|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:06 | |
| *ziet Kanda binnen lopen en zwaait blij naar hem, de deken aan de kant smijtend* Kandaa~ Alles goed? *happy smile* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:10 | |
| @Minwoo: Ik ben stervende, moyashi heeft een tweede karakter die me wil vermoorden en mijn trui is verdwenen. *Leunt iets achterover op de bank en doet zijn benen over elkaar heen* Ja. Het normale leven. |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:11 | |
| *komt verlegen binnen met een stuk cake in zijn hand* Hallo..? *nomt cake* |
|
| |
Mizuki .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 356 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: light/DarkKlas: Partner: I wanna be a butterfly...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:14 | |
| *Komt binnen* H-hey allemaal |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:15 | |
| @Kanda: *knikt vluchtig en doet alsof hij het allemaal goed vind tot zijn ogen groot worden* Stervend? *komt dichterbij geslopen en bekijkt zijn lichaam* Ben je ergens gewond? * ziet hem achterover leunen* Het normale leven? *kijkt verward* Zo ver ik weet bestaat het normale leven niet uit stervende zijn, alhoewel.. *denkt lang na* uiteindelijk zijn we allemaal stervende..
@Blauwharige jongen:*kijkt hem onderzoekend en nieuwsgierig aan. Huge smile* Hello! *cute smile* C-cake.. *kijkt er even naar en schud dan zijn hoofd om weer te glimlachen* |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:15 | |
| Minwoo: hmm ja euh...geen probleem waarom heb ik dat eigenlijk gedaan *sight*
Mineko: hello there
Kanda: waarom mag die tweede persoonlijkheid van Alan jou niet *sight* wat te verwachten was.... |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:18 | |
| @Lightning: *huge smile* Je.. je bent een beetje zoals een moeder. *grinnikt* Altijd hier en altijd zorgzaam.. *knikt* jep, daar doe je me een beetje aan denken denk ik. *word rood en schud met zijn handen voor zijn gezicht* niet dat dat iets slecht is o- of ofzo hoor!
@Bruinharig meisje: *shy smile* H-hello. |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:21 | |
| @Minwoo: Hi there *grin* Oh, voor cake moet je bij haar zijn... *grinnikt, knikt naar Mizuki*
@Mizuki: *huuug*
@Lightning: Heey ^-^ |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:21 | |
| @MinWoo: I'll show you. *trekt zijn shirt uit waardoor le smexy lichaam te zien word en de gigantische tattoo* This is my curse. *houd zijn hand bij de tattoo* Hierdoor sterf ik in iets meer dan een jaar tijd.
@Nieuwelingen: *kijkt hun even aan en gaat dan weer verder aan de thee*
@Erza: Omdat ik een Suasama lid was en onschuldige mensen heb vermoord. |
|
| |
Mizuki .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 356 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: light/DarkKlas: Partner: I wanna be a butterfly...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:22 | |
| *Glimlacht naar Minwoo* H-hi
Mineko: *schrikt* *bloos*
|
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:25 | |
| @Mizuki: * fluistert* Sorry dat ik je liet schrikken... *grijns* Je bent zo schattig~~ *kusje op haar neus* |
|
| |
Mizuki .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:28 | |
| Mineko: I-is oké *Krijgt kusje* *Begint nog harder te blozen* Ik heb nog een brownie bij als je wilt. |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:32 | |
| @Mizuki: Aahw, probeer je me vet te mesten ofzo? *plagerig lachje* Geef het anders aan die verlegen dude daar *wijst naar Minwoo* Hij durft het misschien niet te vragen.. *grinnikt, aait door Mizuki's haar* |
|
| |
| @Mizuki: hrn, ze is nerveus.. doet me aan iemand denken.. OH! Ik ben MinWoo, en jij? *kijkt haar nieuwsgierig aan een grote glimlach op zijn lippen*
@Mineko: *kijkt hem even verward aan en van zijn cake naar het meisje* Dus.. *wijst naar Mizuki* zij heeft cake? *schud zijn hoofd* oh, helemaal vergeten. *strompelt op hem af en steekt zijn hand uit* MinWoo leuk je te ontmoeten~ *cute smile*
