MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: I have my own, sweetheart. Partner:
Onderwerp: Excuse moi, can anybody help me?~ ma sep 24 2012, 19:18
AAAH >___<
Hoihoi mensjes, ik heb een probleem het plaatje Een hele tijd geleden had iemand een sheet voor me gemaakt, maar nu is die zoals je ziet nogal vaag geworden.. Het plaatje is veel te ver ingezoomd ofzo... Ik heb de sheetcode zoals ik hem oorspronkelijk had gekregen gevonden, maar die doet het dus ook niet >__<
Dus ik vroeg me af, kan iemand daar wat aan doen?? :3 ~Emma
Onderwerp: Re: Excuse moi, can anybody help me?~ ma sep 24 2012, 19:26
Zo dan? c:
Maar, het plaatje is nog steeds zeer onscherp en vaag. Dat kan ik niet fixen helaas.
Miss Nannete
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1299
Onderwerp: Re: Excuse moi, can anybody help me?~ ma sep 24 2012, 19:31
Ja helaas idd vaag zie ik nu :'] Maar toch heel erg bedankt voor de moeite~
Astillea .
PROFILEPosts : 170
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Magic/Wood Magic Klas: Master Savador Partner: Maybe If I ever feel like wanting to lose someone again
Onderwerp: Re: Excuse moi, can anybody help me?~ ma sep 24 2012, 19:40
Je kan misschien iemand vragen om een nieuwe voor je te maken ?
Miss Nannete
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1299
Onderwerp: Re: Excuse moi, can anybody help me?~ ma sep 24 2012, 19:42
Haha jaah, goed plan ^__^ Het heeft ook geen haast hoor, ik bedacht me alleen opeens dat ik nog een sheet voor Mineko had liggen :'] Maar ik zal eens even een aanvraagje plaatsen~~
Astillea .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Magic/Wood Magic Klas: Master Savador Partner: Maybe If I ever feel like wanting to lose someone again
Onderwerp: Re: Excuse moi, can anybody help me?~ ma sep 24 2012, 19:45
Ik ga me even bezig houden met photoshop proberen je picture te herstellen je hoort wel of het lukt of niet XD
Astillea .
Onderwerp: Re: Excuse moi, can anybody help me?~ ma sep 24 2012, 19:59
Ik kan hem wel minder vaag maken, maar geen vloeiende lijnen... T_T
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.