|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za okt 27 2012, 19:59 | |
| @Master David: wow. looks awesome <3 Ben jij zo goed met html? ;o |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za okt 27 2012, 20:01 | |
| Ik was vroeger erg actief op een of andere imonline site ;} En ik heb nu al... Bijna anderhalf jaar informatica, dus tja... Dan leer je wel wat o3o
To tell the truth: this really was a piece of cake. Had meer moeite met te bedenken wat ik precies wilde en wat ik ging invullen etc. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za okt 27 2012, 20:06 | |
| Serieus? O.o zeg zeg, zou jij bij toeval niet weten hoe je een andere scroll balk invoegt? Volgens mijn weet moet dat tegenwoordig mogelijk zijn, maar volgens mij is dat niet eenvoudig.. Mijn html vermogens houden op bij eenvoudige kaders maken. xD |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za okt 27 2012, 20:08 | |
| Hoe bedoel je andere scrollbar? In de trans van het een ander kleurtje geven (; ? Want die ken ik volgens mij nog wel... Hoewel ik dan wel erg ver terug in mijn geheugen moet graven XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za okt 27 2012, 20:11 | |
| Hm hm, ander kleurtje of compleet van vorm veranderen.. Heb zoiets wel eens gezien, maar dat was een té ingewikkelde code om iets van te begrijpen, althans voor een noob als mij. xD
But no pressure, zo is het ook prima, hoewel deze zo saai en stug is. xD |
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za okt 27 2012, 20:18 | |
| Ik heb eventjes wat bestanden doorgekeken, maar iedere keer was het in het CSS gedeelte :l... Dus begin ik te twijfelen of ik hem ooit wel in HTML heb gedaan XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za okt 27 2012, 20:20 | |
| Oh.. Um. misschien was het toch CSS. Ik weet niet eens wat CSS is eigenlijk, maar dat zou dus ook best kunnen en dan kan het niet? ;o
Gnene~ |
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za okt 27 2012, 20:23 | |
| CSS kun je niet zo toepassen nee, dat moet je in het beheerdespaneel doen etc. CSS is het code soort dat je gebruikt voor de opmaak van een site en dat pas je toe in de HTML.
Maar ik kan ook de scrollbar onzichtbaar maken met HTML, dus een kleurtje geven moet ook kunnen. Anders zou dat wel heel lame zijn ;p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za okt 27 2012, 20:31 | |
| Ghehe. :3 Nou, als je er achter komt zou ik het graaag willen weten, en bidden dat het eenvoudig valt toe te passen |
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za okt 27 2012, 20:33 | |
| Ik had het allang gevonden, maar had er geen rekening mee gehouden dat sommige browsers soms irritant zijn *facepalm'd* Blijkbaar werkt de code die ik gebruik - ja, hij is simpel toe te passen als je dingen goed kunt lezen - alleen bij internet explorer. Bij Firefox en Chrome doet hij het niet. En ik maar zoeken en zoeken XD Dat is het irritantste wat je kan overkomen: een fout in je HTML code ;}... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za okt 27 2012, 20:35 | |
| ... Dus.. niet op google chrome I guess? meh. T_T |
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za okt 27 2012, 20:36 | |
| Ik citeer mezelf: Bij Firefox en Chrome doet hij het niet. Nee dus. Sorry, maar ik kan niet de... Browserwetten veranderen D:
En ik wil thee. Dus ik ga thee slurpen o3o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za okt 27 2012, 20:52 | |
| I saw what you wrote but .. I just wanted to make sure. :3 En thee <3
Meh, no thee in huis. T_T |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 28 2012, 00:59 | |
| Meeeh, ik haat turkse bruiloften. Allemaal stomme turkse liedjes en de stijl dans erop is boring, gewoon een beetje heen en weer bewegen, that's it. Sowieso heb ik ook een afkeer jegens dansen. En op een gegeven moment gingen ze popliedjes draaien en ik dacht van "Oh, leuk. Eindelijk nornale muziek." EN TOEN ZETTEN ZE NICKI FCKING MINAJ OP. Serieus, mijn oren begonnen haast te bloeden. En mijn moeder trok me de hele tijd mee om te dansen. Ik stond er like "Ik haat dit, ik haat dit. FML D:" En toen wou ik spammen met mijn mobiel, was de batterij op een gegeven moment leeg ;_; Meh, stomme bruiloften. |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 28 2012, 01:56 | |
| Arme jij lijkt me werkelijk vreselijk wat je hebt moeten doorstaan *hugz* en niet vergeten mensjes vandaag klokjes verzetten en een uurtje langer slapen |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 28 2012, 02:07 | |
| JA. Want toen was het opeens weer twee uur. Correctie: 2:07 En ik moet eigenlijk slapen maar hrrm =w= Ik lig zo hemels met de laptop op mijn buik en die is warm aan de onderkant en aah ~ |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 28 2012, 02:11 | |
| Inderdaad.. Ik dacht, ik wil het klokje zien verzetten, ik wil het zien verzetten.. EN TOEN.. toen had ik inspi en typte enkele zinnen en toen was het 2.01 uurtjes. Dus nu op naar het laatste weekend van maart. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 28 2012, 02:35 | |
| Maah. Paranormal Activity kwam op tv en daarna kwam [•REC] - is ook zoiets maar dan in español - liep een beetje uit en toen was het opeens half twee en had ik iets van ohwell. Mijn andere dingetjes moet ik ook verzetten, want dat ga ik finaal vergeten. ô3o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 28 2012, 04:09 | |
| Ugh, ik haat mensen afwijzen en de avond begon nog wel zo leuk. Waarom kan het dan ook niet leuk eindigen? .. ik wil echt even met iemand praten maar niemand is online ofcourse. |
|
| |
Anastasia .
PROFILEPosts : 558 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark [ Partially Wood ]Klas: Miss KatherinePartner: You’re the lonely, one and only, body in the world. Who can make me, who can break me, down into a young girl.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 28 2012, 08:28 | |
| Let's get up at seven to watch British series.
Ik heb echt een hobby nodig, zeg. |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 28 2012, 08:45 | |
| Oh Damn. Ik moet nog posten bij Ana >.< Maar mijn Zondag is totaal niet vrij vandaag, grote repetitie toneel. Iemand topic met Elveria? |
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 28 2012, 10:06 | |
| Stiekem wil ik me omdraaien en weer verder slapen.. Op zondag mag ik tot 11 uur slapen. Echter kan ik dat extra uurtje wel gebruiken. En meh: een van mijn ogen brandt en traant helemaal, weet niet wat ik ermee heb gedaan D: |
|
| |
Zhan .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 139 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: xPartner: No, I do not love.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 28 2012, 10:09 | |
| Mhm. Ik moet ook maar eens gaan posten. En huiswerk maken. En die opdracht voor Engels maken. En Levo shit opzoeken.
Kenker xD |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 28 2012, 10:15 | |
| Pfff....Lie's voorsteltopic gaat dus echt niet werken >.< |
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 28 2012, 10:27 | |
| Ik was eventjes vergeten hoe fluffy mijn kat wel niet is in de winter =w= En wat is het toch heerlijk om haar te horen krijsen als je beneden komt xD
@ Quinty; Dan zal ik je maar niet gaan afleiden als ik op msn kom ;o |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|