PortalIndexFear. - Pagina 2 HpD5UwnFear. - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Fear.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Master Savador

Master Savador

Fear. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Fear. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Fear. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fear.   Fear. - Pagina 2 Icon_minitimema feb 15 2010, 20:32

Groot belang voor zijn basis, dat maakte Savador nog ongeduldiger en nieuwsgieriger. Hij bleef Deshas eerst een paar minuten zwijgend aanstaren toen hij vroeg of hij mee zou willen. Een stem in zijn achterhoofd vertelde hem dat hij nog veel liever zijn schoenen opat, maar nu het erop neerkwam en hij met zijn mond vol tanden stond om een simpele 'nee' over zijn lippen te krijgen, wist hij niet goed wat te doen. 'Niet mijn favoriete element is wellicht wat te zacht uitgedrukt,' begon Savador zacht met een duidelijke afkeer in zijn stem. Hij zuchtte even zacht. 'Alleen als je niet raar opkijkt als ik niet in mijn gebruikelijke kleding opdaag.' Voor het bezoeken van plekken met veel water in de buurt, had hij een lange mantel die tot zijn enkels reikte. Niet zomaar een mantel; eentje die hij speciaal op Razen had laten maken met geborduurde vlammen op de zoom. In die vlammen zaten echte vlammen verwerkt die hem warmte en bescherming gaven voor zijn grootste angst.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Deshas

Deshas

Fear. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Fear. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fear.   Fear. - Pagina 2 Icon_minitimema feb 15 2010, 20:45

Deshas grijnsde even kort. ''Waar wij heen gaan zul je meer sneeuw en ijs vinden dan water. Ik zou me maar warm aankleden als ik jou was'' zei hij tegen Savador. ''Ik wou eigenlijk zo snel mogelijk vertrekken. Dus over dertig minuten op het lanceringsplatform?'' Het was eigenlijk meer opgedragen dan een vraag. Deshas wou dit het liefst zo snel mogelijk geregeld hebben.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Fear. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fear.   Fear. - Pagina 2 Icon_minitimema feb 15 2010, 20:56

'Sneeuw en ijs maak ik liever niet gesmolten mee,' antwoordde Savador met een lichte huivering. 'Voor alle zekerheid trek ik het toch aan. Het bied immers ook warmte.' Terwijl hij peinzend naar Deshas' andere woorden luisterde, groef hij in zijn geheugen om weer boven te halen waar hij die mantel eigenlijk gelaten had. 'Goed dan,' stemde Savador in Deshas opdraging mee in. Binnen dertig minuten had hij ruim de tijd om dat ding te zoeken.
Deshas

Deshas

Fear. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Fear. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fear.   Fear. - Pagina 2 Icon_minitimema feb 15 2010, 21:05

Deshas knikte even. Hijzelf moest ook maar eens zoeken waar hij zijn eigen winterse kleding had liggen. Als hij het zich goed herinnerde moest hij ergens ook nog wel een mantel hebben liggen. ''Dan zie ik je in dertig minuten'' zei Deshas kalm en verliet de achthoekige kamer. Hij wachtte eerst op Savador voordat hij de muur weer voor de geheime doorgang liet rollen.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Fear. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fear.   Fear. - Pagina 2 Icon_minitimema feb 15 2010, 21:13

Savador liep Deshas achterna terug naar Dorchadas en keek zwijgend toe hoe de muur weer voor de geheime doorgang schoof. Pas toen de doorgang weer geheel bedekt was, draaide hij zich om en verliet de kamer. Terwijl hij zwijgend door de gangen van de Toren liep, bedacht hij zich waar hij het eerste zou gaan zoeken. Hij besloot maar eerst tussen de rotzooi in het hoofdkantoor te rommelen.
Gesponsorde inhoud

Fear. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE

Fear. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fear.   Fear. - Pagina 2 Icon_minitime

Fear.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» >>The only thing to fear is the fear itself, right?
» Don't fear me....fear the other guy...
» When fear prevails..
» Fear me...if you dare || Closed
» The Fear of the Unseen [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: Dorchadas - The Room of Darkness-