PortalIndexEnquête: de locatie van het kamp HpD5UwnEnquête: de locatie van het kamp 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Enquête: de locatie van het kamp

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 

Op welke planeet moet het kamp gehouden worden?
Nova
Enquête: de locatie van het kamp Poll_left0%Enquête: de locatie van het kamp Poll_right
 0% [ 0 ]
Shadra
Enquête: de locatie van het kamp Poll_left56%Enquête: de locatie van het kamp Poll_right
 56% [ 5 ]
Puffoon
Enquête: de locatie van het kamp Poll_left0%Enquête: de locatie van het kamp Poll_right
 0% [ 0 ]
Erd
Enquête: de locatie van het kamp Poll_left0%Enquête: de locatie van het kamp Poll_right
 0% [ 0 ]
Gren
Enquête: de locatie van het kamp Poll_left44%Enquête: de locatie van het kamp Poll_right
 44% [ 4 ]
Razen
Enquête: de locatie van het kamp Poll_left0%Enquête: de locatie van het kamp Poll_right
 0% [ 0 ]
Cassia
Enquête: de locatie van het kamp Poll_left0%Enquête: de locatie van het kamp Poll_right
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 9
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimezo feb 14 2010, 22:50

(Ik heb toestemming van Madeline dit hier te plaatsen)

Omdat er een kamp georganiseerd wordt, is er de keuze om uit de zeven planeten te kiezen. De activiteiten moeten nog wel verzonnen worden, dus als er ideeën zijn? x)

Mogelijke activiteiten en ideeën:

- Nova:
Kristallen opgraven in een afgelegen gebied.

- Shadra:
Het bezoeken van een afgelegen huis waar het spookt.
► Een dropping.

Geesten verdrijven die al een paar weken een dichtstbijzijnd dorp teisteren.

- Puffoon:
Door middel van ventilatoren een kleine orkaan maken. Het is aan de leerlingen om dit uit te vogelen, met tips van inwoners.
Deltavliegen.

- Erd:
Meelopen met archeologen. De leerlingen leren wat van opgravingen en mogen zelf meedoen.

- Gren:
Het opbouwen van een stuk bos.
Een trektocht door de bossen.

- Razen:
Veilig maken van een dorpje, een nabije vulkaan vertoont activiteit.

- Cassia:
Een met uitsterven bedreigde vissoort helpen met hun tocht naar de broed-/legplaats.

● eventueel een maandelijks kamp, zodat alle planeten aan bod komen
● eventueel een monument/speciaal kenmerk voor iedere planeet
● eventueel een (nachtelijk) kampspel


Laatst aangepast door Master Savador op di feb 16 2010, 19:37; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Norwood

Master Norwood

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimezo feb 14 2010, 22:58

Op Gren: Het opbouwen van een stuk platgebrand bos...

Verhaaltje:

In de zomer zijn er een aantal bosbranden geweest op Gren. Om de planeet weer wat kleur en groen terug te geven heeft de regeringen op Gren hun krachten gebundeld en proberen dit op verschillende manieren te doen.

Dit kan mogelijk met het kamp geholpen worden.

Het blijft maar een idee.

Ik heb overigens ook nog een vraag:
Kun jij zien wie naar wat gaat? Of gaan alle leerlingen naar 1 planeet? Want ik heb het niet helemaal goed gevolgd meer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimezo feb 14 2010, 23:13

Dat is een nice idee Goorvoetje ;D *noteert*

En zover ik weet is het één kamp en gaan we met z'n allen naar één planeet ;o
Tenzij iemand daaroptegen is of een beter idee heeft, dan hoor ik dat graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Mao.
.
.
Mao.

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEPosts : 148
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 5e jaar
Partner: /

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimezo feb 14 2010, 23:23

PLANEETDISCRIMINATIE~! Rolling Eyes


Misschien moet er zo'n "kamp" georganiseerd worden om de maand of zo. Dan komen alle planeten aan de beurt en kunnen alle leerlingen iets doen dat hen aanstaat. Ik denk namelijk niet dat de gure, stoute Shadra-kindjes zo graag planten genezen. (Of ze dat nu kunnen of niet). Rebellerende leerlingen zijn ook geen pretje.

Ach ja...

Voorstel: Er zou een zeker monument of zo, een kenmerkend iets moeten zijn voor iedere planeet, waar er iets valt te doen. Dan kan iedereen dat bewonderen! ≧▽≦
En als dat te saai is, dan maak je het leuk met bijvoorbeeld een spannend kampspel. Een nachtspel waar dingen mislopen of zo. MUH-hahaha! Nja...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Master Savador
 
 
Master Savador

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimezo feb 14 2010, 23:53

Je hebt een punt, Mao. Maar als er iedere maand een kamp wordt georganiseerd, moeten we dan niet gek veel activiteiten gaan verzinnen? Het is mogelijk, daar niet van ;D

Het monumentenidee/speciale kenmerken op de planeten is wel tof. ^^
Alleen weet ik niet of wij zelf met speciale kenmerken en/of monumenten mogen aankomen, aangezien wij niet de planeten hebben verzonnen. Dat zou Madeline eigenlijk moeten beslissen of dat mag. Ik hoop eigenlijk van wel, want het kan het kamp een stuk leuker maken.

En over een mislopend nachtspel, daar heb je groot gelijk in. Een kamp zonder spannende gebeurtenissen is natuurlijk flut x)

btw ik dump alle ideeën wel in de eerste post. Dan hebben we tenminste een goed overzicht~
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Mao.
.
.
Mao.

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEPosts : 148
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 5e jaar
Partner: /

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimezo feb 14 2010, 23:55

Okay. Alleen spijtig dat er geen neutrale planeet bestaat - behalve de school - of een planeet waar alle mensen baat bij hebben.

HOORAY voor chaos!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Master Savador
 
 
Master Savador

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimema feb 15 2010, 00:22

Ik heb ook een voorstel:

ik zat te denken dat we dag en nacht soort van in twee topics kunnen scheiden, omdat het anders veel te druk kan worden in één topic doordat iedereen door elkaar post.

Bijvoorbeeld voor de dagactiviteiten een topic en voor de nachtactiviteiten en het slapen in een ander topic.

Of gewoon een topic voor alle activiteiten en een ander topic voor het slapen/lolmaken in en rond de tenten en het kampgebied.

Nja het hoeft niet allemaal per se apart in topics, maar als iedereen door elkaar post wordt het misschien wat te onoverzichtelijk om het zo maar te zeggen. En een andere manier om dat te voorkomen komt niet echt in me op /=
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Mao.
.
.
Mao.

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEPosts : 148
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 5e jaar
Partner: /

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimema feb 15 2010, 00:27

Ja, ik zat ook al te denken aan hoeveel mensen er dan gingen meedoen...

Het enige probleem met jouw voorstel, is dat het dan niet meer coherent is. Tenzij je maar in één van de topics speelt. Wat er wel kan gedaan worden, is dat er een nieuw forum (= niet een site, maar zoiets als "Klaslokaal Light magic" of "Bibliotheek" etc.) wordt gecreëerd speciaal voor het kamp. Dan is het wat minder chaotisch, en als het allemaal voorbij is, kan je het hele ding verplaatsen naar een archief of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Master Savador
 
 
Master Savador

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimema feb 15 2010, 00:34

Ja, zoiets zal het allemaal een stuk overzichtelijker maken. Als Madeline dit zelf niet leest, zal ik haar een PB sturen en hierover inlichten of dat mogelijk is. Dan zou het een stuk handiger en duidelijker worden. =)
Het is alleen de vraag of ze het wil doen, maar dat is geheel aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimema feb 15 2010, 09:37

Zou ik misschien even mogen vragen hoe jullie dit gezien hadden?
Trouwens Mao wat jij verstaat onder nieuw forum is een subfora, tenminste als ik je goed begrepen heb.
Naar mijn idee kun je namelijk dat kamp toch gewoon onder de subfora's van de planeten plaatsen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Mao.
.
.
Mao.

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEPosts : 148
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 5e jaar
Partner: /

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimema feb 15 2010, 13:42

Ja, subfora. Sorry, ik ken alleen de Engelse benamingen.

Wel, natuurlijk kan dat, maar dan is er een risico dat het te bevolkt wordt op een topic. Het is niet onmogelijk of zo, gewoon minder praktisch.
Het hangt er natuurlijk van af hoeveel mensen deel willen nemen aan dat kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Mitsu
.
.
Mitsu

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimema feb 15 2010, 23:06

Misschien is dit wat...

Nova
- Kristallen opgraven in een afgelegen gebied
Razen
- Veilig maken van een dorpje, een nabije vulkaan vertoont activiteit.
Puffoon
- Door middel van ventilatoren een kleine orkaan maken. Het is aan de leerlingen om dit uit te vogelen, met tips van inwoners
Erd
- Meelopen met archeologen. De leerlingen leren wat van opgravingen en mogen zelf meedoen.
Cassia
- Een met uitsterven bedreigde vissoort helpen met hun tocht naar de broed-/legplaats.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimema feb 15 2010, 23:13

Is gut, ik zet het erbij. Er mogen ook wel niet-educatieve activiteiten bij te pas komen. Activiteiten die je ook bij een normaal schoolkamp ziet, bijvoorbeeld kanoën ofzo of net als Mao al zei een nachtelijk kampspel x)

Voor Shadra had ik het idee om een afgelegen huis te bezoeken waar men beweert dat het spookt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Mitsu
.
.
Mitsu

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimema feb 15 2010, 23:27

ik dacht even doe ik maar orgineel.......kanoën vind ik zo standaard...^^....oh ja, Shadra ben ik nog over aan het nadenken. Al is dat niet makkelijk. Kom niet verder dan een droping >_<
verder zal ik kijken naar non-educartieve activiteiten....laat het nog wel horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimema feb 15 2010, 23:33

Kanoën was ook maar een voorbeeld x)
Je hoeft niet per se met iets gewoons te komen hoor. Je originele ideeën zijn ook goed =]
Ik zet dropping er wel bij, keej?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Mao.
.
.
Mao.

