|
|
Auteur | Bericht |
---|
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:21 | |
| |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:22 | |
| misschien moet je leren maar ik ken het gevoel, ik krijg mezelf niet zo ver om mijn engels vocabulaire te leren omdat het zo veel is |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:26 | |
| Ik kan neit leren |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:28 | |
| waarom niet? Iedereen kan het ^^ komop noedeltje je kan het wel, ja, gij zijt een noedeltje O3o omg, heb teveel energie -.- |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:31 | |
| Nope, ik ben beter met mijn handen dan met mijn brein |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:35 | |
| ik ken het gevoel :/ mijn brein is... nu ja... ik twijfel soms of ik er wel een heb.. |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:38 | |
| SanNi wat doe je allemaal? |
|
| |
Doce .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 496 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: dαrĸKlas: master SavadorPartner: ɪ ωᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ᴛʜᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ sʜᴇʟʟs ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴄᴜᴛ ᴍʏ ᴛᴏᴇs. ɪ ᴀᴍ ᴛɪʀᴇᴅ ᴏғ ᴍʏ ᴇsᴄᴏʀᴛ, ɪ ᴀᴍ sɪᴄᴋ ᴏғ ʜɪɢʜs ᴀɴᴅ ʟᴏωs.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:38 | |
| Ok ik heb besloten een schoonmaak te houden. Al mijn personages verwijdert en alleen Doce gehouden, vanwege een lopende verhaallijn. En nu moet ik goed gaan nadenken wat voor personages ik ga terug nemen, personages waar ik ook werkelijk veel mee ga schrijven. Dus. c: SanNi heeft schoon gemaakt. Sorry voor iedereen waar ik gesprekken mee had. |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:39 | |
| Maar je gaat niet stoppen toch? |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:40 | |
| D'aaahw, al zal ik een aantal van je epic chars missen, toch ben ik ook benieuwd waar je nu weer mee komt |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:41 | |
| Aha. Ik was al bang dat je ging stoppen ahah. |
|
| |
Doce .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 496 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: dαrĸKlas: master SavadorPartner: ɪ ωᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ᴛʜᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ sʜᴇʟʟs ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴄᴜᴛ ᴍʏ ᴛᴏᴇs. ɪ ᴀᴍ ᴛɪʀᴇᴅ ᴏғ ᴍʏ ᴇsᴄᴏʀᴛ, ɪ ᴀᴍ sɪᴄᴋ ᴏғ ʜɪɢʜs ᴀɴᴅ ʟᴏωs.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:43 | |
| //Marit Nee absoluut niet, haha. Ik heb RPG nodig en SSA is de enige site waar ik actief op ben. Ik had gewoon een schoonmaak nodig. //Dominichoe heet jij echt? Awhn danke en ik weet het nog niet. Nieuwe of oude. Ik kijk nog wel c: //Zoë Haha, nee dat dus niet. En het spijt me voor Flaffje dat Soh nu ook weg is |
|
| |
Master Flavio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:44 | |
| Flavje gaat echt depri doen ahahah. Nu is iedereen weg waar hij om gaf. |
|
| |
Doce .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:45 | |
| Aaahn, hij gaf dus wel stiekem om Soh c: En ik zit er aan te denken om Alcor hier te spelen, maar dat weet ik nog niet zeker. |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:46 | |
| Ik ga Rhae transformeren denk ik. En dan komt ze helemaal vernieuwd terug. Dan heeft Flaf geen reden meer om zielig te zijn. En Cat wordt ook opgepoetst. Dante.. dunno. Flynn is weg en daarvoor was hij eigenlijk gemaakt.
Wat moet ik nu eigenlijk met Nenú doen? |
|
| |
Doce .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:48 | |
| Je kan der houden? Of doen dat Odio door hun vader terug naar huis is geëist, dat hij niet meer op SSA mocht blijven hem. Zoiets. |
|
| |
Master Flavio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:49 | |
| Stiekem wel ja, SanNi. Je moet Flavio nu horen, die zit echt als een meisje te janken in mijn oren. Oeh getransformeerde Rhae~ |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:50 | |
| - Doce schreef:
//Dominichoe heet jij echt? Awhn danke en ik weet het nog niet. Nieuwe of oude. Ik kijk nog wel c:
My supersecret ninja name... isss... Emma ;O Dah, te veel afleidingen van wiskunde hier |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:51 | |
| Met een zwarte hond in het donker gaan rondrennen was een slecht plan Emma : Maak een liedje over je wiskunde en ren rond tafel terwijl je het zingt, dat werkt
Laatst aangepast door Melody op wo nov 21 2012, 17:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Doce .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:52 | |
| //Zoë Awhn D: dat vind ik zielig. Ik stuur Soh wel vannacht naar hem toe hem te troosten. En ik hoop dat ie hem dan niet rapet...
//Emma Sawrry (a') |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:53 | |
| - Melody schreef:
- Met een zwarte hond in het donker gaan rondrennen was een slecht plan
Emma : Maak een liedje over je wiskunde en ren rond tafel terwijl je het zingt, dat werkt wat is er dan wel gebeurd? zeg me toch niet dat je over je hond bent gevallen o.O en helpt zingen serieus echt? |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:54 | |
| @Rani, je meent het? Ik zou het toch een geniaal plan vinden howr |
|
| |
Dominic
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:58 | |
| Noelani : Jup zingen werkt, en als een debiel rond rennen ook, zo leer ik mijn examens XD en alweer de nagel op de kop ik heb inderdaad een duikvlucht over de hond gemaakt Gelukkig was he top het gras en niet op de stenen zoals vorige keer ^^" Ines : Nessie! Was dat sarcasme? Emma : Ach ja beter een stom lied dan...dan...oke laat maar xD |
|
| |
Master Flavio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 21 2012, 17:59 | |
| Hmn. Ik zal Soh eerst wel even alle regels binnen mijn huis uitleggen. c: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|