|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:18 | |
| @Hayden: Ik mag zijn wie ik wil, ik bén daarentegen Dominic Gabriël Fedelmid. *trekt wenkbrauw op* En waarom kan je niet tegen de zogenaamde drukte?
@Light: Ok ok, just be carefull, Lighty... *blijft nauwlettend toekijken* |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:19 | |
| Hayden: *licht afstandelijke blik* Hallo.
Dominic: *lacht* Gelukkig hebben we jouw neus altijd nog. |
|
| |
Vanilla .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 714 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { ᴀ } ɪ ʀKlas: master Savvie.Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:20 | |
| //Alan It's Vic, dear *blijft aaien* //Dominic *moordlustige blik in der ogen* *wordt omhelst door de geest achter der* "Als hij haar met rust laat, zorg ik dat zij hem met rust laat" en met de terugkomst van Vic, heb ik Nuka ook weer terug *aait Nuka*//Light *zendt een helse pijn door zijn lichaam als hij der arm vast pakt* *breekt zijn arm met der magie zodat zichzelf los kan trekken* *draait zich vervolgens om en stort zich op hem* *handen richting zijn nek, klaar om hem te gaan wurgen* |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:24 | |
| @Cat: Ah, nooou.. Nu voel ik me net een speurhond @Vic: I'm trying.. Als ze hem niets doet, dan...dan... *koortsachtige blik* Goddamnit, just leave the kid alone, hij weet niet wat hij doet, ok...?! @Light: You.. stupid, stupid, stupid.... *mumbles* *kijkt bezorgd of hij ok is, wil eigenlijk allang gaan helpen, maar is bang dat Light dat niet wil en houdt daar zowaar rekening mee xD* |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:25 | |
| @Vic: Vic... Wat een coole naam c: *ziet wat er gebeurt tussen haar en Light* ! *legasp* Jongeeens, kap daarmee! |
|
| |
Gab .
PROFILEReal Name : buns Posts : 292 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: fire and darkKlas: Partner: its just a stupid fantasie. its al in your head
| vic:*trekt haar teder van light weg * straks bezeer je je zelf nog *evil grin*
cat: *grin* wie dat we daar hebben*
do: ik kan er wel tegen maar rustige plaatsen is toch iets aangenamer |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| @Vic: *Voelt z'n arm breken, Laat een schreeuw van helse pijn en agressie horen* "You.. you.." *Wordt besprongen, houdt z'n arm aan de kant, maar komt er achter dat ze het op z'n hals gemunt heeft* Okee, Light. je eerste keer dat je je duistere krachten moet gaan gebruiken in een situatie.. rustig je hebt genoeg geoefend om dit te kunnen * Vorm donkere vormen in zijn nek, op het moment dat Vic z'n hals klem heeft steken z'n vlekken uit tot enorme doornpunten die haar handen doorboren* Schreeuwt:[b]"Nu voor elkaar wat je wou?!" *Zend nog een laatste donkere vlam naar d'r ogen waar hij er één mist maar de ander in ieder geval tijdelijk mee verlamt, staat op en loopt weg bij Vic*
@Algemeen: "Is hier een betrouwbare Heler in de zaal?!, ik heb geen zin in de ziekenzaal, duurt me te lang..."
@Dom: ... *voelt zich te dom om te antwoorden* |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:29 | |
| @Hayden: *is even te druk aan het stressen* @Light: *rent op hem af en omhelst hem voorzichtig. bekijkt zijn verwondingen* Light...Light.. You stupid boy... @Vic: *deathglare* Tell me your name. |
|
| |
Vanilla .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 714 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { ᴀ } ɪ ʀKlas: master Savvie.Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:30 | |
| Nuka want dit is even makkelijker voor mij o3o //Dominic Dan heeft ie het zelf verdient *haalt even zijn schouders op en heeft Vic inmiddels al los gelaten*
Vic //Alan Hij vroeg er zelf om *dark glare*
//Light *krijgt de vlam in haar oog waardoor ze verblindt wordt* *vloekt hard en merkt dat ze niet kan bewegen* *probeert zichzelf te genezen met der magie*
//Hayden *weer min of meer genezen kijkt ze hem hels aan* En wat heb jij hier mee te maken? *snauw*
//Dominic Why should I? So you can curse me? I am smarter than that, boy. *slaat koppig der armen over elkaar* |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:30 | |
| @Dom: I... I.. I know.. I'm sorry for you to see this part of me.. |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:31 | |
| Hayden: Hallo Hayden. *geforceerde glimlach* Alles goed?
Dominic: *Aait even over zijn neus met een grijns om haar lippen* |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:34 | |
| @Light: *trekt een verbanddoos uit een keukenkast en rent op hem af* Liiight, kom hier. Dan verbind ik je *gaat zijn wonden verbinden* Ik ben helaas geen heler, dit is het beste wat ik voor je kan doen. @Vic: *loopt ook op haar af* Vic, kan ik je ergens verbinden? Of kan je jezelf helen? |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:35 | |
| @Ghost: Damn you... *hatefull face* How damn low... Just a naïeve boy... @Vic: Als ik je kon vervloeken had ik dat al lang en breed gedaan. *stare* Waarom probeer je iemand pijn te doen, terwijl je duidelijk kan zien dat hij hier niets van begrijpt? *zucht* Als hij je irriteert negeer hem dan en kom naar mij toe. Ik heet Dominic Gabriël Fedelmid. *probeert te glimlachen* @Light: *angry face als hij Lights verwondingen heeft bekeken* She's hurt you way too bad... *probeert te kalmeren* Light, luister voortaan als ik je waarschuw voor zulke mensen. Alsjeblieft. @Cat: *frustrated* Cat, ik weet niet wat ik moet doen |
|
| |
Gab .
