|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 05 2010, 22:07 | |
| JWEL Alleen puur is goor |
|
| |
KC
PROFILEReal Name : Margelique Posts : 322
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 05 2010, 22:15 | |
| Ik heb gisteren sinterklaas gevierd bij mijn zus....gut kheb toch veel oorbellen nou.. Melk chocola kan ook goor zijn....vooral die van chocolade sinterklazen of kerstkabouters...kword dan altijd misselijk xD |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 05 2010, 22:26 | |
| Pfoe... nou dan houdt u het maar lekker zelf. Eet ik mijn lolly en chocolade wel op :3
Wij net gevierd :] |
|
| |
Nearvus .
PROFILEReal Name : Mies Posts : 111 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wind magieKlas: 5ePartner: a book is good enough.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 05 2010, 22:48 | |
| haha ik heb er totaal geen last van. mij hebben ze weer het geluk gegeven om er alergies voor te zijn... maar toch krijg ik altijd van iedereen chocolade |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 05 2010, 22:49 | |
| AAAH, da's echt heeel gemeen als ze dat doen! Misschien marsepein dan? ;D |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 06 2010, 08:18 | |
| Jeetje. Arme jij. Ik leef praktisch niet zonder choco Nee dat is overdreven, maar als het er is, moet je mij er niet naast zetten. |
|
| |
Amber. .
PROFILEPosts : 299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon x GrenKlas: 6ePartner: Say you love me and I'll love you in return
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 07 2010, 21:01 | |
| Even serieus! Denk je met een vriendin de trein te pakken naar het station je moet in Den Haag(Laan van NOI) pak je in plaats van de stoptrein de intercity naar Amsterdam, eerst volgende halte, SCHIPHOL! Ben je op schiphol, moet je je ov kaart weer opladen tot boven de 20 euro anders kan je niet reizen. (Met toeval gister mn studenten ov verloren) Vanuit schiphol naar Leiden Centraal om daar de bus te nemen naar huis.. Uit eindelijk na 2 uur omreizen en 14 euro armer te zijn thuis gekomen. Krijg je een preek van je vader over hoe dom je wel niet bent, dat je beter uit je doppen moet kijken, dat je geen hersens meer hebt en dat je die 14 euro echt wel kan missen, alsof het niks is. Pff. Zo niet mijn week. Eerst mn teen kneuzen, advies, dokter: doe je voet maar omhoog en zo min mogelijk lopen. Dan verlies je je ov kaart.. 2 weken wachten tot de nieuwe. En daarna nog even een onverwacht uitstapje naar Schiphol.
Nou een ding weet ik zeker! IK GA NOOIT MEER MET DE TREIN! |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 07 2010, 21:11 | |
| Aaaahhhhhh arme jij!!
Nog maar 4 dagen dan is deze week voorbij!!! |
|
| |
Amber. .
PROFILEPosts : 299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon x GrenKlas: 6ePartner: Say you love me and I'll love you in return
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 07 2010, 21:13 | |
| Haha.. Wat een gerust stelling(A) Dan moet deze rampweek wel over zijn toch?! Dan toch maar even wachten met haarverf kopen xD Voor het geval dat het mis gaat :'D |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 07 2010, 21:14 | |
| Ja daar zou ik voor de zekerheid maar even mee wachten!
