PortalIndexwhat a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] HpD5Uwnwhat a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yuichan
.
.
Yuichan

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Empty
BerichtOnderwerp: what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel]   what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Icon_minitimezo sep 02 2012, 15:57

Hannah zat lekker te rusten in de zon. Het was erg rustig op het grasveld waardoor ze niet afgeleid werdt door drukke mensen. Haar kat Kitty miauwde vanuit haar handtas. Voorzichtig haalde ze Kitty uit haar tas. Meteen begon kitty te smeken om een visje. Hannah haalde een blikje kattenvoer uit haar tas dat ze altijd bij zich had in geval dat haar kat honger kreeg. Met een snelle hand beweging opende ze het blikje en zette het voor de kat neer. Met een gulzige blik in haar ogen begon Kitty meteen te eten. Hannah aaide de kat liefdevol door haar vachtje. Hannah sloot haar ogen en legde haar hoofd in het gras. Met een kleine glimlach op haar gezicht genoot ze van het warme zonlicht op haar gezicht. Het katje bleek klaar te zijn met eten want het gaf Hannah liefdevol een kopje en ging toen vlak naast Hannah op het gras liggen. Kitty genoot blijkbaar ook van het warme zonlicht want ze begon vrolijk te spinnen. Na een poosje deed Hannah haar ogen open en keek door haar wimpers naar de zon. Even was ze vergeten dat ze met haar gezicht naar de zon zat. Hoe laat zou het zijn? Claude was nog steeds niet gekomen. Met een treurige blik in haar ogen keek ze even naar Kitty die ook opkeek omdat Hannah ineens in beweging kwam. Waarom zou claude haar hiereen roepen en vervolgens zelf nuiet op komen dagen. Misschien was hij het we vergeten. Even haalde Hannah haar schouders op en deed kitty terug in haar tas. met een vragende blik keek kitty naar Hannah, ze leek niet te begrijpen waarom Hannah ineens zo treurig was. Voorzichtig sloot Hannah de rits van haar tas en stond vervolgens op. Toen draaide ze zich weg van de zon en liep vervolgens richtig het bos.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ciel Phantomhive
.
.
Ciel Phantomhive

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA PROFILEPosts : 147
what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magican
Klas:
Partner: It's not like I want to become her fiancée. I was forced to do it.

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel]   what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Icon_minitimezo sep 02 2012, 16:42

Ciel liep door het bos. Met een emotieloze blik keek hij richting de zon. Het was vandaag veel te warm om binnen te blijven. Het was vandaag veel te vrolijk, Ciel kon er echt niet tegen. Achter hem liep z'n butler, de trouwe Sebastian. Sebastian had gevraagt of Ciel misschien een parasol wilde maar Ciel had het geweigerd. Nu liepen ze door het bos richting het grasveld om even rustig in het gras te zitten. Ciel deed z'n hand boven z'n ogen om het zonlicht tegen te houden, hij had beter toch een parasol moeten meenemen. Toen kwamen ze aan bij het grasveld. Het was behoorlijk rustig, tenminste rustiger dan Ciel had gedacht. Maar het kon hem weinig schelen. Ciel liep zonder ook maar even te stoppen verder door het grasveld. Het grasveld was enorm groot het leek wel alsof er alleen nog maar gras was. Maar het kon ook zo groot lijken omdat Ciel zo klein was. Hij merkte dat sebastian niet meer achter hem liep. Geirriteerd stopte Ciel met lopen. Eigenlijk had Ciel geen zin om om te kijken maar hij deed het toch. Rustig draaide hij zich om en zag dat Hannah blijkbaar tegen Sebastian was aagebotst. Misschien expres maar er was geen bewijs aangezien Ciel niks had gezien. Ciel keek met een koude blik voor zich uit en draaide zich weer om. ''Kunnen jullie je privé dingen later doen'' Zei Ciel en liep door. Hij wist dat Alois er ook zou zijn, want Hannah volgde Alois echt overal, en om het nog erger te maken zou die vreselijke butler Claude er ook nog eens zijn. Geirriteerd legde Ciel z'n hand op z'n ooglapje. Als Sebastian zo traag blijft doen mocht hij ook wel gewoon weg gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koichi
.
.
Koichi

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA PROFILEReal Name : Koichi
Posts : 41
what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel]   what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Icon_minitimema sep 03 2012, 09:46

