|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:06 | |
| Wat een schande voor dat restaurant T.T Het hoort met slagroom... |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:07 | |
| Dan had ik geen dame blanche, het was zonder slagroom.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:07 | |
| Ik haat bitches met drama *sarcastic, happy smile* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:08 | |
| Je haat mijn Yuu-pon |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:08 | |
| |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:09 | |
| Kanda's voornaam is Yuu XD Alleen hij vermoord je als je hem zo noemt. Alleen Alan weet die naam... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:10 | |
| Ugh.. net terug van paard rijden T_T Alles doet pijn x_x Moet eigenlijk antwoorden, maar heb geen zin.. Ben een nieuwe OC aan het maken |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:10 | |
| Dat niet *aait Kanda* die zet ten minste geen masker op van, 'ik vind je zo aardig' - die zegt het als ie je niet mag. c: |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:11 | |
| Nee Yuu-pon zegt duidelijk wat hij niet leuk vind.... |
|
| |
Roakes .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:11 | |
| - Night schreef:
- Ugh.. net terug van paard rijden T_T
Alles doet pijn x_x
Moet eigenlijk antwoorden, maar heb geen zin.. Ben een nieuwe OC aan het maken ik rijd ook paard, en heb ook ooit eens pijn gehad door een verschrikkelijk zadel. antwoorden op...? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:13 | |
| Antwoorden op jou xD En nee ik heb gewoon pijn aan alles omdat we gisteren bij de introdcutie dag persé moesten gaan Limbo-en en toen was ik daar wel goed in, maar nu pluk ik daar de vruchten van x_x
aah, Night weet Yuu's naam ook. Hoewel ie um nooit gebruikt. ^^ |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:14 | |
| Nooooeeeees het was Alan zeker? Of was het Ruuz? Was ik het zelf? |
|
| |
Roakes .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:14 | |
| Aah ja, ssj... Brein laat me in de steek o.O Limbo-en??? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:18 | |
| Daarom, Kanda-chan is eerlijk c: Geen bitches die met z'n allen op vakantie gaan en je vervolgens buiten sluiten. *nog steeds sarcastic smile* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:19 | |
| Aaawh 3: Dat zijn dan toch geen vrienden??? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:21 | |
| Nee, daar ben ik ook net echter gekomen, hahaah :'] It doesn't even hurt anymore, that kind of shit happened too much to me. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:21 | |
| Kom naar Almelo en ik geef je een hug |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:23 | |
| Maar dat kost geld, treinkaartje, en ik heb geen geld |
|
| |
Roakes .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:23 | |
| |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:24 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:24 | |
| @Kanda: ghehe, jij was het zelf. Kanda made a mistake in the IC spam :3
ghehehehe~ |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:27 | |
| T.T Hmmmmzzzzz. Ik kan het me niet herrineren en bent te lui het op te zoeken... Yuu-pon was zeker dronken of niet? Of kwaad.... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:28 | |
| Hm.. Ik noemde hem Panda en toen verbeterde jij me, door per ongeluk Yuu te zeggen ~ ghehe ^^ |
|
| |
Zayna .
PROFILEReal Name : - Posts : 133 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood Magic ~Klas: Partner: They removed the pain in my heart, and replaced it with something even worse. ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo aug 29 2012, 22:28 | |
| *Gaat overenthousiast karakter uitwerken* Ik hou van karakters uitwerken. :3 Eigenlijk wil ik een personage genaamd 'Four' aanmaken. Maar dat doe ik maar niet. :3 |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| |
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|