|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 17:41 | |
| Mijn schooldag was lame. Latijn was lame. ZELF SCHEIKUNDE WAS LAME D: Alleen geschiedenis, bio en Engels waren leuk. Mijn Engelsleraar is een Brit~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 17:42 | |
| The Avengers is echt een coole film. :3 Ugh, net klaar met me nieuwe setje ~ Zometeen maar eens posten in (weer) een nieuw kader xD |
|
| |
Dimi .
PROFILEPosts : 124 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: N/APartner: you cannot love the sun
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 17:44 | |
| ^^ @Noor: Nicky ja ^^ 55 euro vind ik wel al aardig aan de prijs, niet voor een nieuw (MMORPG) uitgekomen spel, maar wel om even tussendoor uit te geven, al is het inderdaad beter dan de maandelijkse constributie als bij WoW (wat een reden is dat ik geen WoW speel). Ik ben met spelletjes echter echt heel erg van, of helemaal verslaafd, vaak een maand of twee, en dan stop ik er heel abrupt mee en speel ik maanden niet, dus vind t zonde om daar nu even 55 euro voor uit te geven |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 17:52 | |
| Bij mij ligt het eraan. Ik vind het leukste altijd de karakter creatie en ik heb gemerkt bij Guildwars 2 dat je gewoon overladen wordt met events; dat is ook wel fijn, heb je tenminste wat te doen x') Daarbij heb je ook een verhaallijn die je ook wel bezig houdt. Ik was in het begin bang dat ik hetzelfde zou hebben als jou, want dat heb ik ook vaker bij spellen - niet altijd maar wel vaak, echter ging mijn broer het spelen en twee vrienden - die ik ken - ook. Eerst ook nog een derde maar die is gestopt met gamen, heeft ook een vriendin en zo en geloof ik komt het voornamelijk door haar, wat ik best schattig vind c: O en ik heb ook geld teveel. Dat ook o3o |
|
| |
Dimi .
PROFILEPosts : 124 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: N/APartner: you cannot love the sun
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 17:54 | |
| Haha, ik denk dat ik t eventueel wel een leuk verjaardagscadeautje vind dan ... naast al die andere dure cadeaus die ik nog wil hebben >< vind karakter creatie trouwens zelf ook altijd het leukst, kan ik echt uren mee bezig zijn, hahaha, dat faalt echt hard xD |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:00 | |
| Hoi mensjes ^^
Door school heb ik het idee dat ik inactief word.. *Kijkt boos naar de mensen op school*
|
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:01 | |
| @ Nicky; Toen ik zag je dat je het gezicht van je personage echt zo kunt aanpassen als bij de Sims was ik van: OMG AWESOME D: Want normaal kun je alleen kiezen uit zo'n standaard dingen, maar nu geven ze je echt de kans om je karakter écht uniek te maken (;
En ik moet nog lang wachten op mijn verjaardag, maar kijkend naar het feit dat ik mijn kledingstijl wil aanpassen zal ik enkel kleren en schoenen willen o3o God, heb zo'n leuke dingen gezien D: Must. Have. Voel me nu echt een girly girl =w= En je wilt niet weten hoelang ik bezig was met Dorith, mijn dingetje op GW2, de reden dat ik nog geen nieuw ding heb aangemaakt - 5 characterslots weer ofcourse - is omdat ik weet dat ik er eeuwen over ga doen XD |
|
| |
Dimi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:03 | |
| omg dat is echt supervét xD wannaaa haaavee haha, vind het heerlijk om daar zo aan t knoeien, en dan al m'n OC's te maken xD
En dat van kleding ken ik ook >< ik ben helemaal niet zo'n een meisjemeisje - en toch ook weer wel xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:05 | |
| Nou, soms is het verschil maar minimaal; maar alsnog. Het is heerlijk om met die schuifdingetjes te spelen c:
Ik dwing mijn moeder om schoenen voor me te kopen door te zeggen: MAAR IK BEN VERLIEFD OP ZE D: Dat zeg ik altijd als ik leuke dingen zie =w= En ik wil er graag wat fatsoenlijker uitzien. Gewoon... Om bepaalde redenen. |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:10 | |
| Hmn. Wat voor een bruin zal ik mijn haar verven? |
|
| |
| |
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:12 | |
| @ Zoë, ligt eraan welke kleur je haar nu is.. |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:13 | |
| - Dio schreef:
- Flavio schreef:
- Hmn. Wat voor een bruin zal ik mijn haar verven?
