|
|
Auteur | Bericht |
---|
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 13:31 | |
| @ Kuro, onvoorspelbaar zou ik Terra niet meer noemen, maar koppig en arrogant, ja dat wel. Dat is juist ook het probleem, de arrogantie die het beest dikwijls vertoond *Knielt naast Terra neer en pakt het dier op* |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 13:32 | |
| *komt de kamer weer binnen* *ploft naast kanda neer*
sorry had nog enkele kleine dingen te regelen *sight* |
|
| |
Shiro .
PROFILEPosts : 145 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {L i g h t} magicKlas: {F o u r t h} GradePartner: You can stand under my umbrella~ ✽
| *komt naar binnen met wederom Neko op zijn schouder en zijn roodroze paraplu in zijn handen* Ohayo, minna~ *glimlacht* |
|
| |
| @Guinevere: Aah~ Dan ben je op dezelfde planeet als mij opgegroeid. *smirk* En.. *twijfelt even* Eerlijk? Omdat ik me verveel en ik niets beters weet te verzinnen. Of liever oneerlijk.. Omdat je me zo interessant lijkt en ik je gewoon beter wil leren kennen. *teasing smile* Ah, dus je gaat te laat naar bed hm? *grin* Als je dat te lang doet word het een gewoonte.. trust me. *grijnst en zucht* Bevalt SSA je een beetje? Ik kan haar beter pratende houden.. ongemakkelijke stiltes brr. |
|
| |
Kuro
PROFILEPosts : 40 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: EarthKlas: Master AlvoroPartner: You think you got it in you woman?
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 13:35 | |
| @Kanda: Oh, niets hoor. *Grijnst*
@Tári: Gelukkig heeft Laz dat niet. Hij kan soms wel een beetje ondeugend zijn, maar we zijn beste maatjes. *Hoort Lazlo nog steeds geïrriteerd piepen onder zijn shirt* Ik denk dat hij geroken heeft dat Terra dichterbij is gekomen.
@Erza: Weer terug? *Grijnst*
|
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 13:39 | |
| @ Kuro *Staat weer op en zet Terra op haar schouder* Ik denk dat ieder huisdier dat is met zijn of haar baas of bazin. *Aait Terra even* Dit kleintje hier heeft me vaak genoeg uit de problemen weten te houden, hoe vreemd het eigenlijk ook klinkt. *Kijkt even naar zijn shirt* Al eens geprobeerd je dier minder.. Ehm.. Angstig over te laten komen bij andere dieren? |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 13:45 | |
| Kuro: ja. *kijkt hem koeltjes aan*
|
|
| |
Kuro
PROFILEPosts : 40 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: EarthKlas: Master AlvoroPartner: You think you got it in you woman?
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 13:46 | |
| @Tári: Ik ken dat. Laz heeft dit ook zo vaak bij mij gedaan... en Ja...je wilt niet weten hoe vaak ik dat heb geprobeerd..alleen bij mensen en ratten lijkt hij op zijn gemak te zijn..ik denk gewoon dat hij een hekel heeft aan geuren die voor hem onbekend zijn. *Haalt een blokje kaas uit de plastic zak en legt deze op zijn schouder* Kom maar makker, hij zal je niets doen. *Langzaam maar zeker komt Lazlo onder zijn shirt vandaan, en pakt het blokje kaas.* En nu blijven he? *Kijkt naar Lazlo*
@Erza: *Grijnst* |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 13:48 | |
| kuro: haal die grijns van je gezicht... |
|
| |
Master Miotas
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 352 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ωσσ∂Klas: -Partner: oн ι мιѕѕ тнe ĸιѕѕ oғ тreαcнery, тнe ѕнαмeleѕѕ ĸιѕѕ oғ vαɴιтy.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 13:48 | |
| //Night Oh, kan best - Shadra is groot. *geeft hem kort een scherpe blik* En ik heb liever eerlijk. En goh, dat wist ik nog niet. Daarom zit ik hier niet mijn hoofdpijn en dergelijken *sarcasme* En SSA is .. apart. Het kan beter, maar ook slechter. *zucht even en kijkt hem dan even fel aan* Je hoeft geen gesprek te forceren als je dat niet wilt. |
