|
|
Auteur | Bericht |
---|
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:25 | |
| Haha dan maar gewoon een link En eersteklassertjes zijn altijd leuk... Vooral als ze niet weten op welke verdieping ze zitten .__. Of een verkeerd kluisje open proberen te doen :') @Sue: Frans leraren zijn gwn evil De mijne lijkt op een havik |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:28 | |
| Eerste schooldag begint goed...Ben in de verkeerde klas gekomen T.T Overal stond dat ik in 4HA zat blijk ik ineens in 4HC te zitten...Weird school. |
|
| |
Doce .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 496 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: dαrĸKlas: master SavadorPartner: ɪ ωᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ᴛʜᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ sʜᴇʟʟs ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴄᴜᴛ ᴍʏ ᴛᴏᴇs. ɪ ᴀᴍ ᴛɪʀᴇᴅ ᴏғ ᴍʏ ᴇsᴄᴏʀᴛ, ɪ ᴀᴍ sɪᴄᴋ ᴏғ ʜɪɢʜs ᴀɴᴅ ʟᴏωs.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:30 | |
| Hoe maak je nasi ? |
|
| |
Four
PROFILEPosts : 209 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra :: ErdKlas: Partner: Is it possible to love someone, if you're scared to hurt the ones you love?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:32 | |
| Ik ben zo blij. Vandaag was perfect. Zag me vrienden weer terug, heel leuke klassenleraar en hulp, ze zijn echt aardig en niet van die oude zuurprui'en. En mijn klas is ook best leuk. En als de kers op de taart heb ik Nick were terug gezien. Heb het vaagjes naar elkaar lachen en grappig doen met elkaar gemist. |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:35 | |
| @Doce: Met rijst, groente, vlees en een goede wokpan. Oh en vergeet de olie en ketjap niet. |
|
| |
Enyana .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 1003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudmagieKlas: Master SavadorPartner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:36 | |
| dangit....ik begin op mn moeder te lijken |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:38 | |
| Ik heb hetzelfde probleem...Het word nog erger als je stem hetzelfde is en niemand aan de telefoon je uit elkaar kan houden...Doe je moeder maar eens na qua praten XD |
|
| |
Doce .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 496 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: dαrĸKlas: master SavadorPartner: ɪ ωᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ᴛʜᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ sʜᴇʟʟs ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴄᴜᴛ ᴍʏ ᴛᴏᴇs. ɪ ᴀᴍ ᴛɪʀᴇᴅ ᴏғ ᴍʏ ᴇsᴄᴏʀᴛ, ɪ ᴀᴍ sɪᴄᴋ ᴏғ ʜɪɢʜs ᴀɴᴅ ʟᴏωs.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:39 | |
| - Kanda schreef:
- @Doce: Met rijst, groente, vlees en een goede wokpan. Oh en vergeet de olie en ketjap niet.
*schrijft alles netjes op* ik ben dol op koken, maar de standaard dingen kan ik nooit :'] Maak altijd alleen maar ingewikkelde dingen. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:41 | |
| Moet ik het recept precies voor je opschijven? |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| |
| |
Doce .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:42 | |
| Owh nee, ik denk dat ik het wel ga redden. Eerst rijst koken en dan alles er door smijten, toch? c:
//It is a SanNi over here t.t en dat is dan te laat ;x moet om vijf uur beginnen met koken volgens mij. |
|
| |
Enyana .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 1003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudmagieKlas: Master SavadorPartner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:47 | |
| - Kanda schreef:
- Ik heb hetzelfde probleem...Het word nog erger als je stem hetzelfde is en niemand aan de telefoon je uit elkaar kan houden...Doe je moeder maar eens na qua praten XD
mijn moeder moet vaak om zichzelf lachen als ze iets.....raars doet.... ik deed net iets........nasty's.....en moest daarom zo hard lachen dat ik een rib brak |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:48 | |
| @A SanNi: Gebruik pandang rijst...Werkt beter met nasi...
