|
|
Auteur | Bericht |
---|
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 00:27 | |
| Whiee, uit verveeldheid een soort random profielplaatje voor Moyra zitten maken, maar weet niet zeker of hij leuk is... Iemand, mening? ;3 Tis van dit plaatje~ - Spoiler:
En nu tijd om eens te gaan slapen, goodnight mensen =w= |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 00:30 | |
| Jaa. Die is leuk, maar wel een beetje groot |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 00:32 | |
| Haha klopt, maar weet niet hoe ik dat moet veranderen Met mijn epic noobness qua bewerken en alles... >__< Gwn haar een beetje laten glimlachen was al genoeg skills voor vandaag xD Nja, ik zal morgen wel eens even kijken ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 00:36 | |
| Bij Photoshop is dat Image resize en dan kun je ze verkleinen :']
Ik moet eigenlijk ook maar eens naar bed, maar... heb nog geen zin xD |
|
| |
Moyra .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 00:39 | |
| Hehe, le epic noob hiero heeft geen photoshop... Just... Paint Hihi x} |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 00:43 | |
| Oh.. Ghehe, naja als je kunt zeggen hoe groot je hem wilt kan ik hem wel evt verkleinen en of een randje om doen :'] |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 01:54 | |
| - Moyra schreef:
- Whiee, uit verveeldheid een soort random profielplaatje voor Moyra zitten maken, maar weet niet zeker of hij leuk is... Iemand, mening? ;3
Tis van dit plaatje~
- Spoiler:
En nu tijd om eens te gaan slapen, goodnight mensen =w= Nice desu~ Saf wil wel met haar in de regen zingen, ohmai. Nee wacht. Eigenlijk niet. Waterfobie Pfft. Surry dat het zo lang duurt met alles, maar heb het de laatste dagen echt.. verpoept druk ¬¬ Dat ik na twaalven ofzo pas online kan komen, of dan in ieder geval volledig vrije tijd kan benutten. En geïrriteerd, dat ook. |
|
| |
Master Sebastian
PROFILEPosts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova || LightKlas: || I teach Light Magic ||Partner: || There Is No Longer Wrong Or Rightღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 08:42 | |
| Echt een schattig plaatje Emma` @Noah: Echt heel erg druk O: Knap dat je nog zoveel on komt :3 Teehee, mentorles >D Kan ik Wrennekind ook weer actiefjes maken~ |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 09:14 | |
| Vervelen tijdens informatica omdat ik niet de concentratie kan opbrengen om ook maar iets productiefs te doen. Ik heb me genoeg bezig gehouden met school D: Pauze :U |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 09:14 | |
| xd wij hebben twee uur vervaging dus twee uur internet ghehe xd |
|
| |
Ace.. .
PROFILEPosts : 350 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire & DarknessKlas: Master SavadorPartner: LOVELESS
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 09:18 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 09:19 | |
| |
|
| |
Ace.. .
PROFILEPosts : 350 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire & DarknessKlas: Master SavadorPartner: LOVELESS
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 09:47 | |
| met school. Heb geen school meer vandaag |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 09:49 | |
| zo oneerlijk T.T volgende week heb ik wel donderdag sportdag en ga ik gaan skieën en vrijdag geen school maar het is gewoon niet eerlijk T.T xd |
|
| |
Ace.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 09:51 | |
| Ik pwn gewoon. Kun jij ook niets aan doen. |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 09:53 | |
| Ik ben vrijwel altijd om half vijf of later thuis en dan kan ik ook nog eens al mijn huiswerk gaan maken ._. Fu. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 09:54 | |
| ahja wanneer jij wel school hebt heb ik er ooit wel eens geen he xd meh nog een kwartier en les is gedaan *.* dus geen internet meer what a shame
al: dat is erg, ik woon gelukkig maar 7 minuutjes stappen van mijn school. |
|
| |
Ace.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 09:54 | |
| Je sorry Al. Je kan het niet beter hebben dan de originele Lord of Darkness. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 10:01 | |
| Er zijn twee dagen waarop ik om half zes pas thuis ben... En dan heb ik ook nog zangles en pianoles en herp.
En ik volg je eventjes niet meer ? Dit gaat over moi en niet over Al. Al heeft niet eens school ._. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 11:11 | |
| Lie heeft best veel berichten... |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 14:32 | |
| Even keihard gelachen om dit: - Spoiler:
NU POSTEN. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 15:22 | |
| Ik probeer kleding uit te zoeken zodat ik een vrouwelijke, menselijke Scar kan cosplayen. Juist ja, wat doe ik mezelf aan? Ja, ik heb een talent ontwikkeld om het mezelf zo moeilijk mogelijk te maken. |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 16:32 | |
| Kom je terug van de fysio, blijkt dat ik mijn blessure nu bij beide benen heb.. Hoi allemaal |
|
| |
Doce .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 496 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: dαrĸKlas: master SavadorPartner: ɪ ωᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ᴛʜᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ sʜᴇʟʟs ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴄᴜᴛ ᴍʏ ᴛᴏᴇs. ɪ ᴀᴍ ᴛɪʀᴇᴅ ᴏғ ᴍʏ ᴇsᴄᴏʀᴛ, ɪ ᴀᴍ sɪᴄᴋ ᴏғ ʜɪɢʜs ᴀɴᴅ ʟᴏωs.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 17:35 | |
| En.. nieuw setje voor Doce. In de hoop dat ik weer een keertje met haar ga schrijven |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 28 2012, 17:36 | |
| Ik heb mijn laptopje gemist QwQ
En nu zit ik met een short erachter omdat ik eventjes verplicht dingen moest doen van mijn mama. Scones maken of zo. Herp. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|