Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 17:10
Ik rape ook niet zo maar jongens hoor *glaret over naar Soh en Doce* maar die wisselvalligheid van Soh herken ik wel heel erg in mezelf. Het ene moment dol zijn op personen en een paar dagen gek worden van datzelfde persoon. Ja, dat is bekend.
Nicky. Je maakt het weer moeilijk. >.> En dan neem ik jou sate-stokjes en dan mag jij mijn omelet.
Cat .
PROFILE Real Name : Marit Posts : 1877
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 17:13
Uhh, een bos-ding of berglandschap vind ik altijd wel leuk.
Moyra .
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1406
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire-&-Air Klas: Master Savador's Class Partner: Maybe make believe is not as lonely as alone
@Acantha:haha ik weet niet precies watvoor dingen je bedoelt, dus hierbij mijn random gedachten Een oud verlaten huis, zoals het krijsende krot in HP misschien of een begraafplaats, go scary stuff En als het middeleeuws is een kerk ofzo? Aangezien ze toen nogal gelovig waren.
Four
PROFILEPosts : 209
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra :: Erd Klas: Partner: Is it possible to love someone, if you're scared to hurt the ones you love?
Ik ben niks zoals mijn personages. Denk ik.
Cat .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 17:14
Maar Four komt al uit een boek.
Acantha .
PROFILEPosts : 78
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht Klas: мαѕтer ѕαvαdor Partner: we loved αɴd dιed wнere roѕeѕ ɢrow
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 17:17
Hmm, een kerk is wel leuk idd, maar wil het niet te specifiek maken. Heb nu een Markt, en een 'Outside' waar gewoon alles wat niet in de stad onder valt. Wil ook nog de Havens + Schepen doen. En dan nog iets van een kerk, bibliotheek, school. Misschien gewoon een Inside dan, met dat als suggesties ^^ yay, thanks for the help
En Sansan, we delen wel?
Btw, ik herken vanuit al (vaste) mijn karakter wel wat in mezelf, of wie ik ben, of wie ik zou willen zijn. Flights zijn dromen, om rond te trekken, Myou's onvoorwaardelijke liefde, Chotds dominantie en vermogen om te leiden.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 17:19
Heb je al een kerkhof?
Maar ik wil mijn omelet niet t.t ..... *looks really sad* En Anita vraagt of je Burlesque mee neemt.
Acantha .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht Klas: мαѕтer ѕαvαdor Partner: we loved αɴd dιed wнere roѕeѕ ɢrow
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 17:23
geef mij de omelet maar dan >< doos. hoe laat moet ik er zijn? Nee heb nog geen kerkhof, maar pas het Market gedeelte wel aan, naar de Capital, kan er en een markt en een kerkhof zijn en de havens. yay
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 17:34
*huppelt/valt/danst binnen* Ik heb gewoon in een half uur drie vakken af. Like; hell? Ja, ik heb morgen voor ieder vak wat ik heb huiswerk D: En het is niet lief. Ga jij maar eens een rode uicel tekenen zonder te schetsen en toch realistisch zijn. En dan ombrose of hoe het ook heet uitleggen. WAAR IS DE MAKKELIJKE BIO D:
Acantha .
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 17:43
*denkt* wth, er zit een bug in mn forum ofzo >< het doet t niet.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 18:03
Aargh. Kinderachtig kind. Kan niet eens accepteren dat ze iets eet wat ze niet lekker vind. Zusje weigert risotto/nasi te eten omdat ze het "niet lekker" vind, terwijl ze het altijd heeft gegeten en dan ga ik één keer van "ja, maar ik eet ook wel eens iets wat ik niet lekker vind en daar maak ik nooit een probleem van. Ik mag alleen risotto eten als jij weg bent en dat ben ik zat." Gaat zij van; "Ja maar ik kan ook alleen maar friet of chinees eten als jij er niet bent." Hallo, een voedselallergie en "iets niet lekker vinden" zijn twee dingen hoor. Geez. Dat was echt laag van d'r.
Cat .
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 18:05
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 18:56
... ok, wie heeft er hier iets tegen zusjes.. ?
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Air Klas: Miss Eres~ Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 18:57
Haha... haha... :'D Hij is alleen lief wanneer hij in een goede bui is en Alan ook lief doet. Maar die doet bijna nooit lief en Kanda is bijna nooit in een goede bui xD
Kanda Gestorven
PROFILE Real Name : Demi Posts : 5167
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark magic Klas: Mentorklas van Master Norwood Partner: I died to be reunited with you again.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 18:57
@SanNi: Kan ik niets op antwoorden...Ik heb alleen een broer die 4 jaar ouder is...
@Ruuz: True...Maar ik ben bezig hem liever te maken
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 18:58
@SanNi; Nou ik had iets tegen de kinderachtigheid van mijn zusje. Ik kan dingen niet eten en zij wil ze niet eten -> heeft zij last van mijn allergie. Yeah right.
Nariko .
PROFILE Real Name : - Posts : 375
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woud & Light Klas: Miss Abigail Partner: Some time the dreamers finally wake up, don't wake me I'm not dreaming.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 19:30
Worst day of my life *_* Misschien moet ik Elveria eens gaan activeren.
Isaac .
PROFILEPosts : 642
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Partner: Rawr :3
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 03 2012, 21:48
Weet je... Ik vind dat tekstje wat ik bij Al neer heb gepleurd bij Crush best geniaal. Het heeft een dubbele betekenis en daarom voel ik me slim ;D
Ik hoef alleen nog Isaac zijn uiterlijk te omschrijven en dan nog alles beetje doorlezen en zo... Miep.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.