|
|
| |
Amber. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 07 2010, 21:17 | |
| Whaha.. BEn benieuwd wat de week me nog brengen gaat.. :S Haha |
|
| |
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 08 2010, 19:48 | |
| Arghh!! Mijn geschiedenisleraar is echt vaag! ik loop één keer met een jongen en mijn vriendin door de gang en we lachten een beetje hard. Hij kijkt me vaag aan. Vandaag; Hoi! Hoe gaat het met je? Goed hoor En met hem? Hoe is jullie relatie? *OMGWTF*
Nou ja.. toen ging hij de hele les opmerkingen maken over dat ik met die jongen zou hebben! >.> geniaal, zulke leraren *kuchen* |
|
| |
Nanami
PROFILEPosts : 7
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 08 2010, 19:53 | |
| Ga maar eens het school profiel invullen en een post schrijven (A))
Yeey zaterdag naar de USA voor 3 weken :3 |
|
| |
KC
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 08 2010, 20:01 | |
| OEHW!!!!!! Mag ik mee..?? :3 |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 08 2010, 20:28 | |
| Haha van mij mag je maar dan moet je wel bij 22 andere mensen propen in één koffer x3 |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 08 2010, 20:34 | |
| *facepalm'd* Had vandaag dan wel een top dag... Uitslag van Da Vinci test valt me enorm tegen xd Het spreekt elkaar allemaal tegen: Artistiek persoon. Vak: Muziek, Labratorium dinges. Beste beroep voor jouw: Archivaris. En dat was serieus het enige beroep dat ze geschikt voor me vonden o_o.. En ik schijn ook een veel te hoge negatieve faalangst te hebben =w=
Ach, moet toch minstens een tegenvaller hebben op een dag (; ? En dan reken ik het feit dat ik bijna was gevallen door de sneeuw niet mee xd |
|
| |
KC
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 08 2010, 20:38 | |
| - Nanami schreef:
- Haha van mij mag je maar dan moet je wel bij 22 andere mensen propen in één koffer x3
Da's toch gezellig! Lekker met z'n allen! :3 |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 10 2010, 14:16 | |
| Haha! vind het goed! morgen ga ik heb alles al ingepakt en al T.T ik wil inspi om te posten..... inplaats daar van krijg ik inspi om te tekenen ............... lekker handig =3 |
|
| |
Amber. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 10 2010, 22:35 | |
| Waaaaah!! Ik vind Lenny zo onwijs GAAFKICKETOF! Sorry dat moest er even uit.. Net The Voice gekeken xD haha |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 11 2010, 09:28 | |
| Haha ja Lenny is vet. Maar ik vind Joan ook, al heeft ze een aparte stem, echt mega goed. En Ben ging zoenen met een danseres. Ben ik even blij dat ik die danseres niet ben. Gatsie. Gouden tanden. >< Overigens kan hij wel goed zingen... |
|
| |
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 11 2010, 15:51 | |
| Ik ben voor Lenny! Ook voor Ben trouwens. Maar ze kunnen allemaal echt eng goed zingen! Hé, Roxas, heb jij ook last van extreme faalangst of iets dergelijks volgens die test? Ik ook het kan in mijn geval best zijn dat ze gelijk hebben nou ja, ik geloof niet dat we de enigen zijn dan |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 11 2010, 18:04 | |
| Ben te lui om The Voice te volgen xd Maar Lenny is inderdaad wel awesome (; Hij zou de enige reden zijn waarom ik het wel zou moeten volgen x3
@Kijito; Ghehe, jep. En ze zeggen ook dat ik erg... Ehh.. Dat de mening van anderen mensen mij erg veel beïnvloed (; Maar meer dan de helft van de vragen was niet serieus beantwoord. Ik wou snel naar huis xd En mijn moeder zei al dat die test niet alles goed heeft ^^ |
|
| |
Neara
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 433 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: xPartner: All that you do, do with your might; things done by halves are never done right.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 11 2010, 21:38 | |
| LALALALAALALLALAALALA.. Waat, de radio staat aan en ik verveel me even op het moment. |
|
| |
Ashley .
PROFILEReal Name : Tomari Posts : 1143 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurmagieKlas: Partner: no interest in tying myself down
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 13 2010, 12:48 | |
| OMG, is dit nou serieus verandert is een topic over the voice of holland? ik heb echt niks met dat programma, nou ja ik heb altijd mijn eigen muziek nog en gelukkig is Rock en Metal hard genoeg om boven de tv uit te komen |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 14 2010, 22:01 | |
| *zucht en ploft met hoofd bovenop toestenbord*
y7huh77
*snurkt zachtjes* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |