PortalIndexNorwood opzoeken. - Pagina 2 HpD5UwnNorwood opzoeken. - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Norwood opzoeken.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

Norwood opzoeken. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Norwood opzoeken. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Norwood opzoeken. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Norwood opzoeken.   Norwood opzoeken. - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 03 2010, 16:38

Norwood keek naar Madeline en glimlachte. "Dat ziet hij er zeker uit, het was een verschil toen ik hem had gevonden..." zei hij en glimlachte. Daarna keek hij weer naar het papier. "Getuige? Goede vraag..." zei hij. "Ik zit er aan te denken om Shong te nemen..." zei hij. "Aangezien ik met Shong de beste band hier heb op school, op jou na dan..." zei hij en glimlachte. Hij keek daarna weer naar Madeline. "En jij? Heb jij al een getuige?" vroeg hij op een vriendelijke toon aan Madeline. Even keek hij naar het papier. Ze moesten ook nog weten wie er kwamen. Maar die vraag was even voor later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Norwood opzoeken. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Norwood opzoeken. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Norwood opzoeken. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Norwood opzoeken.   Norwood opzoeken. - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 06 2010, 13:53

Madeline keek even verast op. ''Moet ik ook een getuige hebben?'' vroeg ze. Voor de bruidegom wist ze dat die altijd een getuige hadden maar het was haar niet bekend dat zij er ook eentje moest hebben. ''Als ik dan al iemand nodig heb, dan ga ik voor Kale. Ik weet zeker dat ik hem voor zoiets als dit wel even mag weg halen van die oorlog'' glimlachte ze. Maar dat was niet waarom ze voor Kale koos. Madeline kende Kale al jaren, al vanaf toen ze zelf nog studenten waren. En Madeline was Kale bijzonder gaan warderen omdat hij altijd zoveel voor haar over had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Norwood opzoeken. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Norwood opzoeken. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Norwood opzoeken. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Norwood opzoeken.   Norwood opzoeken. - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 06 2010, 14:45

Norwood keek naar Madeline en glimlachte. "Natuurlijk..." zei hij. "Zowel de bruid als de bruidegom moet een getuigen hebben..." zei hij. Een glimlach verscheen op zijn gezicht. Hij keek haar aan. "Ik kan je keuze begrijpen..." zei hij. "Wie komen er eigenlijk? Ik ga echt niet de hele familie uitnodigen..." zei hij. "Dan zijn we over twee weken nog bezig met het versturen van uitnodigingen..." zei hij op een sarcastische toon en glimlachte. Norwood had inderdaad een grote familie, en hij wilde ze lang niet allemaal op het huwelijk hebben. Zijn moeder, broertje en zusje kwamen hoe dan ook. Zijn blik ging naar Madeline en wachtte even op haar antwoord voor hij verder ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Norwood opzoeken. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Norwood opzoeken. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Norwood opzoeken. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Norwood opzoeken.   Norwood opzoeken. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Norwood opzoeken.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Norwood.
» Ephony opzoeken.
» De koelte opzoeken.
» Naar Norwood.
» Met Norwood.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Wood Magic-