|
| |
Kuro
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 13:51 | |
| @Erza: Waarom? *Grijnst nog steeds* |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 13:51 | |
| @ Kuro, *Knikt even* soms zijn dieren gewoon veel te koppig.. *Kijkt naar het ratje als die op zijn schouder kruipt* Tuurlijk, ratten en kaas.. *Schrikt even als Terra van haar schouder springt en naar Kuro toe loopt* |
|
| |
Kuro
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 13:56 | |
| @Tári: *Kijkt naar Terra* *Lazlo piept geïrriteerd, maar blijft zitten deze keer* Laz, gedraag je..*Lazlo piept nog eventjes, maar houd dan zijn mond als hij nog een blokje kaas krijgt.* Hallo kleine. *Gaat op zijn hurken zitten bij Terra* *Lazlo verstopt zich achter zijn nek* |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 14:00 | |
| @ Kuro, *Glimlacht even* Ik heb nooit gezegd dat ze niet bijt. *Lacht even zacht en mompelt dan wat tegen Terra* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 14:00 | |
| @Lightning: Nu al weer terug? *smile en twijfelt dan even* Je was gisteren wel degelijk moe toch? *little grin* Argh, I just can't ask her about Cat and all that stuff. Je mag niet liegen dat weet je toch? *poked haar voorhoofd, kijkt even naar buiten en schud zijn hoofd dan, staat op en loopt naar richting de deur* Ik moet.. even iets doen. *halve glimlach*
@Guinevere: *knikt* Tell me about it, never saw you in my life though. *grin* Ok dan. Je wilt eerlijk? Mijn eerlijke gedachten op dit moment is dat je irritant stil bent. En dat ik me eigenlijk af vraag of jij wel met mij wilt praten. *smile* Whatever. Ik moet toch gaan. *schouder ophaal*
*loopt de deur uit.* |
|
| |
Kuro
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 14:04 | |
| @Tári: Ik was ook niet van plan haar te aaien *Grijnst* |
|
| |
Lightning .
| Kuro: waarom? omdat het me frustreerd daarom
Night: ik moe? *snuift*.... nop....ik lieg niet...ik acteer *moppert* waarom moest ik dat nu weer zeggen... *kijkt hem even verbaasd aan wanneer hij haar poked* euh...bye?
|
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| *Is in slaap gevallen op de bank dankzij het gele medicijn* |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 14:08 | |
| @ Kuro, ik denk dat aaien juist de enige manier is waarop ze niet bijt *Werpt Terra even een veel betekenende blik toe* |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 14:11 | |
| *gaat naast kanda zitten* *legt deken over hem* *aait voorzichtig over zijn hoofd* |
|
| |
Kuro
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 14:12 | |
| @Tári: Nou ja, als je zegt dat het kan..*Doet aarzelend een hand in de richting van Terra, en begint haar langaam maar zeker te aaien.* Ze heeft in ieder geval een mooie vacht.
@Erza: Ok *Stopt met grijnzen* |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 14:16 | |
| @ Kuro, *Sluit ogen even* Ze is misschien koppig, maar weet gelukkig wel heel goed dat ze me moet gehoorzamen *Opent ogen en glimlacht even* Ze wordt met de seconde vreemder en enger.. |
|
| |
Kuro
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 14:22 | |
| @Tári: *Lazlo gaat nu weer op zijn schouder zitten, en ruikt even. Dan loopt deze via de arm die Terra aan het aaien is richting Terra, en snuffelt even aan de vacht.* *Lacht* Zie je wel Laz? Ze is niet zo eng als je dacht he? *Lazlo rent weer terug naar zijn schouder, en houd Terra in de gaten.* *Gaat weer staan* Kuro Yuan is trouwens de naam. *Knipoogt, en steekt zijn duim op.* Noem mij maar Kuro. |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 14:25 | |
| @ Kuro, *Knikt even* Tári, aangenaam. |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 14:33 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|