|
Auteur | Bericht |
---|
TJ .
PROFILEReal Name : Kaatje Posts : 41
| Onderwerp: Family Jones vr maa 08 2013, 19:01 | |
|
'Sire, someone has stolen a painting of Van Gogh.' 'Oh no, not Jones again.' 'Again, they have ever stolen anything?' 'Yea, they always steal the same painting.' 'Realy? Is it a game or something.' 'Kind of. They test the security.' 'Without permission?' 'Without permission.' Jones, een familie die je niet overal tegenkomt. Elk jaar zijn ze een paar weken lang elke dag in het bekendste museum van Puffoon te vinden waar ze de beveiliging checken en alle details in hun hoofd prenten. Ze gaan altijd anders te werk, hebben ieder elk jaar ene andere taak. De enige die altijd dezelfde taak op zich neemt is de oudste die er altijd voor zorgt dat alles goed verloopt. Vanaf het moment dat ze genoeg informatie hebben over alles dat zich in het museum bevindt, gaan ze aan de slag. 'S nachts dringen ze het gebouw binnen en telkens weer stelen ze het schilderij dat helemaal in de achterste zaal in het museum hangt om het na zoveel dagen gewoon terug te geven. Het is iets waar Timo ooit mee gestart was en na een tijdje aan zijn broers en zussen geleerd had. De famile Jones bestaat namelijk uit allemaal wezen, maar wonen wel op zichzelf in de villa die ze van hun ouders geërfd hebben. Stelen zit in het bloed van de kinderen, alleen gebruiken zij de kunst van het stelen niet altijd om dingen voor zichzelf te stelen, maar om gebouwen zoals een museum te helpen om hun beveiliging te verscherpen. Natuurlijk gebeurd het al wel eens dat ze dingen voor eigenbelang stelen, maar dat zijn meestal maar kleine dingen die mensen niet zo heel snel zouden missen. _________________________________________________________________________________ Wel, ik denk dat het wel duidelijk is dat ik TJ's broers en zussen zoek. Ze zijn een grote familie die bestaat uit 6 kinderen. Dat getal kan nog wel aangepast worden, hangt ervanaf hoeveel mensen zin hebben om bij een familie als de deze te horen. Het zijn absoluut geen lieverdjes en zouden zich niet snel laten kisten door anderen. Natuurlijk kan er wel een 'buitenbeentje' zijn die wat liever en vriendelijker is dan de rest. Ze houden wel van grapjes en kunnen op momenten zo eens net over de grens gaan om zich daarna terug te trekken. Ze zijn geniepig en eigenlijk is er heel weinig over hen bekend waardoor ze best mysterieus overkomen. Je mag zelf weten of je personage actief meedoet met het stelen of niet en wat hij of zij ervan vind. [1] Timo Jones (TJ) [2] Crouge Theodore Jones (=> Melle) [3] => Noelani [4] Jasmyn Jones (=> Talita) [5] Open [6] Open |
Laatst aangepast door TJ op zo maa 10 2013, 12:06; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Family Jones vr maa 08 2013, 20:14 | |
| Ik zou wel graag willen dan graag een meisje ~ Ik maak nog wel een account aan ^^ Is het de bedoeling dat je dan zelf een naam en zo verzint? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Family Jones vr maa 08 2013, 23:35 | |
| Oeh. Sounds very interesting... c: Maybe dat ik wel wil mee doen, iemand die steelt is wel een interesting onderwerp..
omgpommenietnogeen |
|
| |
TJ .
| Onderwerp: Re: Family Jones za maa 09 2013, 10:48 | |
| Van mij mogen jullie allebei ^^ De leeftijd gaat dus van oud naar jong (1 is de oudste etc.) So, je mag een getal kiezen xd Liever een iets oudere of een schattig klein ding? Tweelingen kunnen eventueel ook wel C: En dan een naam s.v.p dan kan ik het erbij zetten |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Family Jones za maa 09 2013, 11:25 | |
| Ik zou mijn account Yasmyn willen noemen, een meisje van 16 Uiterlijk enz. zie ik nog wel, en ik ga dan binnenkort het acc aanmaken ^^ |
|
| |
Eodan
PROFILEReal Name : Melle Posts : 810 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: That's a long time ago..Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.
| Onderwerp: Re: Family Jones za maa 09 2013, 13:31 | |
| Hey, dit lijkt mij wel interessant..^^
Naam: Ray Theodore Jones (Ray) Geslacht: Jongen Leeftijd: 18 |
|
| |
TJ .
| Onderwerp: Re: Family Jones za maa 09 2013, 22:04 | |
| Yush, allebei geaccepteerd xd |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Family Jones za maa 09 2013, 23:11 | |
| Ik zou me ook wel willen aanmelden ^^ Word een meisje van 17 Naam enzo moet ik wel nog verzinnen D: |
|
| |
Crouge .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 102 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark as the night babyKlas: Master SavadorPartner: You woulden't even dare
| Onderwerp: Re: Family Jones zo maa 10 2013, 00:27 | |
| Oh, maak er maar trouwens Crouge Theodore Jones van in plaats van Ray :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Family Jones ma maa 11 2013, 01:55 | |
| Sorry voor het late antwoord. Um, Een jongen van 16 if possible. Moet over de naam nog even denken :]
Sowwy, ivm misschien nog een oc, moet ik dit helaas cancelen. T_T Ik wil té veel, en dan lijkt me het beter dat iemand anders over neemt anders geef ik er te weinig aandacht aan.
Laatst aangepast door Night op di maa 12 2013, 00:21; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Jamaya .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 150 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Partner: I don't need a boy.
| Onderwerp: Re: Family Jones ma maa 11 2013, 19:59 | |
| Verander mijn naam maar is Jamaya Ik weet dat de reang niet klopt, dit was vroeger m'n stagiaire kunst c: |
|
| |
Gab .
PROFILEReal Name : buns Posts : 292 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: fire and darkKlas: Partner: its just a stupid fantasie. its al in your head
| Onderwerp: Re: Family Jones di maa 12 2013, 11:56 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Family Jones | |
| |
|
| |
|