Claude kwam net het bos uitgelopen en merkte al dat er iets aan de hand was. hij keek met een neutrale blik naar hannah die op sebastian lag. ''Kunnen jullie je privé dingen later doen'' hoorde hij ciel zeggen.hij liep rustig naar hannah en tilde haar op.hij keek met een vernietige blik naar sebastian.Je liet haar zeker exspres struikelen.hij pakte hannah's tas van de grond en haalde de kat er uit.Hij keek met een minachtige blik naar de kat.hij haatte katten hoe dan ook.hij keek naar hannah en toen weer naar sebastian.Jullie moeten inderdaad je privé dingen later doen.hij keek naar hannah.en waar was jij van plan om naar toe te gaan?hij pakte haar beet en sloeg haar.Ik had je gezegd hier te wachten.hij keek boos naar hannah.het gefluit van de vogels was gestopt en er hing een dodelijke stilte.hij keek naar ciel en zag dat ciel geirriteerd zijn hand op zijn ooglapje had.een kleine valse lach ging er snel om claude's mond heen maar de lach was even snel verdwenen.hij liet hannah los. hij had zin in een grote ruzie.hij wilde dat er een grote ruzie kwam een hele grote.Hij keek naar hannah en had een groot plan bedacht. Hannah ik weet dat je op sebastian bent en hij is ook op jou..zei claude op een normale toon.hij keek expres heel serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciel Phantomhive
.
.
Ciel Phantomhive

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA PROFILEPosts : 147
what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magican
Klas:
Partner: It's not like I want to become her fiancée. I was forced to do it.

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel]   what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Icon_minitimema sep 03 2012, 10:47

''Je liet haar zeker exspres struikelen'' Hoorde Ciel iemand zeggen. Kort keek Ciel even om, het was Claude. Ciel keek met een verafschuwende blik naar Claude. Ciel wist het wel, Claude zou inderdaad komen. Sebastian leek er ook niet zo blij mee te zijn. ''Jullie moeten inderdaad je privé dingen later doen'' zei claude. Ciel keek even weg hij had nu wel genoeg van het gepraat van Claude. Nu leek Claude geen intresse meer te hebben voor de butler van ciel en prate vervolgens met Hannah. Claude leek niet zo heel blij om haar hier te zien. ''en waar was jij van plan om naar toe te gaan?'' zei Claude. Ciel keek met een minachtige blik naar het gezicht van Claude. Ciel mocht die man niet, of beter gezegd hij haatte hem. Opeens pakte Claude Hannah vast en sloeg haar. Ciel keek weer weg, want wat kon hij tegen Claude doen. Hij kon hem moelijk stoppen, want dan zou Claude waarschijnlijk z'n woede uiten op Hem. En dat wilde Ciel liever voorkomen. ''Ik had je gezegd hier te wachten.'' zei Claude, hij leek nu echt woedent. Het was nu echt stil het leek alsof zelfs de vogeltjes hun adem in hielden. Niet dat Ciel daar problemen mee had. Het was hier toch veel te vrolijk. Opeens keek Claude naar Ciel. Automatisch zette Ciel een stap naar achter en slikte. Wat wilde Claude van hem. Even zag Ciel dat Claude glimlachte maar die glimlach verdween al bijna gelijk weer. Claude was echt een griezel ''Hannah ik weet dat je op sebastian bent en hij is ook op jou..'' zei Claude. Ciel wist al meteen dat dit tot een enorme ruzie zou leiden. ''Sebastian, we gaan.'' Mompelde Ciel want hij wilde gewoon even stilte. Maar in plaats van stilte kreeg Ciel nu een ruzie zoekende Claude. Kon het nog erger. Ciel keek even weg en slikte. Hij wist dat Claude sterk was, te sterk voor hem alleen. Dus Ciel was blij dat Sebastian er was. ''Laat ons met rust, ik heb geen zin om met jou of Hannah te praten, en Die Alois mag van mij ook wel dood neer vallen'' Mompelde Ciel en draaide zich om. Voorzichtig liep Ciel wat verder van Claude en Hannah weg. Niet alleen omdat hij weg wilde maar ook omdat hij liever niet wilde wachten op hun reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel]   what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Icon_minitimedi sep 04 2012, 15:12

