hij en verdween op nieuw. Hij ging nu achter Celede aan. Ze mocht dat zwaard niet in haar bezit hebben.

(Zeg...Celede...openen we hier ook een topic voor.)
Gesponsorde inhoud

U wilde me spreken? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: U wilde me spreken?   U wilde me spreken? - Pagina 2 Icon_minitime

U wilde me spreken?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» Je wilde me spreken?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office-