|
|
Auteur | Bericht |
---|
Anastasia .
PROFILEPosts : 558 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark [ Partially Wood ]Klas: Miss KatherinePartner: You’re the lonely, one and only, body in the world. Who can make me, who can break me, down into a young girl.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 20:50 | |
| - Alan schreef:
- @Kanda: Ja, ik ben klein D:
EN NEE, ik ben NIET cute >U
@Juud: Nee, ze vindt het gevaarlijk om twee meisjes op pad te sturen T^T Zeker met de trein, want die vertrouwt ze ook niet. Meh. Dan hou je de; EN IK BEN AL BIJNA ACHTTIEN EN IK BESLIS ZELF WEL WAT IK DOE PFFT D<-preek Ja, die heb ik ook al 'ns gehouden. Hoewel het bij mij de Vijftienpreek was. Close 'nuff. |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 20:52 | |
| @Juud: BWHAHAHA. Sorry, sorry, klein lachbuitje. Maar nee, dat werkt ook niet. Mijn moeder is overprotective. Overprotective mums zijn ondoordringbaar. |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 20:53 | |
|
Laatst aangepast door Kanda op wo sep 05 2012, 20:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Anastasia .
PROFILEPosts : 558 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark [ Partially Wood ]Klas: Miss KatherinePartner: You’re the lonely, one and only, body in the world. Who can make me, who can break me, down into a young girl.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 20:55 | |
| - Alan schreef:
- @Juud: BWHAHAHA.
Sorry, sorry, klein lachbuitje. Maar nee, dat werkt ook niet. Mijn moeder is overprotective. Overprotective mums zijn ondoordringbaar. D: Die van mij is dat ook. En ik mocht Noor - OF ALL PEOPLE, NOOR No offence, Noorie - meeten. Anders trek je Deems mee in je argumenten. Je moet komen. Anders ga ik huilen. |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 21:05 | |
| Oke, ik probeer het, maar ik kan je niks garanderen Dx
En Deems, dat is like BWHAHAHA. xD |
|
| |
Anastasia .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 21:07 | |
| - Alan schreef:
- Oke, ik probeer het, maar ik kan je niks garanderen Dx
En Deems, dat is like BWHAHAHA. xD Je hebt nog.. Ehm.. Iets van meer dan een maand, dus breng het rustig en geleidelijk. En doe lief, dan mag altijd meer. |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 21:08 | |
| Of zeg gewoon ik ga dan en dan met Deems shoppen in Utrecht. Doe ik ook wel eens en het werkt OMFG |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| |
| |
Anastasia .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 21:12 | |
| - Alejandro schreef:
- Anastasia schreef:
- Alan schreef:
- @Juud: BWHAHAHA.
Sorry, sorry, klein lachbuitje. Maar nee, dat werkt ook niet. Mijn moeder is overprotective. Overprotective mums zijn ondoordringbaar. D: Die van mij is dat ook. En ik mocht Noor - OF ALL PEOPLE, NOOR No offence, Noorie - meeten. Anders trek je Deems mee in je argumenten. Je moet komen. Anders ga ik huilen. Ik snap waarom je dat zegt. Misschien had het alsnog niet van je moeder gemogen als je had gezegd dat ik bi was. *Ahem* Je weet maar nooit c: Daarbij heb ik ook gewoon een slechte invloed op alles om me heen =w=
@ Ruuz; Laat desnoods die derpende filmpjes van Judith en mij zien. De kans is klein dat ze gelooft dat we het klein zijn, maar alsnog c: De enige reden dat ik Judith mocht meeten was omdat mijn moeder bij me bleef totdat ze zeker wist dat Judith geen pedo was XD Hieruit concluderen we dus dat ik - ondanks dat ik de jongste ben - toch alleen naar Utrecht centraal ging om Noor op te halen, zonder dat mijn moeder erbij was. Misschien houdt ze toch niet zoveel van me... *kijkt bedenkelijk* Anyway, Demi's idee is ook een goed plan. Dinges. Maar dan is het chiller om gewoon in Utrecht te gaan winkelen zonder een heel feest eraan, kan ik het zien als mijn tweede verjaardagsvieringding. Zijn jullie mijn kadootje. |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 21:19 | |
| Ik plak wel een strik op mijn hoofd ~
Maar ergens wil ik blijven slapen, aangezien ik toch twee uur moet reizen en derp o3o Is was chiller =w= Maar het duurt nog wel een paar weken voordat de herfstvakantie er is dus derp.
Over slechte invloed hebben gesproken: Wil je dat ik post met Al of begin aan de vage... Stukje c: Dat ik nog moest uittypen. Oneshot of zo.
OE IK HEB EEN PERSOONLIJKE OV KAART. Miep. |
|
| |
Dash .
PROFILEPosts : 272 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x ErdKlas: Partner: Are you sure, honey?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 21:26 | |
| Deh, denk dat ik hier nu maar eens ga beginnen met posten, een beginstukje dan al n_n |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 21:29 | |
| @Noor: Ik doe ook zo'n strik op mijn hoofd...Of plak ik mijn hele hoofd eronder? Ach ik zie wel XD |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 21:31 | |
| @Noor; Strikjes, Yay~ Doe maar.. Ehrm. Stukje. & Ge kan bij mij maffen, mag vast wel.
@Demi; Ohmijngodstrikjes. Ik hou van strikken.
Maar maar, dit regelen we wel buiten 't onzintopic verder, anders wordt het slowchatten, denk ik. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 21:32 | |
| T.T Mee too en ja das een goed idee XD Als mensjes op dat website ding onderaan bij mijn posts klikken kom je op mijn Facebook I accept everyone... |
|
| |
| |
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 21:40 | |
| Ik zei toch oneshot/stukje? Of nee waxht, dat was nogal vaag. Maar ik bedoelde oneshot. & Mijn zusje krijgt gewoon een trap onder haar bips. Als de blik niet werkt, xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 21:42 | |
| O... Nu zie ik het =w= Maar ik begon Dyslecticus-ish te doen door de twee woorden Stukje en Strikje dichtbij elkaar o3o MY BAD SWEETY. Ik ga maar wat derpen dan ;D |
|
| |
Chester .
PROFILEReal Name : uhhh Peer? Posts : 447 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light MagicKlas: /Partner: *blush* um... *cough* I mean I don't need one!!!
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 22:13 | |
| Ugh. Me tired. Morgen school om .. 9.00 Dat betekent om kwart voor 8 op. Why..? T_T |
|
| |
(Nameless) .
PROFILEReal Name : (Nameless) Posts : 38 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: 4th gradePartner: I lie when I say that I'll be fine without you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 22:25 | |
| Niet aanstellen, June, ik moet morgen om 5 uur mijn bed uit om op tijd op school te zijn. T_T |
|
| |
Chester .
PROFILEReal Name : uhhh Peer? Posts : 447 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light MagicKlas: /Partner: *blush* um... *cough* I mean I don't need one!!!
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 22:28 | |
| You're right. Maar dan nog.. Ik haat het om zo vroeg op te staan wanneer ik eigenlijk laat op wil blijven.. >_< Nu heb ik vandaag ook nog tijd verspilt aan het maken van huiswerk, maar ben bang dat ik anders zeik had gekregen. 4 a4'tjes moeten schrijven. T_T
|
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 22:48 | |
| Herp ---------> DerpEn toen was Saf een hidden gay basketball dude owo Like a ninja |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 22:51 | |
| Aahw hij ziet er zo jong en best wel lief uit =w= Naast het feit dat hij nogal disturbing bij arme *kuch* Doce zit dan x'D Awesome gemaakt iig |
|
| |
Chester .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 22:52 | |
| Basketbal~ Dan kan ie goed opschieten met Aedàn :3 Purrty gemaakt trouwens ^^ |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 23:11 | |
| Volgens mij komt het ook van dat ene dingetje af. Hoe heet het..? Kuroko no Basket. Maar ik moest een dudezel hebben met halflang haar en niet al te vrolijke facial expression =w=
Wees blij dat ik het plaatje niet meer naar links heb gezet c': De houding klopte niet meer als ik de hand die net buiten het plaatje valt bij haar rug plaatste. Dus moest ik die op haar bips plaatsen o3o |
|
| |
Chester .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 23:18 | |
| Ohh volgens mij ook. Even opzoeken ..Atsushi Murasakibara zou het dan moeten zijn, maar dat komt niet overeen met z'n shirt. So I don't know. ^^' Heb de serie trouwens nooit gezien, gaat alleen maar over basketbal en special powers bij basketbal. No interest. =']
Hn. ik ga maar eens slapen. Ben kaputos. Good Night. ~ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|