|
|
Auteur | Bericht |
---|
Zayna .
PROFILEReal Name : - Posts : 133 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood Magic ~Klas: Partner: They removed the pain in my heart, and replaced it with something even worse. ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 09:55 | |
| Four, MiepMiep. Te verleidelijk om een Four aan te maken.
Alejandro :: Brofist. Dat heb ik ook heel vaak. Dat de makkelijkere dingen moeilijk zijn en de moeilijkere dingen makkelijk.
|
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 10:28 | |
| De naam is Noor c: En dan is het bij wiskunde altijd van: Omg ik snap het ;D En dan le docente zo van; En dit is het moeilijkste wat we gaan krijgen in dot hoofdstuk en dan ben ik van: NUH, not again brain D: |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 10:31 | |
| Nog steeds problemen met wiskunde? |
|
| |
Four
PROFILEPosts : 209 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra :: ErdKlas: Partner: Is it possible to love someone, if you're scared to hurt the ones you love?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 10:34 | |
| Nice to meet you, I'm Charlotte, Char, Salade, zoiets. *Is ook Zayna.*
Op dat soort momenten denk ik altijd, yesh, eindelijk gaat het lukken met wiskunde dit jaar. En dan bij een ander stuk wat makkelijker hoort te zijn, dafuq?
|
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 10:35 | |
| Dat probleem had ik elk jaar met frans, duits, en nederlands T.T Ik weet het, ik faal in mijn eigen taal XD |
|
| |
Four
PROFILEPosts : 209 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra :: ErdKlas: Partner: Is it possible to love someone, if you're scared to hurt the ones you love?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 10:39 | |
| Frans lukt me nooit. Nederlands daar leer ik eigenlijk nooit echt voor, alleen is het kud als er van die gezegdes op mijn examen komen. Dan haal ik altijd in plaats van 80-90 % 70-80 % Dus eigenlijk zou ik wel moeten leren..
En Duits dat heb ik niet. :3 |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 10:40 | |
| Ik heb duits en frans laten vallen... JEEEY VOOR HET NG PROFIEL =D |
|
| |
Four
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 10:42 | |
| Ik kan niks laten vallen, jeej België. *not*
|
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 10:43 | |
| Aaaahw sielige poot 3: Maarja ik zit op een school waar de leraren de leerlingen volhartig HAATEN |
|
| |
Mohave .
PROFILEPosts : 115 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: N/APartner: yoυ're wαιтιɴɢ ғor ѕoмeoɴe тo pυт yoυ тoɢeтнer, yoυ're wαιтιɴɢ ғor ѕoмeoɴe тo pυѕн yoυ αwαy. тнere'ѕ αlwαyѕ αɴoтнer woυɴd тo dιѕcover; тнere'ѕ αlwαyѕ ѕoмeтнιɴɢ мore yoυ wιѕн нe'd ѕαy
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 10:45 | |
| Morrrning
Moet ik op vier katten passen, ben net een dagje bezig en er zijn er nu al twee spoooorloos >< you got to be kidding me. They got to be somewhere, maar sla mij maar dood waar. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 10:45 | |
| Schut een keer met de doos met het voer en dan zijn ze er ineens alle vier T.T |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 10:55 | |
| Whahaah, good go Nicky :'] En inderdaad wat Demi zegt doen en ze kunnen toch niet weg? Ze kunnen moeilijk vanaf het terras zijn af gesprongen |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 10:58 | |
| MAAAAH, niet cool. Ik zou vandaag naar Nederland vliegen maar nu blijkt het dat we morgen pas gaan Achja, kan ik in ieder geval nog ronddobberen in het zwembad. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 10:59 | |
| Jeeey =D Mijn Ruuzje komt weer terug |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 11:14 | |
| @ Charr; Bij guildwars2 heb je een ras dat de Charr heet en het zijn kitties dus nu ga ik jou zo noemen c: En Iknow the feeling bro. En dan snapt iedereen het wel en dan voel ik me altijd dom en onbegrepen ;}
@ Demi; Nee, ik snap het. Maar ik snap niet waarom ik dit wel snap en de 'makkelijkere' dingen niet. En bij ons moet je een vrijstelling hebben wil je geen tweede vreemde taal, maar ik ben een dyslecticus dus nu heb ik informatica als extra vak o3o Want je moet ook vrijstelling bij Nerd&Geek profiel hier. Hoewel mijn rapport van vorig jaar antidyslexie was.. Zeven voor nl en een acht voor Engels o3o |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 11:17 | |
| |
|
| |
Mohave .
PROFILEPosts : 115 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: N/APartner: yoυ're wαιтιɴɢ ғor ѕoмeoɴe тo pυт yoυ тoɢeтнer, yoυ're wαιтιɴɢ ғor ѕoмeoɴe тo pυѕн yoυ αwαy. тнere'ѕ αlwαyѕ αɴoтнer woυɴd тo dιѕcover; тнere'ѕ αlwαyѕ ѕoмeтнιɴɢ мore yoυ wιѕн нe'd ѕαy
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 11:18 | |
| >< heb er nog 1 gevonden en ga even met een blikje schudden idd, maybe helpt 't |
|
| |
Four
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 11:23 | |
| MiepMiep.. Even snel een tijdelijke ava ingesteld. Niet smexy genoeg. :/ |
|
| |
Master DeWitt
PROFILEReal Name : CAKE~? Posts : 392 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the air we BreatheKlas: Teacher Air MagicPartner: The rocking of her House had me holding on
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 11:23 | |
| @Noorsel: Wiskunde is gewoon a big trouble, dat is het. Het is in mijn ogen absoluut niet logisch, want you know, ze zeggen dat wiskunde pure logica is, en het is fcking ONNODIG. Tenzij je dokter of architect of shizzle wilt worden. Voor de rest heb je alleen maar het optellen en aftrekken en delen door en die shizzletjes die je op de basisschool leert nodig. Ja, zo denk ik over dat ktvak. *eet wiskundeboeken op* Maar goedzo, met je zeven en acht o3o |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 11:25 | |
| Eet ze nou niet op Ruuz! Neem een loly |
|
| |
Master DeWitt
PROFILEReal Name : CAKE~? Posts : 392 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the air we BreatheKlas: Teacher Air MagicPartner: The rocking of her House had me holding on
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 11:27 | |
| Nee, de lolly's hier zijn niet lekker D: Ik neem wel een koekje. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 11:30 | |
| Of watermeloen...Die zijn veel lekkerder daar in Turkije |
|
| |
Mohave .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 11:31 | |
| >< mooi niet dat er hier ook maar 1 kat tevoorschijn komt heah, als ik met voer schud |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 11:32 | |
| Heb je ook katten snoepjes? Het geluid van die verpakkingen kennen ze uit duizenden T.T |
|
| |
Master DeWitt
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 30 2012, 11:35 | |
| W-Wat gebeurt er met mij? D: *luistert nu fucking Skrillex* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|