hannah was van plan om optestaan toen claude haar opeens omhoog tilde. ze zag dat claude kitty er uit haalde. ze keek verbaast richting claude.ze hoorde dat claude iets tegen haar zei.i-ik.voor dat ze kon antwoorden werdt ze geslagen. ze probeerde los te komen.ze maakte zuch los uit de greep van claude.Ze merkte dat claude iets van plan was en zag de geme glimlach. ze hoorde de gedachte van claude en die waren maar als te slecht.Hannah ik weet dat je op sebastian bent en hij is ook op jouhoorde ze claude zeggen.als door de bliksem getroffen keek ze om met een ongelovelijke blik. ze geloofde er niks van wat hij zei. Sebastian mocht haar neit dat wist ze bijna wel zeker.ze was mischien een hulpje van alois maar anders dat was ze wel. ''Laat ons met rust, ik heb geen zin om met jou of Hannah te praten, en Die Alois mag van mij ook wel dood neer vallen'hoorde ze ciel zeggen.met een anstige blik keek hannah omzich heen.I-Is alois hier dan?.Haar hele lichaam trilde.opeens dacht ze aan de vreselijke lach van claude.J-je was van plan om ciel pijn te doen he claude? kunnen jullie het nooit goedmaken?!ze bedacht zich opeens dat sebastian nog op de grondt lag.ze liep naar sebastian en stak haar hand uit.H-Het spijt me dat ik niet opletten en daardoor tegen je aan liep.ze keek met een erg schuldige blik omdat ze het gevoel had dat dit alles haar schuld was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuri Maoh
.
.
Yuuri Maoh

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA PROFILEPosts : 3
what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Watermagican
Klas: water
Partner:

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel]   what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Icon_minitimedo sep 06 2012, 15:39

yuuri die kwam aan gelopen hoorde de vrouw iets zeggen.H-Het spijt me dat ik niet opletten en daardoor tegen je aan liephij zag dat de vrouw schuldig keek. hij liep richting het groepje mensen en zag al een bekende.hij wist neit hoe hij heette maar noemde hem het rijke joch.hij zag de butler van het rijke joch op de grondt liggen en glimlachte.die butler steldt zich aan dacht hij.hij keek richting nog een butler die er duidelijk niet bij hoorde.hij had eerder op de dag ook al een andere rijke jongen gezien.hij werdt volgens mensen alois genoemd.hij had ook het broertje gezien van die ene alois,volgens mensen heette hij luka maar hun 2 zag hij nergens.hij keek weer richting het groepje en merkte dat er iets tussen hun dreigde.hij had al in de eetzaal gehoord dat alois en...die rijke jongen heete aardvijanden waren.nu wist hij de naam weer van die rijke jongen.hij heette ciel.hij keek richting ciel.Hoi ciel..hij glimlachte.hij was blij dat er iemand was die hij kende.hij keek weer richting de vrouw die de hand uit stak naar de butler van ciel.hij keek even verbaast maar besteede er geen aandacht meer aan.hij had toch geen zin om te vragen waarom ze dat deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciel Phantomhive
.
.
Ciel Phantomhive

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA PROFILEPosts : 147
what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magican
Klas:
Partner: It's not like I want to become her fiancée. I was forced to do it.

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel]   what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Icon_minitimedo sep 06 2012, 18:51

''I-Is alois hier dan?'' zei Hannah ze leek in paniek te raken. Ciel sloot z'n ogen en zuchte even. ''Nee, en als hij hier wel zou zijn dan was m'n hele dag meteen verpest. Niet dat jullie dat niet doen hoor maar als ik hem al zie dan kan deze dag niet meer slechter, niets persoonlijks hoor maar ik mag Alois gewoon niet.'' zei Ciel en bleef nog steeds met de rug naar Claude, Hannah en z'n butler staan. ''J-je was van plan om ciel pijn te doen he claude? kunnen jullie het nooit goedmaken?!'' zei Hannah opeens. Ciel wist dat ze gedachten kon lezen dus ze moest de waarheid wel zeggen. Niet dat iemand die geen gedachten kon lezen het niet kon weten want het was gewoon te raden dat Claude zoiets dacht. Ciel liep toch een stukje verder van z'n vijand af en keek via z'n ooghoek of Claude naar hem toe ging. Maar nee Claude bleef staan waar hij stond, gelukkig. ''H-Het spijt me dat ik niet opletten en daardoor tegen je aan liep'' zei Hannah tegen de butler van Ciel en hielp hem overeind. Sebastian knikte even met z'n hoofd. ''Bedankt'' zei Hij kort en toen liep hij naar Ciel toe. ''Hoi Ciel..'' zei een stem opeens. Ciel keek om, het klonk even als de stem van z'n vervelende blonde aartsvijand maar het bleek iemand anders te zijn. ''Wat?'' zei Ciel en keek emotieloos richting de stem. Wie kwam er nou voor hem?
Terug naar boven Ga naar beneden
Koichi
.
.
Koichi

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA PROFILEReal Name : Koichi
Posts : 41
what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel]   what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Icon_minitimevr sep 07 2012, 15:35

Claude keek naar hannah die zo tegen hem schreeuwde.hij schudde met zijn hoofd.die meid is gek.hij zag in zijn ooghoeken dat er een andere jongen bij kwam.duidelijk kwam ihj voor ciel en voor niemand anders.hij staarde de jongen aan en wist dat hij hem neit mog.hij was vast zeker een hulpje van ciel.toen hoorde hij ciel is zeggen:''Wat?''hij keek even verbaast maar dat duurde ook weer neit lang.hij zag dat hannah nog steeds voor sebastian stondt en duwde haar aan de kant."Liefdes zaken kunnen wel eventjes later gedaan worden hannah"hij stondt nu even voor sebastian en liep met een boog om hem heen en pakte ciel.hij smeet ciel op de grondt....

