PortalIndex{Haters Gunna Hate} HpD5Uwn{Haters Gunna Hate} 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 {Haters Gunna Hate}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Elveria
God of Mischief
God of Mischief
Elveria

{Haters Gunna Hate} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Just kill me
Posts : 1573
Points : 8
{Haters Gunna Hate} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I'm waiting for the afterlife.

{Haters Gunna Hate} Empty
BerichtOnderwerp: {Haters Gunna Hate}   {Haters Gunna Hate} Icon_minitimema sep 10 2012, 21:31

|| L O R E N Z O ||

I will battle for the sun
And I won't stop until i'm done
You are getting in the way
And I have nothing left to say.

I will brush off all the dirt
And I will pretend it didn't hurt
You are a black and heavy weight
And I will not participate

Elveria was zichzelf niet meer. Ze was stilletjes teruggetrokken in haar schulp en schrok van elk geluidje. Kwam dat allemaal door die ene brief? Die ene, vreselijk lange brief met al die vervelende woorden waar je nog eens je hersens mee moest pijnigen? Dat was toch Bullshit? Nou, diep van binnen wist ze dat het geen Bullshit was, het was de volle waarheid die ze maar niet accepteerde. De woorden van Savador een paar dagen geleden spookten nog steeds in haar hoofd. Dat ze zich een keer moest aanpassen in de maatschappij en dat ze eens niet alleen naar zichzelf moest kijken, alles en iedereen in haar omgeving zou dan alleen meer afstand nemen, of zoiets. Ze wist het eigenlijk nog maar vaag, maar ze probeerde zich aan de woorden vast te klampen als een laatste hoop. Terwijl ze een beetje verdwaald door de school slenterde kwam naast deze verschrikkelijke gedachte nog iets anders op. Ze was nu dichtbij het Water Magic lokaal, de lessen waren net afgelopen, misschien kon ze na al deze tijd Lorenzo een bezoekje geven? Ze hadden elkaar al ongeveer een week niet gezien, veel Water Magic les had Elveria niet, god, kwam hij maar van Shrada. Als ze er zo over na dacht had ze wel een hele uiteenlopende vriendenkring. Enyana, van Gren en Lorenzo van Cassia. Eigenlijk miste ze nu nog iemand van puffoon, misschien moest ze eens gaan kijken. Ze grijnsde even, en streek even met haar handen langs haar grijze, gerafelde spijkerbroek. Haar haren kwamen nu tot haar schouders, ze had de bob er maar in gelaten, ze kon hem eigenlijk niet kwijt. Ze had een klein speldje in de zijkant van haar haar gezet om wat vervelende haartjes weg te houden van haar ogen, waar ze een hekel aan had. Ze zuchtte eens en liet haar schouders hangen. Waarom ook niet? Ze had wel eens weer zin in aandacht. Ze sloop snel de gang in en keek door de kier van de deur. Ja hoor, hij was er, stond daar maar sullig te wezen. Zonder haar was hij eigenlijk ook weinig, bedacht ze zich. Hij was wel wat, hij was tenslotte een stagiaire, maar eigenlijk was hij een grote nul. Als ze met hem door de school zou paraderen, wat ze hoogstwaarschijnlijk niet ging doen, aangezien ze dan haar school wel gewoon kon vergeten, zou hij hier en daar wel wat aandacht krijgen. Maar ze hield van hem, ze kon zo niet denken. Terwijl ze de deur zachtjes open duwde kwam er een grote glimlach op haar gezicht.'Psst..' fluisterde ze zachtjes. Haar ogen fixeerden zich op een klein plukje haar dat recht overeind stond. Ze giechelde even en sprong toen snel naar binnen, de deur sloot zich zachtjes achter haar in het slot.'En hoe waren de brugpiepers? Druk?' Fluisterde ze nu weer. Ze kende, per ongeluk, niet expres, vooral dat niet, heel Lorenzo's rooster uit haar hoofd. Ze gooide haar tas neer op een tafel waar geen stoel op stond. Ze knuffelde hem even en rook zijn lichaamsgeur, god, zo zou ze nog wel even willen staan, maar ze liet hem los, haar ogen hadden weer de normale sprankeling terug. Bij hem was alles perfect. Ze was even helemaal vergeten van wat er haar eigenlijk nog allemaal te wachten stond, en dat alles alleen door een lange brief.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Lorenzo

