|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 23:25 | |
| @Lightning: *blijft met zijn rug naar haar toe staan, mompelt:* Ja, betoverend ja... Mooi, aantrekkelijk.. *zucht en draait zich met een felle blik om* Ik weet ook niet waarom ik dat zei, waarom ik onzin sprak. *bijt op zijn lip van korte zelfhaat* |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 23:27 | |
| @ Mini, Excuses aanvaard. *Woelt door zijn haren * Oh is there love in the air?
@ Melody, zeg maar gewoon Eillish hoor |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 23:31 | |
| Do ; *little smile* Ja alles is goed meneer Dominic, heel erg bedankt. *puppy eye smile*
Eillish : Als u dat wenst miss Eillish. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 23:31 | |
| *walks in and sees Lightning with Dominic, grins* Oh, ik wist niet dat je zo close met hem was. *playful grin* I'm happy for you though, Lightning. Nu kan ik mijn vragen in ieder geval inslikken. *gaat tegen een van de muren aan staan met zijn armen over elkaar heen* |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 23:35 | |
| Dominic||@Melody: Jij komt er wel uit. Je bent sterker dan je zelf denkt en enkel doordat je je hele leven al woede over je heen krijgt weet je dat zelf nog niet. Maar snel genoeg zal je je kracht vinden, Melody. @Eillish: Come on, girl, you know me. Love and I aren't really such a great couple.. *grin* @Night: Moyra||*komt binnen met een sad face* Mijn boek is weg :c I-ik ben het kwijt D: |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 23:39 | |
| do: denkt dan eerst na voor je iets zegt*steekt verwoed haar oortjes weer in de oren maar muziek staat niet aan* *voelt zich beledigt,probeert het te verbergen*
night:*snuift*zie hoe je het wilt zien maar ik weet wel beter *is nog beledigt* wou jij me niet nog iets vrage |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 23:42 | |
| @ Mini, Echt wel. Ooit zal je die woorden terugnemen als je het juiste meisje gevonden hebt. *Knikt zelfverzekerd*
@ Night, *ziet hem staan* Hallo daar. *zwaait* |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 23:42 | |
| Melody
Do : *red tomato head* Dank u voor uw geloof in mij...I...ik zal u proberen niet teleur te stellen....
*ziet nieuwe mensjes, raakt lichtjes in paniek* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 23:43 | |
| @Dominic: Wat? *haalt zijn handen vragend op, een brede grimas op zijn lippen* Klopt het niet?
@Lightning: Hola. *houd handen in verweer omhoog* Ik bedoelde er niets mee, Light. *serious face* En nee, laat maar. *laat zijn handen weer vallen, licht geagiteerd.
@Eillish: *kijkt haar even verbaasd aan en knikt dan lichtjes nog steeds geirriteerd.* Hallo.. Ken ik jou? *vernauwd ogen en glimlacht iets* |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 23:47 | |
| Dominic||@Lightning: *sight, duwt nagels diep in zijn hand* Whatever. *poging koel en emotieloos te klinken* I'm off.. *legt aarzelend hand op haar schouder en glimlacht kleintjes* Bye... @Eillish: Het juiste meisje, laat me niet lachen.. Als daarover dromen jou blij maakt, kleintje... *rolt met ogen* Ik ga nu, veel plezier met je happy wereldje.. *kust haar in de nek, waar hij haar ook beet xD en loopt dan weg* @Melody: *zwaait* Tot later, Melody. Please keep smiling and don't worry. @Night: Liefde... Voor háár nog wel? Nope, not at all.. *geirriteerde blik, waar beetje twijfel in doorsijpelt, dus algauw draait hij zich om en loopt de kamer uit* [Ik ga bijna slapen mensen, goodnight ] |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 23:49 | |
| @Dominic: *kijkt hem verbaasd aan en draait zijn hoofd naar Lightning* Maar.. die woorden van net dan? *ziet hem weglopen en haalt zijn schouders op* weird. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 23:49 | |
| Do : Bye, bye mister Dominic.
*kruipt op een stoel en drinkt warme choco* |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 23:55 | |
| night: maar... ah laat maar vorige keer bleef ik ook maar vragen en daar heb ik spijt van gekrege *is toch nieuwsgierig*
do: *kijkt zo neutraal mogenlijk* *voelt zijn hand en ziet hem weggaan* *fluisterd: bye..* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 11 2012, 23:59 | |
| @Lightning: Ik heb toch nog een vraag verzonnen. Wat was dat net tussen jou en Dominic? *wenkbrauw omhoog* Hij deed ... *grimast* raar. Bovendien waren zijn woorden van zonet niet echt bepaald vriendelijk. *schud afkeurend zijn hoofd* |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 12 2012, 00:06 | |
| *komt verveeld binnengewandelt en gaat op stoel zitten* |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 12 2012, 00:13 | |
| nigt: ik denk dat ik al weet waarover.. en ik heb gelijk hij doet inderdaad wat vreemd... maar wat kan mij het schelen wat hij zegt *Sight* |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 12 2012, 00:14 | |
| *kijkt met gemene blik naar Melody* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 12 2012, 00:23 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 12 2012, 00:26 | |
| @Lightning: *kijkt haar vragend aan* Waarover heb jij gelijk? *haalt schouders op* Zolang je zelf weet dat je gelijk hebt toch? *grin* |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 12 2012, 00:27 | |
| Melody: Jij *kijkt naar chocolade melk* hebt chocolade melk *kijkt hatelijk naar Melody* ik wil het ook!!!!! |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 12 2012, 11:59 | |
| *Komt binnen met zijn bril op en gaat in een hoekje angstig zitten te lezen* - *His looks maar dan met bril en angstige blik*:
|
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 12 2012, 12:07 | |
| *komt met een norse blik binnen gewandeld* |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 12 2012, 12:09 | |
| Meh, flauw. Ik ben gewoon benieuwd naar je school. Mag je beste vriend niet benieuwd zijn? *loopt naar binnen, gaapt en kijkt in de kamer* *ziet Kanda zitten en grijnst* Kanda-kuuuuuuun~ <3 *gaat naast hem zitten en kijkt hem met een licht plagende blik aan* |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 12 2012, 12:11 | |
| *komt geeuwend binnen gewandeld* Aah...wat ben ik toch dol op een dagje persoonlijk verlof *grinnik* |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 12 2012, 12:11 | |
| Neah: *zucht* waarom treiter je Kanda toch zo *geeuwt* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|