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEPosts : 148
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 5e jaar
Partner: /

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimema feb 15 2010, 23:45

Shadra: Geesten verdrijven die al een paar weken een dichtstbijzijnd dorp teisteren? Of zoiets. Een paar leerlingen per geviseerd huisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Rose.
.
.
Rose.

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimema feb 15 2010, 23:54

Nou eigenlijk is dat iets wat alleen jij kan doen btw. Niet iedereen kan geesten oproepen hoor. Niet dat het een slecht idee is ofzo, maar lees hieronder eens wat ik erbij zeg.

Maar ik ga je één ding zeggen zwijg alstublieft over geesten, aangezien ik er elke dag mee te maken heb in het dagelijks leven. Ik zie namelijk geesten, en geloof me dat is niet iets om trots op te zijn. In het fort van Breendonk ben ik al een paar keer ingestort door geesten die daar zaten, en die hadden letterlijk mijn keel dichtgeknepen. Wat niet fijn was, aangezien ze bijna een ambulance wil de bellen. Ik ben ongeveer 5 keer in één dag ingestort daardoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mao.
.
.
Mao.

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEPosts : 148
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 5e jaar
Partner: /

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimedi feb 16 2010, 00:00

Sorry Rose, dat kan ik niet ruiken. Je moet begrijpen dat dat mijn bedoelingen niet zijn. Ik ken je niet (ik ken niemand hier) en als ik iemand kwets of zo, dan is dat zeker niet m'n bedoeling! Ik schrijf alleen maar graag voor de lol - en als ik dan zo'n forum vind, dan verwacht ik niet iemand tegen te komen die in het dagelijkse leven zo'n dingen meemaakt.

Dus het spijt me als er iets verkeerd overgekomen is, maar begrijp dat dat niet zo bedoeld was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Rose.
.
.
Rose.

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimedi feb 16 2010, 00:05

Dat weet ik wel, ik beschuldig je ook niet ofzo. Opzich is het wel een leuk idee, maar zoals ik ervaren heb in het dagelijkse leven is geesten oproepen enz niet echt een leuke ervaring. Het is gewoon dat ik het even wilde melden hoor, het is niet dat ik er boos om ben dat moet je al helemaal niet denken. Maar het gaf mij gewoon een eng gevoel ondanks wat ik heb meegemaakt snapje.

Maar wat jij wel kan doen is iedereen een standje bij steken bij het geesten oproepen enz, dan weten de anderen tenminste ook hoe dat moet. Ik heb het nu even niet over de mensen die de personages hier spelen, maar over de personages zelf. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Mao.
.
.
Mao.

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEPosts : 148
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 5e jaar
Partner: /

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimedi feb 16 2010, 00:09

Ja, dat snap ik. Er zijn vast ook meer onderwerpen die onaangenaam zijn voor iemand. Maar nu dat ik dat weet, zal ik er in ieder geval rekening mee houden ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://m-academy.catchforum.net
Master Savador
 
 
Master Savador

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimedi feb 16 2010, 00:09

Roosje toch, wat heftig allemaal. Wat nu? >.<
Geestenactiviteiten verwijderen? Ik zou het jammer vinden en ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn, maar het is natuurlijk ook niet de bedoeling om personen achter de karakters door een RPG angst aan te jagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Rose.
.
.
Rose.

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimedi feb 16 2010, 00:12

Kijk het hoeft niet verwijdert te worden, ik meld het enkel. Angst heb ik niet echt, maar ik heb wel al 15 slechte geesten gehad rondom mij, maargoed ik weet zelf wel hoe ik moet reageren op hen. Maargoed van mij mag het idee er wel blijven staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitimedi feb 16 2010, 19:29

pff...eens kijken hoor....
een trektocht door de bossen van gren misschien?
of misschien deltavliegen op puffoon?

In mijn hoofd ziet het er goed uit Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA PROFILE
Enquête: de locatie van het kamp UTL8oxA MAGICIAN

Enquête: de locatie van het kamp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquête: de locatie van het kamp   Enquête: de locatie van het kamp Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Enquête: de locatie van het kamp

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Enquête] Nieuwe locatie op SSA?
» Het kamp
» Locatie SSA Meet Najaar 2017!
» Enquête
» Kamp deelnamens: Shadra

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Mededelingen-