Ik ga iets random zeggen, ik heb je nog nooit gezien, zo van dat roodbruin? Ik heb al kind of rood haar ahahah XD Dus ja. betsie,Blond/Oranje/Rood." Ja het is een mengelmoes loool |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:15 | |
| Ach, ik heb zwart, bruin en donkerbond ertussen zitten, dus je bent niet de enige ^^ Ik zou het eigenlijk niet weten.. Je hebt een lastige haarkleur van jezelf :3 Waar dacht je zelf aan? |
|
| |
Sephiroth .
PROFILEPosts : 51 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duisternis en luchtKlas: Partner: veni veni venias ne me memori facias
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:16 | |
| - Tári schreef:
- Ach, ik heb zwart, bruin en donkerbond ertussen zitten, dus je bent niet de enige ^^
Ik zou het eigenlijk niet weten.. Je hebt een lastige haarkleur van jezelf :3 Waar dacht je zelf aan? Ik heb bruin, lichtblond en donkerblond haar van nature :3 |
|
| |
Master Flavio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:17 | |
| Ik zat een beetje te denken aan asbruin of natuurlijk bruin. Zodat als mijn rood door gaat schijnen het dan roodbruin wordt en niet weer helemaal rood als ik bijvoorbeeld roodbruin kies ahah XD |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:19 | |
| - Sephiroth schreef:
- Tári schreef:
- Ach, ik heb zwart, bruin en donkerbond ertussen zitten, dus je bent niet de enige ^^
Ik zou het eigenlijk niet weten.. Je hebt een lastige haarkleur van jezelf :3 Waar dacht je zelf aan? Ik heb bruin, lichtblond en donkerblond haar van nature :3 Ik heb gewoon heel vreemd haar.. Ik heb tot mijn derde zwart haar gehad, toen licht bruin (Bijna blond), toen is mijn haar donkerder geworden en nu gaat het weer richting zwart XD @Zoë, dan zou ik denk ik gaan voor asbruin. |
|
| |
Dimi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:42 | |
| - Alejandro schreef:
- Ik dwing mijn moeder om schoenen voor me te kopen door te zeggen: MAAR IK BEN VERLIEFD OP ZE D: Dat zeg ik altijd als ik leuke dingen zie =w=
En ik wil er graag wat fatsoenlijker uitzien. Gewoon... Om bepaalde redenen. haha, nee, die fase ben ik allang voorbij, betaal alles netjes zelf, maar heb wel echt een schoenen verslaving. Ik neem me ieder keer voor geen nieuwe schoenen meer te kopen, maar kwam van vakantie weer thuis met een nieuw paar (MUST HAVE) laarzen >< en ik heb een dure smaak, om t allemaal nog leuker te maken xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:45 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:46 | |
| - Dimi schreef:
- Alejandro schreef:
- Ik dwing mijn moeder om schoenen voor me te kopen door te zeggen: MAAR IK BEN VERLIEFD OP ZE D: Dat zeg ik altijd als ik leuke dingen zie =w=
En ik wil er graag wat fatsoenlijker uitzien. Gewoon... Om bepaalde redenen. haha, nee, die fase ben ik allang voorbij, betaal alles netjes zelf, maar heb wel echt een schoenen verslaving. Ik neem me ieder keer voor geen nieuwe schoenen meer te kopen, maar kwam van vakantie weer thuis met een nieuw paar (MUST HAVE) laarzen >< en ik heb een dure smaak, om t allemaal nog leuker te maken xD Ik profiteer er nog gewoon lekker van, maar het komt ook vaak genoeg voor dat ik zelf gewoon 70 eurie uitgeef aan kleren. En dan van mijn eigen geld o3o Ga dan wel altijd kijken of ik ervoor kan zorgen dat ze het terug betaald, maar meestal is mijn mama dan altijd van: NO. Miep, dan zal ik je maar geen link geven van de schoenen die ik op het moment wil ~
@ Joya; JE LEEFT NOG D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:47 | |
| No. Secretly I'm just a ghost who's haunting all of you MUAHAHA.
YESH. HERE I AM. ;A; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:48 | |
| WHAT HAPPENED SWEETY? Nee, serieus... Waar was je D: ? Ik maakte me zorgen :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:49 | |
| Mijn msn was eerst gehackt and stuff. En toen was ik op vakantie and ik ben niet heel actief overal geweest. Tooo much stuff to do /sobsob/
MISSEDYOU ;~; /GLOMPS/ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:51 | |
| Wie waagt het om jou te hacken? Ik hack terug, heb niet voor niets informatica. TELL ME >U
En had je het niet eventjes kunnen melden ergens dat je op vakantie was of zo :c ?
AND I MISSED YOU TOO <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 28 2012, 18:53 | |
| Weet niet kon niet op mijn emailadress and such -___- " En toen was ik beetje pissed met alles xD
Eigenlijk wel.. Imma bad person hit me ;__;
BUT. HOW ARE YOU! <3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|