@Kanda: *stapt een paar pasjes achteruit wanneer hij plots begint te strippen. Houd zijn handen voor zijn gezicht wanneer hij zijn borst bloot heeft* U-uh *blush* K-kun je je weer aankleden? *kijkt even tussen twee vingers door en ziet een beetje van zijn tattoo voordat hij schrikt van de naakte huid en zijn vingers weer sluit* M-maar? Je gaat sterven? Binnen een jaar? *spiekt weer tussen twee vingers door om naar zijn gezicht te kijken* Dat.. dat is best wel.. verschrikkelijk. *glimlach sterft weg evenals zijn stem* |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Kanda: oke dat is dan wel te verwachten *grin*
Minwoo: *kijkt hem met open mond aan* euh? *mompelt iets van: ik moeder?* je hebt rare smaak van vergelijkingen hoor *moppert er nog wat verder over* |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:34 | |
| @MinWoo: Ah, wat een leuke naam.. *schudt zijn hand* Ik ben Mineko, dus de eerste drie letters hebben we gemeen *grinnikt* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:36 | |
| @MinWoo: What are you doing? You're male. Don't get frustrated. *Blijft gewoon thee drinken zonder shirt aan*
@Erza: Ik ben al lang daar weg en ik wist niet beter. Ik deed dat al sinds dat ik wakker werd negen jaar geleden. |
|
| |
Mizuki .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:38 | |
| Mineko: *lacht* Altijd, *laat hem door haar haar aaien*
Minwoo: *geeft hem een brownie* A-alstjeblieft, aangenaam MinWoo, ik ben Mizuki |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:52 | |
| @Lightning: *kijkt haar met rode wangen aan en schud zijn hoofd snel achter elkaar* S-sorry, ik was onvoorzichtig met mijn woorden. *buigt even kort* Sorry als ik je op een of andere manier beledigd heb. *kijkt haar onschuldig maar serieus aan* U deed me er gewoon een beetje aan denken door uw handelingen, althans mijn moeder heeft me vroeger nooit zo behandeld, dus ik denk dat ik een beetje doordraafde en.. *houd zijn mond abrupt en fluisterd* sorry alweer.
@Mineko: *glimlacht tevreden* Dankje, hoewel je denk ik de eerste bent die dat zeg. *cute grin* Twee Min's. *kijkt even gefascineerd naar zijn haren* Ben je zo geboren, met die haar kleur? *kijkt hem onschuldig aan*
@Kanda: *houd zijn handen nog steeds voor zijn gezicht* Ma- maar.. *bloost nog erger* Ik.. ik denk dat ik het gewoon niet zo gewend ben. *handen glijden tergend langzaam van zijn gezicht af, en probeert zijn blik van zijn lichaam af te houden* En Alan dan? Als jij er niet meer bent.. *kijkt even somber en probeert zijn ogen op de vloer te houden*
@Mizuki: *kijkt haar van top tot teen aan* Mizuki-chan ~ *happy smile en neemt gretig het koekje uit haar handen en begint het half te eten* Mizuwgi iws een moiwe naam~ *zegt hij terwijl hij op het koekje aan het nommen is, slikt door* Wat betekend het? *cute smile* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:58 | |
| @MinWoo: Hij is bezig met de tegenspreuk...Het zal zijn dood worden... |
|
| |
Mizuki .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 16:58 | |
| MinWoo: Mijn naam betekent "beautiful moon" *smile¨* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 17:02 | |
| @Kanda: W-wat!? *awestruck face en schud zijn hoofd snel achter elkaar* Maar, maar.. dat kan niet gebeuren.. voor jullie beiden niet, *grijpt naar zijn hoofd en valt stil* hoofdpijn..
@Mizuki: *knikt* uwah~ zo'n mooie betekenis. you be luckyest. *cute smile* ohzijnhopelozeengelsT_T |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 17:02 | |
| Minwoo: ach maakt niet uit, was gewoon even verbaasd door je woorden dat is al *sight* je moeder behandelde je niet goed dan? *kijkt hem vragend aan* |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 17:03 | |
| @MinWoo: *grijnst en knikt* Jup, thats just me. Het is in de winter donkerder.. *plukt aan zijn zeeblauwe lokken* Is het zo vreemd dan? *verlegen lachje*
@Mizuki: *pakt haar hand vast en glimlacht verdrietig* Ik moet haast alweer gaan D: *stevige hug, verstopt zijn gezicht in haar nek* |
|
| |
Mizuki .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 17:05 | |
| Mineko: Mag ik mee? *little shy smile*
MinWoo: ik vind je naam ook mooi |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|