Lorenzo

{Haters Gunna Hate} UTL8oxA PROFILENovice
Posts : 124
{Haters Gunna Hate} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x lucht
Klas: none
Partner: Me to you

{Haters Gunna Hate} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Haters Gunna Hate}   {Haters Gunna Hate} Icon_minitimewo sep 12 2012, 16:39






Vermoeid liet de man zijn hoofd hard op zijn bureau vallen terwijl de laatste leerling naar buiten liep. Miss Arianne had het een goed idee gevonden dat hij vandaag eens les gaf, wat was uitgelopen tot een grote flop. Oftewel lag het aan hem, ofwel werden de leerlingen steeds hyperactiever. Het was net alsof hun stoel onder stroom stond en dat er om de zoveel seconden 20 volt door hun lichaam ging. Deze les waren er maar twee leerlingen geweest die een beetje opgelet hadden en als hij tegen de rest zij of ze wilden opletten, keken ze hem meestal aan alsof hij gek geworden was. Dit was een van de momenten dat hij Elveria mistte. Zij zou die kleine opdondertjes zo stil gekregen hebben door alleen maar naar hen te kijken. In vergelijking met haar was hij meer zo’n sul die niks van zijn leven kon maken, alleen maar dagen voor zich uit zat te staren en alleen bewoog om iets te eten te gaan halen. Lorenzo wist zelf ook wel dat hij niet lelijk was, maar hij durfde zelf niet eens een meisje aanspreken. Het feit dat hij Elveria had leren kennen was puur toeval geweest, toeval waar hij best wel blij mee was. Met tegenzin hief hij zijn hoofd terug op en begon langzaam de papieren, die her en der over zijn bureau verspreid lagen, bij elkaar te pakken en netjes op een stapel te leggen. Voorzichtig stond hij op en woelde even met zijn hand door zijn haren terwijl hij zich uitrekte. Misschien moest hij straks terug even in zijn bed gaan liggen om verloren slaap in te halen, maar eerst de les voor morgen maar voorbereiden. Een zacht geluid zorgde ervoor dat Lorenzo opkeek en een grote glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij Elveria zag staan. Jep, hij had haar echt hard gemist, kon na die ene avond bijna alleen nog maar aan haar denken. Zijn gezicht vertrok in een grimas toen ze over de brugklassers begon. “Druk is nog zachtjes uitgedrukt, ze kunnen echt geen twee seconden stilzitten,” antwoordde hij klagend op haar vraag terwijl hij haar omhelzing beantwoorde en zijn neus in haar haren stak. Pas toen ze hem losgelaten had, kwam de conclusie. “Hoe weet jij eigenlijk dat ik net brugklassers gehad heb?” Vragend keek hij haar aan terwijl er een lichte grijns over zijn gezicht gleed. “Waar ben je trouwens geweest? Het was zo saai zonder jou.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Elveria
God of Mischief
God of Mischief
Elveria

{Haters Gunna Hate} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Just kill me
Posts : 1573
Points : 8
{Haters Gunna Hate} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I'm waiting for the afterlife.

{Haters Gunna Hate} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Haters Gunna Hate}   {Haters Gunna Hate} Icon_minitimezo sep 16 2012, 10:46

Dream brother
My Killer, my lover
Dream brother
My killer, my lover

I will battle for the sun
Cause i have starred down the barrel of a gun
You are cheap and nasty fake
And i am the bone you couldn't break.



