|
|
Auteur | Bericht |
---|
Chester .
PROFILEReal Name : uhhh Peer? Posts : 447 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light MagicKlas: /Partner: *blush* um... *cough* I mean I don't need one!!!
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 17:05 | |
| Wat moet je doen voor Frans? :] |
|
| |
Ren. .
PROFILEPosts : 153 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova :: ShadraKlas: Partner: And I was paralyzed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 17:06 | |
| Teksten van de 1ste persoon enkelvoud naar de 3de persoon omzetten, niet heel moeilijk, maar irritant. |
|
| |
Chester .
PROFILEReal Name : uhhh Peer? Posts : 447 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light MagicKlas: /Partner: *blush* um... *cough* I mean I don't need one!!!
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 17:09 | |
| Hrn. Minder... Woordjes vertalen enzo is nog wel eenvoudig en snel gedaan, maar zoiets duurt idd iets langer. xD Blegh grammaticaal was altijd mijn mindere punt, godzijdank kreeg je in de 5de alleen maar teksten. |
|
| |
Avarice .
PROFILEPosts : 668 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: Master AlvaroPartner: I was alone, falling free, trying my best not to forget what happened to us, what happened to me, when I let it slip.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 17:12 | |
| I'VE GOT BUBBLEGUM, BTCHES. *happy* Nu aan bio. Rotosmose. Rotdiffusie. Rotproefverslag. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 17:14 | |
| Ik was vroeger actief op twaalf RPGsites ._. Kom ik net achter DX Nu nog maar op 4 |
|
| |
Ren. .
PROFILEPosts : 153 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova :: ShadraKlas: Partner: And I was paralyzed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 17:19 | |
| Ik ben actief op 2 of zo, en op 3 of 4 blijf ik gewoon meepraten. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 17:24 | |
| Hetzelfde, ik ben actief op SSA, GA, EN En JAF xD En af en toe kom ik nog eens op WC wat ik inmiddels haat. |
|
| |
Kaori
PROFILEReal Name : Romy Posts : 124 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth x WaterKlas: Partner: I wasn't in this world for long, before parts of my body escaped me, Leaving me incomplete... as I was when I met you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 17:40 | |
| - Ren. schreef:
- Omdat ik het vergeten was en daarom moet ik het voor 6 uur doorsturen naar die vrouw, die het lelijkste geschrift eer heeft en heel lelijke sjaals heeft en ugh.
Tssk, bad-ass hoor. Als ik thuis was zou ik ook mijn huiswerk moeten maken. Eigenlijk moet ik mijn huiswerk wat ik voor vandaag gehad zou hebben ook nog moeten maken. Ik ben school-moe, doe er serieus geen zak aan. ||Jinte; Tsssk, ik zou een topic met jou moeten maken op Boundless voor die actie van The Outlanders, maar ge is niet meer actief. xd |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 17:42 | |
| I know, ik Probeer actief te zijn, maar school sloopt mijn leven. |
|
| |
Ren. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 17:46 | |
| Ik maak alleend e allerelangrijkste dingen op tijd, de rest laat ik een dagje wachten, en makkelijke dingen leer ik 's avonds. Ach, als het werkt, dan werkt het.
Moet eerst nog ff ergens anders posten en dan hier posten.
Geuss wat we vandaag moesten doen? Voorlezen. Jeps, zelf een einde maken op een stukje tekst, en dan voorlezen voor de klas. Ik was echt bang, like, zenuwachtig en aan het trillen. |
|
| |
Kaori
PROFILEReal Name : Romy Posts : 124 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth x WaterKlas: Partner: I wasn't in this world for long, before parts of my body escaped me, Leaving me incomplete... as I was when I met you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 17:51 | |
| ||Jinte; Don't worry, be happy now. Dit is ook de eerste keer dat mijn school weer begonnen is dat ik doordeweeks op de pc zit. Scumbag School
||Char; *box* Ik ben vorig jaar simpelweg over gegaan door voor twee vakken een 7 te staan, voor de rest een 6 en voor wiskunde een 5. En ik maakte nooit huiswerk, schreef het altijd over. Leren deed ik eens in de zoveeltijd voor Frans, maar alleen voor een SO. Proefwerken van Frans verkloot ik toch :/
En nooo, dat is zo kut ;o Sws voor de klas staan is kut. Vorige week dinsdag had ik een dag vol met dansworkshops, de laatste workshop moest je opvoeren. Gelukkig had ik natuurlijk Moderne Jazz als laatste en was onze klas te groot dus moesten de laatste twee rijen op het podium. Natuurlijk stond ik in de ééna laatste rij omdat ik dan niet opval. En dan sta je natuurlijk vooraan op een podium. Dah bitchen, ik wist echt niet meer wat ik moest doen. |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 18:34 | |
| Ik wil posten... Maar ik kom er gewoon niet aan toe >.<
Maatschappijleer en Scheikunde SO gingen allebei poep. So derp. Ik weet niet wat ik heb, maar hoeveel ik ook leer - ondanks mijn onuitstaanbare hoofdpijn - ik eindig er altijd maar mee dat ik maar wat doe op goed geluk D: |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 18:46 | |
| Haha, ik was een van de twee die het hoogste heeft gescoord op een test = 5/10 De rest had allemaal een 1/10 x) |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 18:51 | |
| Meh. Ik wil ook posten D: |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 19:48 | |
| |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 20:01 | |
| Ik wil posten, maar dan heb ik way teveel topics xD |
|
| |
Ren. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 20:01 | |
| Ik ga posten. Eigenlijk wou ik een voorsteltopic schrijven, maar dat was zo veel werkt.. Dus ja. |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 20:02 | |
| Tot nu toe heb ik alleen maar voorstel topics geschreven, want mensen waarmee ik schreef waren lui.. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 20:04 | |
| Niet ik T_T Ik ben opzoek naar een Postsheet, maar Sohtje antwoord niet meer op zijn fabriekje, en de postsheets die ik heb van Loki, daar staat Loki op. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 20:42 | |
| Ja, sorry, ik ben lui en druk. Dan gaat mijn kaderfabriekje niet echt goed - hehehe. I am so sorry, eigenlijk moet ik daar gewoon even een berichtje plaatsen dat ik tijdelijk gesloten ben. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 20:48 | |
| |
|
| |
Ren. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 20:49 | |
| MiepMiep. Ren si, anders dan normaal. En school haalt mijn inspi naar beneden, te veel kopzorgen over mijn slechte punten en stuff.
|
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 21:02 | |
| Ik Ben verslaafd aan Tom Hiddleston. T_T |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 21:03 | |
| Overleggen gaat zo derp op een laptop die er drie minuten over doet om een webpagina te openen of een simpel programma op te starten ¬¬ Saf wordt Mr October voor een mannenkalender, maar it's not happening without Fwinn Bastard doet echt alles voor geld c': |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 24 2012, 21:03 | |
| xD Nice Noah~
Ik wil poste T_T Ik kan op een topic posten en daar heb ik geen zin in. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |