|
|
Auteur | Bericht |
---|
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:02 | |
| @Jade; Ik kom van Nova en Shrada, maar ik zie mezelf als een volbloed Shradaan |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:06 | |
| @Dash: *pakt zwart boekje erbij en opent die halverwege* I keep track of those I kill. Tell me. Voordat Mugen en ik je hoofd van je lichaam schijden.
@de rest: * ignores* |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:09 | |
| @Kanda: *steelt het boekje met magie* God, kanda, staan hier echt alle namen in van de mensen die je hebt vermoord? *bladert het boekje door* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:12 | |
| @Ro: Voor zover ik de namen wist. En dat is niet het eerste boekje. |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:15 | |
| @Kanda: Waar heb je de rest dan? *leest rustig de namen maar komt gelukkig geen bekende tegen* |
|
| |
Dash .
PROFILEPosts : 272 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x ErdKlas: Partner: Are you sure, honey?
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:16 | |
| @Kanda: Dustin Flack *uitgestreken gezicht* |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:24 | |
| *komt binnen met een paar papieren in zijn hand en kijkt langzaam op* Zeg, jongeman... *richt zijn blik op Kanda* Zou je dat zwaard dingetje - het boeit me niet wat het precies is - onmiddellijk willen opbergen? Wapens zijn hier verboden en dat zou je moeten weten.
(Kon het niet laten XD) |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:25 | |
| @Ro: *Haalt nog twee identieke boekjes uit zijn schaduw*
@Dash: *pakt boekje weer van Ro en een pen* Dustin Flack. Age 17. Couse of death: Unknown. *Gooit boekje weer terug in schaduw* Prepare to die. Any last words? *Gaat klaar staan met Mugen om zijn slag te slaan...letterlijk*
@Master: As an assasin, I can't. |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:27 | |
| @Kanda: *staat met een zucht op en gaat voor Dash staan en kijkt strak* Sorry lieverd, maar ik ga me schuldig voelen als je hem vermoord. En de master zegt net dat het ook niet mag. |
|
| |
Dash .
PROFILEPosts : 272 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x ErdKlas: Partner: Are you sure, honey?
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:29 | |
| @Kanda: En hoe weet jij mijn leeftijd nu weer?
@Master David: *Sprint naar hem toe en gaat achter hem staan* He wants to kill me D= *Maakt zich klein* Jij red mijn leven wel, toch?
|
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:32 | |
| *heeft een nogal geïrriteerde blik* Werkelijk? *slaakt nogal vermoeid een zucht* Zo typisch, altijd weer die typetjes. *kijkt naar Dash* Ja, ik zal je helpen. Rustig maar. *kijkt naar Kanda* Nou, hou op met kinderachtig doen en doe dat ding weg. Je hebt je sowieso al in de nesten gewerkt, als ik enkel kijk naar de arm van die jongen, dus maak het alsjeblieft niet erger voor jezelf.
(He's like: MEEEH.) |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:36 | |
| @Ro: ...I can't hurt you... *doet Mugen weer in de schede aan zijn riem* Easy girl. No killing now. *praat tegen Mugen*
@Dash: Ik weet veel over de meest irritante mensen, Frderik.
@Master: Er staan al duizenden dode mensen in mijn lijsten, ik heb mijn dierbaren vermoord and I'm dying. As if my life can get better. |
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:39 | |
| O, eigenlijk kan dat me niet schelen. Het enige wat mij momenteel interesseert is het feit dat jij de regels overtreedt en een onschuldige leerling hebt verwond. Nee, met dramatisch doen bereik je niks bij mij.
(Eigenlijk bij niemand van mijn karakters want het werkt ook niet bij mij. Ahem.) |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:40 | |
| @Kanda: *big smile* I know. *heeft rotsvast vertrouwen in Kanda dat hij haar geen pijn kan doen* *trekt Kanda mee naar de bank* Ik was nog niet klaar met je haar. |
|
| |
Victoire
PROFILEReal Name : Marit Posts : 88
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:41 | |
| *loopt naar binnen* *krijgt een ietwat verbaasde blik als hij de mensen ziet, maar gaat vervolgens rustig op de bank zitten* *doet zijn oortjes in* |
|
| |
Dash .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:42 | |
| @Kanda: Pfft, ik ben niet irritant, ik ben gewoon cooler dan jij en daarom vind je me irritant @Master David: Are you a superhero? |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:45 | |
| @Master: I don't fucking care.
@Ro: *Luistert naar haar en blijft rustig zitten* Fine.
@Dash: I don't care about coolness. Ik leef mijn leven op mijn manier.
Laatst aangepast door Kanda op ma okt 29 2012, 20:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Master David
| |
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:48 | |
| @Kanda: *grinnik* Brave Kanda. *kamt kalmpjes met haar vingers door zijn haren* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:54 | |
| @Master: Damn those fucking rules. *steekt eigenwijs een sigaret op*
@Ro: I'm ment to kill, not to hurt. Mag ik even? *Staat op en loopt richting Dash*
@Dash: *snijdt met Mugen in zijn pols* Stay still. *is met zijn snelheid in een seconde vlak voor Dash en pakt de arm met de wond en laat zijn eigen bloed over de wond vallen* Dit kan wat prikkelen... *Beide wonden helen in een paar seconden* |
|
| |
Dash .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:56 | |
| @Kanda: Dan ben je heel slecht bezig, weet je? Zo krijg je nooit vrienden. *Zet even een stap achteruit als hij ineens komt aanlopen.* What you do.... owh, dat
@Master David: *pruilt* Je lijkt op een superheld C=
|
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 20:59 | |
| *maakt een vloeiende beweging met zijn hand waardoor de sigaret van Kanda weer uitgaat* Sorry hoor, maar ik ben een docent en je behoort naar mij te luisteren of je dit nou wilt of niet. Dus hou alsjeblieft op met die zielige pogingen tot stoer doen. En je krijgt nog steeds straf.
@ Dash; *lacht zachtjes* Denk je dat echt? Het spijt me, maar ik denk dat je een beetje aan het overdrijven bent.
EDIT; (Eventjes ter verduidelijking: LUCHT MAGIE BITCHES.) |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 21:00 | |
| @Kanda: Would you kill me? Sure. *nestelt zich lekker in een deken op de bank* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 21:04 | |
| @Dash: I killed my most important friends. I have only a few left...
@Master: *steekt gewoon de sigaret weer aan en neemt een hijs*
@Ro: *Gaat weer bij haar op de bank zitten* I will never kill or hurt you. |
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: IC Spam~ ma okt 29 2012, 21:08 | |
| *doet weer hetzelfde dingetje met MAGIC* Ik kan dit de hele dag doen hoor, ik kan zelfs die vieze rook weer uit je longen halen en dat ga ik op een bepaald punt ook doen en nee: dat voelt niet prettig aan. En ga nu alsjeblieft niet weer zielige verhalen vertellen over dat je "ergere dingen hebt mee gemaakt" want die geloof ik dus niet. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|