| Algemeen show jezelf topic | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| |
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic zo okt 28 2012, 22:35 | |
| |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic zo okt 28 2012, 22:41 | |
| TY |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic zo okt 28 2012, 22:49 | |
| - Spoiler:
Halloween picture |
|
| |
Vanilla .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 714 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { ᴀ } ɪ ʀKlas: master Savvie.Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic ma nov 05 2012, 16:41 | |
| Ok, zo zie ik er dus niet normaal uit sorry voor de teleurstelling voor de mensen die dat wel dachten maar ik houd gewoon van die foto en bewerking o3o - Als Uchota:
|
|
| |
Timothy .
PROFILEReal Name : Anneswann Posts : 632 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire//AirKlas: Miss RoxannePartner: 'There's a floppy disk on the floor'
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic ma nov 12 2012, 21:56 | |
| New picture, I was bored - Spoiler:
|
|
| |
Light .
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic di nov 13 2012, 16:05 | |
| Gehehe ook ik heb mn Hallowheen party gehad... - Spoiler:
Me Me und een goede kamaraad (ja we gaan uit in een gay-bar, dus was me shirt opeens kwijt >.<) Und tot slot Me and te best boyfriend you can wish..
|
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic za nov 17 2012, 15:16 | |
| Nou dit ben ik :3 - Ik met mijn nieuwe muts:
|
|
| |
Enyana .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 1003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudmagieKlas: Master SavadorPartner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic za nov 17 2012, 15:17 | |
| DIE MUTS IS FRIKKING AWESOME!! |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic za nov 17 2012, 15:30 | |
| Hij heeft fluffy oortjes |
|
| |
------
PROFILEPosts : 317
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic za nov 17 2012, 15:34 | |
| Ik op de Elf-Fantasy Fair: - Spoiler:
Check mijn vleeszaard dan..de swagness..
|
|
| |
Doce .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 496 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: dαrĸKlas: master SavadorPartner: ɪ ωᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ᴛʜᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ sʜᴇʟʟs ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴄᴜᴛ ᴍʏ ᴛᴏᴇs. ɪ ᴀᴍ ᴛɪʀᴇᴅ ᴏғ ᴍʏ ᴇsᴄᴏʀᴛ, ɪ ᴀᴍ sɪᴄᴋ ᴏғ ʜɪɢʜs ᴀɴᴅ ʟᴏωs.
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic za nov 17 2012, 15:49 | |
| Wacht.. was dat Arcen? o3o |
|
| |
------
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic za nov 17 2012, 15:49 | |
| Jeap, was je daar ook dan ofzo? |
|
| |
Doce .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 496 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: dαrĸKlas: master SavadorPartner: ɪ ωᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ᴛʜᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ sʜᴇʟʟs ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴄᴜᴛ ᴍʏ ᴛᴏᴇs. ɪ ᴀᴍ ᴛɪʀᴇᴅ ᴏғ ᴍʏ ᴇsᴄᴏʀᴛ, ɪ ᴀᴍ sɪᴄᴋ ᴏғ ʜɪɢʜs ᴀɴᴅ ʟᴏωs.
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic za nov 17 2012, 15:51 | |
| Jaoh xD Als je een eng zombie-meisje aan een ketting heb zien rond hupsen: that was me. Was met een groepje waarvan ook één meisje een kort, roze jurkje aan had met roze vleugels. |
|
| |
------
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic za nov 17 2012, 16:02 | |
| Huh, nu je het zegt..inderdaad xD |
|
| |
Doce .
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic za nov 17 2012, 16:07 | |
| Ja, zij viel heel erg op xD Krijg je als je jurkje heel, heel weinig stof bevat. Ze werd de hele tijd op de foto gezet door enge, oude mannetjes |
|
| |
------
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic za nov 17 2012, 16:19 | |
| ach ja..die types heb je daar inderdaad ook rondlopen |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic zo nov 18 2012, 20:37 | |
| Look what a beauty I am XD met dank aan Rani voor de bwerking (slechte kwaliteit komt door webcam) - Spoiler:
morgen post ik wel een normale fotoww peopletjes XD |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic zo nov 18 2012, 20:54 | |
| Le me... - Spoiler:
Mijn papa en ik op Stanley market in Hong Kong. Mama maakte de foto... En hier mij met een paardenstaart en een aardbei met een chocolade smoking
|
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic ma nov 19 2012, 19:15 | |
| - Kanda schreef:
- Le me...
- Spoiler:
Mijn papa en ik op Stanley market in Hong Kong. Mama maakte de foto... En hier mij met een paardenstaart en een aardbei met een chocolade smoking
Die aardbei is fantastisch |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic wo nov 21 2012, 22:03 | |
| |
|
| |
Light .
| |
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic do nov 22 2012, 00:20 | |
| Nnaaawwhhh Zal ik ook eens.. - Aanschouw het mormel dat achter Nina zit..:
- Okaaaaay ook in kleur dan :
En zo is het wel even genoeg |
|
| |
Master Selix
PROFILEReal Name : Melle Posts : 292
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic zo dec 02 2012, 14:09 | |
| Eventjes wat oude fototjes heur - Spoiler:
Le me met een kruisboog Le me gefocust met een paar vrienden (Die meest rechtse is Tyrell, hij komt ook op de meet in burgers) Le me met mijn deelcertificaten Le me met mijn zusje Le me met mijn zusje toe wij 3 en 5 waren Le me toen ik 8 was
Dat was het wel weer voor vandaag xD |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic zo dec 02 2012, 18:21 | |
| Dáaahw, je was cute toen je klein was >3< so huugaableee hehehe... En awesome crossbow-thingie |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Algemeen show jezelf topic | |
| |
|
| |
| Algemeen show jezelf topic | |
|