|
|
Auteur | Bericht |
---|
Miss Florence
PROFILEReal Name : Talita c; Posts : 230 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: My own.Partner: Love is for the weak people
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 19:18 | |
| Sorry voor de dubbelpost met 2 verschillende accounts, maar ik ga niet meer kunnen reageren. Dus sawry. Moet gaan, bye! |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 19:25 | |
| Dubbelposten is daarvoor echt niet nodig.. |
|
| |
Dash .
PROFILEPosts : 272 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x ErdKlas: Partner: Are you sure, honey?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 19:31 | |
| - Anastasia schreef:
- Ik ga pasta eten.
En iemand moet bij Les reageren Anders kan ik geen hertig gederp doen. Aww, arme Juudsel jah tegenwoordig zet ik altijd -sel achter de namen van mensenIk zal eens zien of ik daar kan posten, desnoods met Flynnieboy n_n |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| |
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 19:34 | |
| Man ben ik even blij dat ik gewoon naar school mag en geen dossiers meer moet klasseren deze week.. x_x |
|
| |
Anastasia .
PROFILEPosts : 558 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark [ Partially Wood ]Klas: Miss KatherinePartner: You’re the lonely, one and only, body in the world. Who can make me, who can break me, down into a young girl.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 19:34 | |
| - Alejandro schreef:
- Dash schreef:
- Anastasia schreef:
- Ik ga pasta eten.
En iemand moet bij Les reageren Anders kan ik geen hertig gederp doen.
Aww, arme Juudsel jah tegenwoordig zet ik altijd -sel achter de namen van mensen
Ik zal eens zien of ik daar kan posten, desnoods met Flynnieboy n_n De reden dat ik nog niet heb gepost is omdat ik al een topic heb met le Judith en daarbij zal Al alleen gaan van: Laat me op je rijden, je ziet er hippig uit :U <- Te dom om zich ook maar te realiseren dat het misschien iemand is die hij kent of zo.
Dus nu moet Flynn dat doen want dat is grappig ;D Of Al komt later langs en is dan mindfcked. Kan ook En yay, Flynn <3 |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| |
| |
Anastasia .
PROFILEPosts : 558 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark [ Partially Wood ]Klas: Miss KatherinePartner: You’re the lonely, one and only, body in the world. Who can make me, who can break me, down into a young girl.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 19:39 | |
| - Alejandro schreef:
- Anastasia schreef:
- Alejandro schreef:
- Dash schreef:
- Anastasia schreef:
- Ik ga pasta eten.
En iemand moet bij Les reageren Anders kan ik geen hertig gederp doen.
Aww, arme Juudsel jah tegenwoordig zet ik altijd -sel achter de namen van mensen
Ik zal eens zien of ik daar kan posten, desnoods met Flynnieboy n_n De reden dat ik nog niet heb gepost is omdat ik al een topic heb met le Judith en daarbij zal Al alleen gaan van: Laat me op je rijden, je ziet er hippig uit :U <- Te dom om zich ook maar te realiseren dat het misschien iemand is die hij kent of zo.
Dus nu moet Flynn dat doen want dat is grappig ;D Of Al komt later langs en is dan mindfcked. Kan ook En yay, Flynn <3 Alleen als ze geen kleren heeft als ze terug veranderd *wbw* Dan is Al altijd van de partij. Wheeeeh ;D Oh, wat ben ik toch weer een pervert ~ Je weet dat dat mijn voorwaarde altijd is geweest qua dierverandering, dat de kleren verloren gaan? Enige wat klopt aan Twilight is dat die dudes hun kleren verliezen. Die wolvendudes. So yesh. She doesn't have clothes. |
|
| |
Dash .
PROFILEPosts : 272 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x ErdKlas: Partner: Are you sure, honey?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 19:40 | |
| Noor, nu heb ik zo'n beeld in mijn hoofd...
Ksst, wegwezen D= |
|
| |
| |
| |
Adrian
| |
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 19:51 | |
| - Anastasia schreef:
- Ik ga pasta eten.
En iemand moet bij Les reageren Anders kan ik geen hertig gederp doen. Als je wilt reageer ik wel? c: Moet ik wel even de tijd voor nemen, want nu moet ik even engels gederp op papier zetten. EDIT;; Nevermind~ c: |
|
| |
| |
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 19:55 | |
| Ik ben hem niet vergeten! o3o Het is gewoon dat ik of te moe was of zowat elke avond weg ben geweest D: Met uitzondering van gisteren maar toen was ik ook gewoon moe. //waytelaatnaarbedgegaanindevakantielalala |
|
| |
| |
| |
Anastasia .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 20:02 | |
| - Alejandro schreef:
- Whut, welk beeld ;o ?