Haar lach werd beantwoord met een grimsgras, desalniettemin bleef ze glimlachen, ookal deden haar kaakspieren nu al pijn. “Druk is nog zachtjes uitgedrukt,'' Begon hij, en een kleine giegel onstnapte uit haar keel. ''ze kunnen echt geen twee seconden stilzitten,” antwoordde hij klagend op haar vraag terwijl hij haar omhelzing beantwoorde en zijn neus in haar haren stak. Zijn lichaamsgeur was vreselijk aantrekkelijk en het liefst had ze hem voor eeuwig vast gehouden, toch liet ze hem los. Het leek tot hem door te dringen wat ze had gezegd. “Hoe weet jij eigenlijk dat ik net brugklassers gehad heb?” Vragend keek hij haar aan terwijl er een lichte grijns over zijn gezicht gleed. “Waar ben je trouwens geweest? Het was zo saai zonder jou.” Ze probeerde eerst zijn eerste vraag af te wimpelen door haar hand nonchalant in de lucht te wuiven en symbolisch de woorden weg te wuiven. ''Ogh, ik hoorde ze net keihard gillen hoe leuk ze de les vonden.'' Zei ze lachend, haar hoofd had een lichte rode kleur gekregen van de smoes, vreemd dat had ze eigenlijk nooit. Ze streek gauw wat losse haren uit haar gezicht en glimlachte schaapachtig.'Waar ik ben geweest?' Reageerde ze nog op de vraag voor de brugklassersmoes.'Ik had ook lessen hoor, ik kan ook niet vierentwintig uur, zeven dagen in de week bij je zijn.' Grapte ze, en de glimlach verdween. Kon het maar, dan was ze weer veilig bij iemand, iemand die haar echte liefde gaf, en niet zomaar liefde zodat ze later zou trouwen met de lelijkste man op Shadra. Ze zuchtte, zou ze het hem vertellen? Hij had haar wel in vertrouwen genomen. Ze was nog nooit zo onzeker geweest over een verhaal, maar ze was nooit onzeker. Ze veranderde langzaam, zonder dat ze het besefte. Ze keek hem aan met Ernstige ogen. Ze leunde op een van de lessenaars, haar hakken lagen op de stoel voor haar. 'Hoor eens..' Begon ze een beetje verlegen. 'Ik heb een brief van mijn vader en moeder gehad. Blijkbaar heeft Saf ze een brief naar huis gestuurd over mijn gedrag..' Ze stopte even en keek van hem weg. Ze durfde het eigenlijk helemaal niet te vertellen, maar ze moest het toch aan iemand kwijt? Enyana kon niet, daar had ze, na hun straf in het duistere bos, niet veel contact meer mee gehad, en als ze elkaar tegen kwamen leek ze Elveria te negeren. Ze zuchtte weer en keek hem toen recht aan.'Mijn ouders hebben er voor gezorgd dat mijn broer en zusje naar Starshine Academy komen, het probleem is, dat ze me continu gaan volgen en dat ze me de hele tijd op de huid gaan zitten, dus ik denk dat we elkaar minder gaan zien..' Haar stem stierf weg, ze had dit gewoon niet moeten vertellen, nu zou hij haar niet meer aardig vinden, het lokaal uitsturen en net zoals Enyana haar de rest voor haar leven negeren. Ze streek met haar hand over haar been en draaide een los draadje rond, om haar vingers. Nou, waar bleef het gesnuif, de vinger naar de deur? Ze keek op, in haar ogen blonken tranen, ze had het nooit zover moeten laten komen.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Lorenzo

Lorenzo

{Haters Gunna Hate} UTL8oxA PROFILENovice
Posts : 124
{Haters Gunna Hate} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x lucht
Klas: none
Partner: Me to you

{Haters Gunna Hate} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Haters Gunna Hate}   {Haters Gunna Hate} Icon_minitimema okt 15 2012, 22:48