Pak een grote wokpan en doe er olijf olie in. Kook vervolgens de rijst in een rijstkoker of pan (met een laurier blad erin= optioneel). Gooi het vlees en de groente in de wokpan. Doe de ketjap erbij en sambal en de rijst. Even door wokken. En viola. Zo maak ik nasi.
@Enyana: Je brak een rib?! XD Zo erg heb ik het nog nooit gehad... |
|
| |
Four
PROFILEPosts : 209 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra :: ErdKlas: Partner: Is it possible to love someone, if you're scared to hurt the ones you love?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:50 | |
| MiepMiep. Four en Doce moeten ooit een topicje, ooit. En nu ga ik proberen bij de andere twee topic van Four te posten. :3 |
|
| |
Doce .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:52 | |
| Thank you Demi *gaat het zo meteen uit voeren* En dan maak je een topic aan Char ^^ Ik ben best wel sloom de laatste tijd o.o en dat wordt alleen maar erger vanaf morgen want dan begint school weer. I am sorry.
Laatst aangepast door Doce op ma sep 03 2012, 16:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:53 | |
| Zo maak ik het klaar en heb ik het geleerd van mijn mama maar er moet echt sambal in anders smaakt het nergens naar T.T |
|
| |
Doce .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:56 | |
| Heheh, major veel sambal in doen.. :g *evil laughter* |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:57 | |
| @ SanNi, gewoon alles in een pan gooien, de wasemkap op de hoogste stand en als een pro met de pan schudden. En om de zoveel tijd er saus bij gooien. Zo kook ik altijd. Als ik slavink en aardappelen maak dan gaat dat ook in een grote pan...
Nog drie dagen! (way too excited)
Waarom lijken al mijn chars op mij? Rhae is een beetje mijn lieve kant, Cat is mijn gemene sarcastische kant en Aerys is... Nja, gewoon Aerys. |
|
| |
Four
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:57 | |
| Maar met een topic openen wacht ik even, als ik goede punten haal op school dan kan ik zeggen van, ik open nog een topicje. Hoe graag ik het nu ook al wil.
MiepMiepMiep MiepMiepMiepMiep. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 16:59 | |
| @SanNi: Maar dan wel Sambal Bajak Extra heet. Daarval zijn 2 eetlepels wel genoeg ^^ |
|
| |
Doce .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 17:00 | |
| Marit, omdat je al je personages bent c: Ik heb het zelf ook. Elk personage is een gedeelte van me. Karaktereigenschappen die uitvergroot zijn en vervolgens een eigen leven zijn gaan leiden. Ja, met karakters als Soh en Ethan maak ik me zorgen over mijn mentale gezondheid Demi, geen idee welke sambal wij hebben o3o Ik weet dat we een zoete hebben en een extreem hete :'] |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 17:05 | |
| Ja, bij mij zijn ze ook wel uitvergroot. Ik hang niet zomaar om wildvreemde jongens heen en heb ook geen claustrofobie, maar wel lichte bindingsangst en pleinvrees.
Serveer het er naast, dan kan je later nog kiezen. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 17:06 | |
| Neem de extreem hete ^^ En ik ben juist het tegenovergestelde over wat Kanda is... |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 17:06 | |
| Ja, maar Kanda is ook een dickhead. Maar wel heel lief voor Alan. |
|
| |
Acantha .
PROFILEPosts : 78 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LichtKlas: мαѕтer ѕαvαdorPartner: we loved αɴd dιed wнere roѕeѕ ɢrow
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 17:08 | |
| Vergeet het omelet niet, Onee-chan, dat is t enige goede van de nasi ><
Voor een RPG, wat zijn goede borden? Het wordt een Middeleeuwse RPG, ieder koninklijk huis krijgt sowieso z'n eigen bord, maar wil graag nog wat 'centrale' borden. Heb al een Markt en iets van de Open Velden. Maar ben verder inspiratieloos xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|