PROFILEReal Name : buns Posts : 292 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: fire and darkKlas: Partner: its just a stupid fantasie. its al in your head
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:36 | |
| vic:*grin*er voor zorgen...*bestudeerd haar* ach swat*laat haar los* jij opvliegerig wilt doen doe het dan* neemt een trekje van z'n sigaret* |
|
| |
Light .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:37 | |
| @Hayden: Misschien hoord eje me niet... maar zou ik alsjeblieft een sigaret van je mogen? Plz..? *schooier-mode*
@Alan: *grin* "Je bent veel te lief voor deze wereld.." *Kronkelt bij pijnscheut tijdens het verbinden* "Wie had dat gedacht, een verwonde Light hier aan te treffen.."
@Dom: "Ik maakte haar alleen duidelijk dat ik niets van d'r moet hebben, en dat ze bepaalde rondingen beter kan/mag gaan verpakken, not my problem that she can't handle things" |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:38 | |
| Dominic: *fronst licht* Wat is er dan? |
|
| |
Vanilla .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:38 | |
| *spreidt haar hand uit en laat Nuka weer in haar lichaam verdwijnen*
//Alan *uiterst geïrriteerde blik* Ik genees mezelf, heb je hulp niet nodig. En dat ik me naam heb verteld, geeft je niet het recht om die te gebruiken. *ondertussen geïrriteerd dat ze nog steeds half blind is*
//Dominic *plotselinge, 'vriendelijke' glimlach* *kantelt der hoofd* Ach zie het zo. Hij heeft een belangrijke les geleerd vandaag. Daag nooit de verkeerde persoon uit *geeft Light nog een dodelijke blik*
//Hayden *zucht diep, kijkt even weg en richt vervolgens der blik weer op hem* Wat had je dan verwacht als je iemand uit een gevecht weg trekt, pretty boy? |
|
| |
Light .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:40 | |
| @Vic: *Hoort haar over hem praten, en ziet de dodelijke blik, ignores her, er moet toch iemand de verstandige zijn? ^^* |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:41 | |
| @Hayden: Geef die sigaret maar aan mij... *vastbesloten om dan toch íets voor Light te regelen, omdat hij ziet dat Alan hem al verbindt*
@Light: Yeaah, maar... Ik heb je toch liever heel. Ze is de moeite niet waard, zoiets is toch al verpest. *aait over niet gewonde arm*
@Vic: Hmm... Misschien moet jij een belangrijke les leren en dat is om niet in te gaan op de opmerkingen van iedere naïeve jongen. *lacht zoet terug* Waarom laat je je zo makkelijk opfokken, liefje? Enkel omdat hij je niet leuk genoeg vond? *grinnikt spottend*
@Cat: Light is gewond geraakt, omdat hij met bloedmeisje ging vechten. En ik waarschuwde hem, maar hij luisterde niet en en... *stressed* |
|
| |
Vanilla .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:44 | |
| //Light *staart hem nog even dodelijk aan, maar kijkt uiteindelijk weer weg* jep c: en Vic heeft dat verstand sowieso niet in der, haha
//Dominic Of naïeve jongens moeten gewoon hun mond houden *sist de woorden* En waarom zou ik me niet laten opfokken? Geen mooier geluid dan het geluid van brekende botten *oprechte grijns en triomfantelijke blik* |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:46 | |
| Dominic: *pakt zijn hoofd met beide handen vast* Maak je geen zorgen. Hij redt zichzelf wel. *laat los* Ik ben moe. *loopt richting de deur* |
|
| |
Gab .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:46 | |
| vic: *lacht* alsinds niet veel sweetie
light:*laat even zijn ogen over de gast glijden* sorry om te zeggen maar jij ziet er niet uit als iemand dat rookt*geeft toch een aan hem* (meh sorry zit op internet via psp dus zïe veek dingen over het hoöfd) |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:49 | |
| @Vic: Yeaah, te weinig zelfvertrouwen? *streelt over haar hand* Uit dat bloedliefhebbende, bottenbrekende gedoe van jou in het vervolg maar op iemand anders, deze hier is te kostbaar.
@Cat: Ah.. Oh.. Ok.. Weltrusten Cat, I hope you sleep well. *zwaait* |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:50 | |
| Dominic: *stopt met lopen* *draait weer terug en loopt naar hem toe* *hug* Het komt wel goed, maak je nou niet zoveel zorgen. *is een beetje verbaasd dat ze iemand knuffelt en laat langzaam weer los* |
|
| |
Vanilla .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 23:52 | |
| //Hayden Sweetie? *trekt even der wenkbrauw op* Oh well *haalt der schouders op* Ik kon tenminste nog iemand anders amuseren op mezelf na *kleine grijns*
//Dominic *kantelt der hoofd, grijnst uitdagend* Waarom zou ik? Hij stribbelt tenminste nog een beetje tegen, is wel zo leuk om te zien. En kennelijk doe ik er jou ook pijn mee. Dubbel zo veel succes. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|