|
|
Auteur | Bericht |
---|
Soh .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 1289 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {ƒαкє} ℓιgнтKlas: master KanaPartner: doɴ’т yoυ тell мe ɴo тrυтнѕ, jυѕт αll oғ yoυr lιeѕ. ɢιve мe αll oғ yoυr lιeѕ.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 10:23 | |
| Knuffelen gaat sowieso door, want anders vind ik het te awkward. Hugs breken het ijs. En betalen mag hij sowieso niet voor mij doen, dat heb ik al duidelijk gemaakt. En voor de rest .. .. I don't wanna. |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 10:24 | |
| Haha, Ruuz... ik ben meer van bij jullie hoort de vent te betalen!... en bij mij vind ik meer diegene die de ander vraagt om te daten hoort te betalen.. aangezien diegene initiatief toont, en natuurlijk mag er geknuffeld worden.. ik heb alleen altijd het probleem... ik date wel eens met iemand dat ik tijdens de date denk... GUY GET AWAY RIGHT NOW! ... haha ik wordt steeds origineler met iemand vertellen dat ik geen klik voel |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 10:26 | |
| Maar je ziet dus hoe clueless ik was xD Nu weet ik ongeveer wel wat er moet gebeuren maar het praten is zo lastig D: 'Hoe gaat het?' 'Goed, met jou?' 'Ook goed, hoor.' 'Mooi.' 'Ja, mooi...' '...' '...' 'Leuk shirt.' 'Dankje. Je ziet er mooi uit.' 'Aww, dankje.' '...' '...' 'Dit shirt was duur.' 'Ah. Hoe duur?' 'Weet ik niet meer.' 'Aha.'
DERP. |
|
| |
Soh .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 1289 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {ƒαкє} ℓιgнтKlas: master KanaPartner: doɴ’т yoυ тell мe ɴo тrυтнѕ, jυѕт αll oғ yoυr lιeѕ. ɢιve мe αll oғ yoυr lιeѕ.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 10:32 | |
| Mijn vriend heeft nog steeds de meest geniale afwijs-lijn ooit: 'sorry, maar ik voel me hart niet voor je kloppen' Ja, dat was pas awkward en we lachen hem er nog steeds voor uit.
Whahaha, Ruuz dat is pretty genious. Nee, het praten gaat denk ik geen probleem worden want we zijn allebei super random. Zal wel weer over chocolade-regen gaan of kabourtjes die knopen in je haar maken. En ik moet hem nog uit horen over zijn boek. Maar goed. Dat gaat lekker allemaal niet gebeuren, want ik blijf de hele dag in mijn emo-corner zitten.
Laatst aangepast door Soh op vr okt 26 2012, 10:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 10:38 | |
| Hihi, die zin xD Ohja, dat is wel goed als jullie random zijn. De jongen met wie ik datete was niet heel erg random. Hij was wat rustiger, en veel minder spastisch en melig dan ik zelf ben. Dus ik was like: ''Goeeed, zeg wat normaals, Ruuz. ARGH, KAN IK NIET. ghdghfhjshjs '' En awww. *aait* |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 10:45 | |
| Haha, heb ook de meest vervelende situaties gehad hoor... Dat was meer van: le me: "Sorry, ik voel geen klik.." le date: "Maar, maar waarom niet?!" "Ik weet het niet... heb nog steeds geen wetenschappelijk antwoord op de vraag wat is de klik... -_-" " "Maar, maar ik heb met niemand een klik" Le me thinking: OMG, very desperate, very desperate"Le me: "Maar je moet het ook niet forceren, ik ga.. en oh.. nog bedankt voor de milkshake"*grin* Die zag ik nooit meer... te-rug.. |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 11:05 | |
| Ooh, die van die milkshake is dan vals, maar geniaal xD Kijk daar heb ik dan weer geen problemen mee: mensen afwijzen. Daar kan ik echt ijskoud mee zijn. |
|
| |
Light .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 11:11 | |
| Ik kan best vals zijn... (vraag Ruuz maar ) Maar, waaorm ga je dan niet gewoon naar de date om hem af te wijzen.. ? |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 11:48 | |
| Maar ik denk niet dat ik hem wil afwijzen, ik ben echt heel erg weg van hem. Maar.. mweh.. hoe leg je dit uit. .. Zodra iets serieus wordt, begin ik een zeer beklemmend gevoel te krijgen en me niet lekker te voelen en lichtelijk bang. Dat gevoel dat je krijgt als je een zeer slechte toets gemaakt hebt en je cijfer te horen krijgt. Precies dat. Maar het is niet dat ik hem zeg maar niet wil.
