|
|
Auteur | Bericht |
---|
Shiro .
PROFILEPosts : 145 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {L i g h t} magicKlas: {F o u r t h} GradePartner: You can stand under my umbrella~ ✽
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 05 2012, 22:27 | |
| @Kanda: Nou eeeeeen, je weerhoudt me ervan om te vluchten en dat is gemeen :c *krijgt dan een ideetje* Heeeey, dubbelganger. Kun je tegen een beetje... fel licht? *bij zijn laatste woorden laat hij een fel licht uit zijn hand komen dat pijn doet aan je ogen als je ernaar kijkt* *wurmt zich los, pakt Neko op en rent naar buiten*
(Ruuz is weg, byee xx) |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 05 2012, 22:29 | |
| @Shiro: Not rea- *laat Shiro vallen* God dammit! *wrijft in zijn ogen* *Kijkt na een tijdje weer om zich heen* Che. *Loopt dan maar de kamer uit* |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 05 2012, 22:37 | |
| *loopt na al het gedoe in de kamer waar ze zich afzijdig van had gehouden en gewoon was gaan lezen ook de kamer uit* |
|
| |
Nenúfar .
PROFILEReal Name : ~~ Posts : 193
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 05 2012, 22:40 | |
| MinWoo: *legt hoofd schuin* Ik denk van niet. Ik heet Nenúfar |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 05 2012, 22:48 | |
| @Nenúfar: *glimlacht vrolijk* Aah, ik denk het ook niet. *grin* MinWoo, leuk je te ontmoeten Nenúfar,*heeft even moeite met haar naam en grinnikt even om vervolgens een hand uit te steken*
@Ro: *zwaait* Hello Ro ~ *cute smile* |
|
| |
Nenúfar .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 05 2012, 22:51 | |
| MinWoo: *schudt de hand met een glimlach om haar lippen* Je mag gewoon Nenú zeggen hoor. *grinnikt* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 05 2012, 22:57 | |
| @Nenú:"*cute smile en knikt* okido dan Nenú. *blush* ik moet zeggen dat dat wel íets eenvoudiger is. Nenú zit je al lang op star academy? *grin* |
|
| |
Nenúfar .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 05 2012, 23:10 | |
| MinWoo: *lacht zachtjes* Niet echt. Ik was de nieuweling voor jou, geloof ik. Ik miste mijn broer, vandaar. *gaapt op een adorable meisjes-maniertje* Ik denk dat ik maar eens naar bed ga. Tot snel dan maar? |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 05 2012, 23:11 | |
| @Nenú: *glimlacht* Aah, je mag blij zijn dat je nieuweling af bent dan *grinnikt zachtjes en knikt* Slaap lekker Nenú uh far *cute grin* Ik zie je snel weer denk ik. |
|
| |
Nenúfar .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 05 2012, 23:17 | |
| *zwaait even* Nenúfar, maar het geeft niet. Het betekent waterlelie. *vraagt zich af waarom ze dit vertelde* *lacht, zwaait en loopt weg* |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 05 2012, 23:17 | |
| *valt bijna in slaap* *kan ogen juist open houden* |
|
| |
Nenúfar .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 05 2012, 23:21 | |
| *rent de kamer weer in met een bezorgd gezicht* Waar is mijn draak gebleven?! Ik ben mijn draak kwijt! *haalt de hele bank overhoop* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 05 2012, 23:34 | |
| @Nenúfar: *grinnikt en bloost weer* Sorry! Ik.. naja ben niet zo handig met moeilijke woorden enzo.. *mompelt een beetje* Nenúfar *spreekt het nu wel goed uit* Zo dan *smile en knikt* Waterlelie, dat klinkt... *kijkt haar glimlachend aan* dat past bij je vind ik. *grin en zwaait* *ziet haar plots weer binnenrennen* Je.. je draak? *kijkt haar ongelovig aan en trekt een wenkbrauw op wanneer ze de bank overhoop haalt* Ik denk.. als het een draak is dat die zich niet onder de bank kan verstoppen toch? *little grin* Maar maar, hij komt vast wel weer terug, Nenú.
|
|
| |
Nenúfar .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 05 2012, 23:38 | |
| *krijgt tranen in haar ogen* M-maar mijn arme draakje is zo hulpeloos. Ik weet niet wat ik zou doen als hem iets overkomt. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 05 2012, 23:41 | |
| @Nenú: *smile fades a bit en begint met haar mee te zoeken* Hoe groot is hij of zij? En wat is zijn of haar lievelingsplekje? *kijkt haar licht bezorgd aan en loopt naar haar toe* Het komt goed. *pakt even haar schouders beet en schud er een keer aan om vervolgens weer te glimlachen* |
|
| |
Nenúfar .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma nov 05 2012, 23:48 | |
| *denkt even na* In de truien van Odio. *realiseert dat ze er een aan heeft* *vist een klein beige muisje uit de borstzak* Waar was je nou, kleine? Je hebt me echt laten schrikken. *kijkt MinWoo aan met nog natte wangen* Bedankt. *spontane knuffel waarbij ze oplet dat ze Draak niet plet en loopt vervolgens tevreden weg* |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 10:41 | |
| |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 11:37 | |
| *komt binnen met wallen onder zijn ogen, met een heel dik boek onder zijn arm, en gaat ploft op zijn stoel. Gaapt daarna.* *Ziet Erza* Een goedemorgen Erza... |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 11:38 | |
| Jake: jij ziet er moe uit. wat heb jij 's nachts uitgespookt *grin* |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 11:42 | |
| @Erza: Och, ik ontdekte een theorie over duistere magie die nog niet bewezen was..dus ik was de hele nacht aan het zoeken voor bewijzen van die theorie, omdat ik denk dat dat heel goed zou kunnen..ugh..*Geeuwt* |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 11:44 | |
| *grin* ik merk het *gaat in de zetel zitten en legd voeten op zijn schoot* slaap is heel belangrijk hoor Hoort wie dat het zegt... |
|
| |
Jake .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 11:49 | |
| @Erza: Natuurlijk..maar een mens kan niet meer kennis vergaren ben ik van mening.. *Slaat het boek open, en gaat erin lezen, af en toe in zijn ogen wrijfend* |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 11:52 | |
| jake: *lacht* maar als je te moe bent kun je wel niet meer concentreren*staat recht en gaat achter hem staan misschien moet je een pauze nemen *begint zijn schouders te masseren* jasses jij bent gespannen |
|
| |
Jake .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 11:54 | |
| @Erza: *Kijkt op* Misschien heb je wel gelijk.*Slaat boek dicht* *Merkt dat ze zijn schouders begint te masseren* Ja...het zijn gewoon hectische tijden voor mij tegenwoordig.. |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 11:59 | |
| jake:*glimlacht* het is goed dat je eens wat pauze neemt* *knijpt hard maar ook weer teder* het zou je goed doen *strijkt even naar zijn borstkas maar dan weer naar zijn schouders* en voor je het weet kun je jezelf weer helemaal concentreren |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|