(ik schrijf verder met hannah:P)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel]   what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Icon_minitimevr sep 07 2012, 15:47

plotselings werdt hannah aan de kant geduwd. ze viel maar stondt snel weer op.ze zag wat claude van plan was en was het er neit mee eens. ze zag dat claude ciel vast pakte en op de grondt smeet voor dat claude iets kon doen haalde hannah claude daar weg en bondt hem vast aan een boom zodat hij niks kon doen. ze rende na ciel en tilde hem voorzichtig op zodat hij weer stondt. ze keek even met een ongerustige blik. ze was bang dat er iets met ciel gebeurt was. ze keek naar sebastian en toen naar claude. ze was woedent om wat claude had gedaan. ciel was mischien wel DE aardsvijand van alois maar dat hoefde hij echt neit te doen. ze wist wel dat ciel een zuivere ziel had dan alois maar dat boeide haar niet. voorzichtig haalde ze het zand van ciels kleren af. ze wist dat ze dit eigelijk niet mog neit doen en ze voglde nu neit de goede meester maar ze had neit veel keuze. hoe claude had gedaan accapteerde ze neit en dat zou ze ook nooit doen. ze was bozer dan ooit op claude ne dat zou ze laten merken ook."en nu is het genoeg geweest. ben je wel lekker in je hooft claude. je gooit ciel neit zomaar op de grondt ook al is het de aardsvijand van alois!'Ze liep op claude af en sloeg hem keihard."ik ben er klaar mee met de dingen die je doet.laat ze is gewoon met rust.hun lopen hier ook gewoon over het grasveld heen en jij maakt over al een probleem van.sebastian heeft me niet laten struikelen en is ook niet op me en je wilt alleen maar dat ik woedent word op hun en dat was ik neit van plan!" ze keek heel verdrietig.Ik dacht dat het vandaag de perfecte mooie dag was maar het blijkt niet zo.ze begon zachtjes te huilen.ze hadden haar hele perfecte dag verpest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciel Phantomhive
.
.
Ciel Phantomhive

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA PROFILEPosts : 147
what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magican
Klas:
Partner: It's not like I want to become her fiancée. I was forced to do it.

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel]   what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Icon_minitimevr sep 07 2012, 17:09

Liefdes zaken kunnen wel eventjes later gedaan worden hannah" zei Claude. Ciel siste even omdat het nu eigenlijk wel duidelijk was. Opeens liep Claude naar Ciel toe en duwde hem ruw op de grond. Ciel voelde die pijn door z'n hele lichaam gaan, van de schrik Sloot hij z'n ogen. Hij voelde dat hij werd opgetild. ''Meneer, gaat het?'' Klonk De stem van Sebastian iets verder weg. ''en nu is het genoeg geweest. ben je wel lekker in je hooft claude. je gooit ciel neit zomaar op de grondt ook al is het de aardsvijand van alois!'' riep Hannah woedent. Ciel opende z'n ogen en keek naar de gezichten van Hannah en z'n butler, hij kon ze wel zien maar niet duidelijk. ."ik ben er klaar mee met de dingen die je doet.laat ze is gewoon met rust.hun lopen hier ook gewoon over het grasveld heen en jij maakt over al een probleem van.sebastian heeft me niet laten struikelen en is ook niet op me en je wilt alleen maar dat ik woedent word op hun en dat was ik neit van plan!'' zei Hannah, ze leek verdrietig. ''Ik dacht dat het vandaag de perfecte mooie dag was maar het blijkt niet zo'' Hoorde hij Hannah zeggen, hij kon haar niet meer zien want Ciel had z'n ogen gesloten, hij was bewusteloos. Sebastian nam hem over en keek woedent naar Claude. Gelukkig zat hij nu vast. ''Bedankt'' zei Sebastian tegen Hannah en liep weg.

- O ja, Ciel is nu weg ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA PROFILE
what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] UTL8oxA MAGICIAN

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel]   what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Perfect day to read [+ARAWN]
» Eerste gesprek || Aloiysius Claude
» Ciel Phantomhive
» i think it's a perfect day
» Done for today

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-