Op dit moment zakte hij echt bijna door zijn benen van vermoeidheid. De hele tijd heen en weer lopen van het ene naar het andere tafeltje om vragen te beantwoorden en honderd keer moeten schreeuwen dat ze stil moesten zijn en moesten opletten. Serieus, van hem mochten als die kleine rotzakjes echt verdwijnen, ineens terug naar hun thuisplaneet vliegen ofzo. Ok, het klonk misschien gemeen, maar hij was gewoon echt op. Misschien stopte hij wel gewoon met zijn stage en ging iets anders met zijn leven doen, maar dan zou hij zijn droom opgeven en Elveria in de steek laten. Iets dat hij nooit zonder een heel goede reden zou doen. Goed, hij werd soms gek van die kleine kinderen die dachten dat ze meer waren dan hem, maar niet alle leerlingen waren zo. Sommigen respecteerden hem ook om wie hij was en dat waardeerde hij meestal wel. Een verontwaardigd geluid verliet zijn lippen toen hij Elveria's woorden hoorde en even sloeg hij zijn armen over elkaar. "Als ze het zo'n leuke les vonden, waarom konden ze dan niet gewoon opletten in plaats van met propjes enzo gooien? Serieus, als die les no iets langer had geduurd had ik er waarschijnlijk een paar eigenhandig bij de hoofdmeester afgeleverd." Zijn blik en houding verzachtten wat toen hij Elveria weer aankeek en doelloos liet hij zijn armen terug langs zijn lichaam vallen. Zo'n houding kon hij echt nooit lang volhouden bij haar in de buurt, maakte niet uit of het tegen haar of tegen iemand anders was. Sommige mensen zeiden wel eens dat hij te lief en te naïef was voor deze wereld, maar van hem mochten ze blijven zeggen wat ze wilden, op dit moment hield hij echt van zijn leven en niemand zou hem dat kunnen afpakken, toch? Een lichte pruillip verscheen op zijn gezicht terwijl hij even door zijn haren woelde. "Ik kan je ook les geven hoor, daarvoor hoef je niet altijd naar een lokaal te gaan. Al moet ik zeggen dat mijn duistere magie niet echt bijster goed is." Lorenzo kan wel een soort van schaduw oproepen en wat laten bewegen, maar daar hield het ook bij op. Nee, gaf hem maar gewoon water, veel leuker om mee te spelen als je je verveelt. Een vragende uitdrukking verscheen op zijn gezicht toen Elveria iets probeerde te zeggen en voorzichtig knikte hij als teken dat ze mocht verder gaan. Het begin klonk al helemaal niet goed en ergens vreesde hij voor iets heel ergs. Straks had ze een of andere ziekte waardoor ze binnen nu en een paar dagen dood zou kunnen neervallen ofzo. Stel je voor, dan zou hij er zelf waarschijnlijk als een zombie zonder gevoel bijlopen, geen besef van tijd meer hebben. Als Elveria er op de een of andere manier niet meer zou zijn zou zijn hart waarschijnlijk in tienduizenden stukjes breken en niemand die het zou kunnen lijmen. Hoe meer het meisje hem vertelde, hoe groter zijn ogen werden en op het einde was zijn mond zelfs een stukje open gevallen. Wacht, bedoelde ze nu echt dat ze elkaar niet meer zouden kunnen zien? Permanent of voor heel even? Eigenlijk was het allebei bijna even erg, wan hij zou de dagen die volgden echt niet kunnen doorbrengen zonder haar. Nee, daar deed hij niet aan mee. Zonder een woord te zeggen trok hij haar in zijn armen en wreef zachtjes langs haar rug terwijl hij even naar de muur staarde en hij voelde hoe zijn ogen wat nat werden. Meende ze nu echt serieus dat ze elkaar niet meer konden zien omdat haar broer en zus hier naar school kwamen? In zijn oren klonk dat echt als gezever, maar hij had de achterliggende reden dan ook nog niet gehoord. Er zou wel een goede reden moeten zijn om hen uit elkaar te houden, toch? Als ze die niet hadden konden ze van zijn part gewoon oprotten, terug naar Shadra. Na een paar minuten duwde Lorenzo Elveria een stukje van zich af en keek haar even onderzoekend aan terwijl hij een ontsnapte traan van zijn wang veegde. Het nieuws had hem gewoon zo hard van zijn stuk gebracht dat hij spontaan bijna was beginnen te huilen. "Waarom?" bracht hij met verstikte stem uit terwijl hij even met zijn duim langs haar wang streek. Niemand zou hem ooit kunnen verbieden om contact met haar te hebben, hij moest en zal haar blijven zien al kon hij zijn baan daardoor kwijt raken. Niemand zou hen zomaar kunnen scheiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



{Haters Gunna Hate} UTL8oxA PROFILE
{Haters Gunna Hate} UTL8oxA MAGICIAN

{Haters Gunna Hate} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Haters Gunna Hate}   {Haters Gunna Hate} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

{Haters Gunna Hate}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I hate it
» Hate ║ Cat
» I hate the rain.
» Melody of Hate
» I really hate it here [Headmaster]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Water Magic-