Ik ben gewoon onmogelijk. |
|
| |
Light .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 11:52 | |
| Of... hij moet je erdoorheen slaan, dit hoor je vaker, je lichaam legt hem een "test" op, zodat je weet of je op hem kunt bouwen, dit is ook waar bij de meesten zenuwen vandaan komen, heeft niets te maken met angst, maar met een test, je wordt bij een moeilijk proefwerk namelijk niet allleen getest op je kennis, maar ook of je je er doorheen kunt slaan |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 11:53 | |
| .. ... Dat klinkt opeens heel logisch. In ieder geval het voelt niet leuk, haha xD Maar ik moet zo gaan, met tien minuten, en ik ga er gewoon naar kijken alsof ik afspreek met gewoon een vriend. Om stress te voorkomen. *diepe zucht* SanNi can do it. |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 11:54 | |
| You can do it, girl |
|
| |
Light .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 11:54 | |
| All right, you go girl! (succes!) |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 12:35 | |
| URGHHG, photobucket werkt niet mee. UPLOAD DIE GDDAMND FOTO'S NOU DX |
|
| |
Dash .
PROFILEPosts : 272 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x ErdKlas: Partner: Are you sure, honey?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 13:18 | |
| Vroeger thuis van school, leve het van de trap vallen als er heel veel mensen kijken --' |
|
| |
Light .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 13:18 | |
| Dat is belachelijk schamend.. iedereen heeft dit wel meegemaakt.. we leven mee! :3 |
|
| |
Dash .
PROFILEPosts : 272 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x ErdKlas: Partner: Are you sure, honey?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 13:34 | |
| Gelukkig heb ik een week vakantie, dan zijn ze het allemaal weer vergeten. Keep dreaming |
|
| |
Nez
PROFILEPosts : 248 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde [ Lucht ]Klas: [ Geen ]Partner: I don't know how many times I have forgiven you; I do know however, I always will [ ❤ ]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 15:44 | |
| Ik had vandaag tijdens filosofie de slappe lach. Nou, dat vergeet niemand. Vooral omdat we het echt over zo'n superserieus onderwerp hadden en ik zat daar maar te lachen. Valerie moet nooit meer potje met vet zingen, anders krijg ik echt een rode kaart ofzo.
&& Nu wil ik cake. En posten. |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 16:51 | |
| Goed, deze btch van een video moet renderen. Maar het gaat zo slooooom ;A; |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 16:53 | |
| ik HAAT deze dag T.T ben me nu druk bezig met voorbereiden voor het gesprek met mijn moeder over mijn slecht rapport, en dat gesprek is binnen een uur... I think
en de grote kans is dat mijn laptop gaat moeten worden afgegeven o.O |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 17:37 | |
| Staat er zo kei droog da mn pc blu-ray kan afspelen, koop ik ff7 blu-ray, speelt hij em nie af, iemand enig idee aan wat dat kan liggen? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 17:52 | |
| Ik heb een schrijfhand en vingerkrampen en doet pijn D; Bishie projecten die met de hand moeten worden afgewerkt goddamn ben daar uren mee bezig stupide mensen daar hebben nooit gehoord van 21 century tech-no-roGEE Maargut. HERRO. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 18:52 | |
| @Zack; bij mij doet hij het gewoon, misschien een keer de schijf schoonmaken en kijken of je hem er goed instopt :3 Mweh~ Ik zit in een Dilemma, sombody help me! Vanavond kijken; The Avengers of Thor?
|
|
| |
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 18:53 | |
| Thor |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 26 2012, 18:59 | |
| Overduidelijk Thor. Ik heb vanaf 12 uur vanmiddag de hele tijd All I want for christmas opstaan.. En mijn huiswerk wil daardoor lukken.. Kan iemand mij dit uitleggen? (Snapt rare hersenen niet.) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|