@ Judith; hmmmmn =w=... Kan ik hem hééérlijk laten staren, hohoho ~ *Santipowerzactivated* TROUWENS, ik voelde me kl*te dus maakte ik dit: klikje, ik hou van dat plaatje
Ook al kwijlt Pru o3o GILBIRD HEEFT EEN KETTING. Fckyeah. &&Kaat; Flynn heeft Les vast al eens zonder kleren gezien. Ze zijn ooit vast wel eens samen dronken geweest. |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 20:05 | |
| Nee, ik zal Pabbels echt niet vergeten <3 Ik hoop dat ik morgen tijd heb om te posten(nu heb ik huiswerk T^T) want vrijdag ga ik naar de kermis en zaterdag ben ik inkopen doen omdat ik zondag vertrek naar Londen! WHII LONDEN. |
|
| |
Dash .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 20:06 | |
| - Anastasia schreef:
- Alejandro schreef:
- Whut, welk beeld ;o ?
@ Judith; hmmmmn =w=... Kan ik hem hééérlijk laten staren, hohoho ~ *Santipowerzactivated* TROUWENS, ik voelde me kl*te dus maakte ik dit: klikje, ik hou van dat plaatje
Ook al kwijlt Pru o3o GILBIRD HEEFT EEN KETTING. Fckyeah.
&&Kaat; Flynn heeft Les vast al eens zonder kleren gezien. Ze zijn ooit vast wel eens samen dronken geweest. Tuurlijk heeft hij haar al naakt gezien Ik zie gewoon Al's gezicht voor me xD |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 20:08 | |
| @Ruuz: Jeey kermis =D 8 uur bij mij toch? Weet ik zelf niet eens DERP XD EN FUUU JOU IK WIL MEE NAAR LONDEN |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 20:08 | |
| Inkopen... Ik moet mijn moeder dwingen morgen of vrijdag met mij te gaan shoppen. Heb teveel leuke dingen bij le H&M gezien en ik wil die rok van le Mango nog terug brengen [À]
God dangit. Het is al zo laat en ik heb het gevoel dat het vroeg is ¬¬ Heb het liever andersom o3o
@ Kaat; Al heeft Les ook al sorta naakt gezien maar toen kreeg hij een bloedneus... Oké, nvm hij heeft geen ervaring ;D Kijkend naar het feit dat hij vriend moet spelen gaat hij waarschijnlijk van: O GOD LES PLEASE DOE WAT AAN. Hoezo verwijfd om dat te zeggen o3o Of hij krijgt een acute verlamming aan zijn kaakspieren ;D Lol kan Flynn gaan van: Pfft, amateur :U |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 20:09 | |
| Hoi mensjes
X_X Oke, vier paragrafen in een week af hebben terwijl je doodgegooid wordt met toetsen is abnormaal veel.. Of ben ik de enige die dat vind? |
|
| |
Anastasia .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 20:10 | |
| - Alejandro schreef:
- @ Kaat; Al heeft Les ook al sorta naakt gezien maar toen kreeg hij een bloedneus... Oké, nvm hij heeft geen ervaring ;D
Kijkend naar het feit dat hij vriend moet spelen gaat hij waarschijnlijk van: O GOD LES PLEASE DOE WAT AAN. Hoezo verwijfd om dat te zeggen o3o Of hij krijgt een acute verlamming aan zijn kaakspieren ;D Lol kan Flynn gaan van: Pfft, amateur :U Gaat Les echt zo van: Bos. Flynn. Alejandro. Geen kleren. Mag ik alsjeblieft wakker worden D: En dan wordt ze awkward. |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 20:14 | |
| - Kanda schreef:
- @Ruuz: Jeey kermis =D 8 uur bij mij toch? Weet ik zelf niet eens DERP XD
EN FUUU JOU IK WIL MEE NAAR LONDEN Ja, 8 uur bij jou xD @Noor: Hihi, ik heb een té epic broek gekocht daar o3o Zo'n broek met een zwart en witte gestoorde print. Me gusta. Voel me altijd een lid van LMFAO als ik 'm aan heb xD |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 20:15 | |
| Das handig om te weten omdat het bij mij thuis is T.T |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 05 2012, 20:17 | |
| En ik dacht dat ik snel dingen vergat x] |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|