|
|
Auteur | Bericht |
---|
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 12:52 | |
| Ja ik heb ook nog vakantie tot 3 september en de eerste dag moet ik maar 3 uur naar school. Echt wel kl*te voor jullie :c |
|
| |
Miss Arianna
PROFILEReal Name : I was depressed when I made this char Posts : 225 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: X CassiaKlas: X xPartner: X Let's love everything~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 12:53 | |
| Ik hoef pas dinsdag op school te zijn =3 |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 13:16 | |
| Geloof ik moet ik de 21ste weer naar school... Maar ik weet het niet zeker o3o Ik ga mijn rooster eens bekijken om daarna te ragen omdat het me niet bevalt ~
EDIT; En ofcourse, ze staan nog niet op de site D: Dangit ;l |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 13:20 | |
| Krijg je geen brief waar dat op staat? Die hang bij mij aan het prikbord XD Ik moet de tweede week (of eerste) van september pas naar school...
|
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 13:32 | |
| Nee, ik heb geen brief gekregen. Zelfs niet over wanneer ik de boeken op moest halen, mijn school is gewoon lame. Miep. |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 13:34 | |
| Dat klinkt voor mij zo raar zo vroeg al weer naar school. En ik krijg mijn boeken gewoon de eerste schooldag van kwabbelpensje >.< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 13:36 | |
| Ugh. Moet over twee weken eerst eens beginnen met een introductie week. *sigh* Ik hááát introductie weken.. T_T
Daarna aan me eerste jaar HBO beginnen. Báh. |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 13:38 | |
| Night : 2 vraagjes 1) wat is een introductie week 2) wat is HBO?
sorry ben nieuwsgierig. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 13:39 | |
| Ik vraag me af wat ik van maatschappijleer ga vinden, eerste en laatste jaar dat ik dat krijg o3o Ik ga vast inslaap vallen, deed ik ook bij ANW =w=
En ik heb wel eerder vakantie, denk ik... Dunno o3o |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 13:41 | |
| Noor : wanneer is je vakantie dan begonnen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 13:41 | |
| Eh? Je weet niet wat HBO is? .. Wait. Kom je van NL? Naja: 1. Een stomme week waar je allerlei spelletjes gaat doen om elkaar beter te leren kennen en shizzle. Dus de stad gaan onderzoeken en een sportdag en een BBQ.. I hate that kind of stuff. 2. HBO komt na Havo. Wat je dan ook waarschijnlijk niet weet als je uit BE komt ofzo. Um geen idee wat dat bij jullie is eerlijk gezegd. Naja een vervolgopleiding in ieder geval. 3. You can call me June. :] 4. Geeft niet, I like mensen die nieuwsgierig zijn xD I <3 vragen.. :] Ugh Maatschappijleer is saai. T_T Veel plezier haha~ |
|
| |
| |
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 13:53 | |
| Ik ben dus een belgje, limburger om precies te zijn >.< Oké zal je june noemn (als mijn idiote geheugen het kan onthouden) mooi want ik ben soms nogal nieuwsgierig xD
Noor : O.O oké dit is vreemd ik heb al vakantie van 25 juni maar ik denk dat jullie in nederland door het jaar meer vakantie hebben. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 13:56 | |
| Nou, ze hebben wel een week meivakantie afgepakt ._. En ik woon ook in Limburg, Zuid-Limburg om precies te zijn. 't is dat ik een harde g heb en een overduidelijke gooische r dat mensen me er niet uitpikken in het noorden wat Limburger zijn betreft x') |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 13:59 | |
| Hmmm dat is dan wel heel vreemd. Jaj mede limburger *dansje* Nee ik woon ergens in het midden dicht bij hasselt eigenlijk. |
|
| |
Fae .
PROFILEPosts : 48 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and WoodKlas: Partner: Love means being stupid together.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 14:04 | |
| Omo. Ik ben ook een Limburger. Zuid Limburger.. >_< Ik zat vorig jaar in me laatste jaar dus ik had al begin Juni vakantie xD
@Alejandro: *nods* het is meestal de leraar die het vak leuk of niet leuk maakt. ><
|
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 14:06 | |
| hmmm wat een hoop limburgetjes xD En Jude waarschijnlijk ken ik die richting dan niet omdat ik eigenlijk dus heel weinig normale richtingen ken ik heb altijd op specailere scholen gezeten waar ze wat met kunst deden dus ja ^^" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 14:07 | |
| Ik woon tussen Maastricht en Heerlen. Aanschouw mijn zuiderlijkheid o3o
En mijn naampje is Noor, but I dunno what yours is =w=
Iep, zou ik een overenthousiast personage maken, ja of nee ;o ? |
|
| |
Fae .
PROFILEPosts : 48 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and WoodKlas: Partner: Love means being stupid together.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 14:13 | |
| Ik woon.. Um. Tussen... naja whatever in Sittard XD En ik ben gewoon June van Nighty~ Dit is me andere OC, maar .. moet haar nog even onder knie krijgen.
Overenthousiaste personages zijn leuk ;3 so yesh ~ |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 14:14 | |
| Ik woon ergens tussen diest herk de stad en hasselt in. Mijn dorpje is eigenlijk best wel bekend odat we een paar jaar geleden nogal vaak (negatief) in het nieuws zijn geweest T.T
Hmmmm enthousiaste persoontjes zijn leuk ik zou doen zeggen ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 14:51 | |
| Oké, June, ik zal proberen je naam te onthouden maar ik heb een heel slecht geheugen c:
En mijn dorpje is bekend van de bierfeesten en van een oud bejaarden tehuis, dat nu al is gesloopt, dat in het nieuws was een keertje o3o
Maar ik moet spammen op Al want ik moet Les inhalen, want dat moet gewoon D: Om bepaalde redenen =w= Hmn. Ik moet een faceclaim hebben... En ofcourse wordt het een dude. Dat is gewoon standaard =w= |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 15:09 | |
| Meh ga maar even wat klusjes doen anders is mijn vadertje weer boos |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 16:41 | |
| Meh. Ik heb nog steeds geen faceclaim >.<
En op deze manier... Van zinloosheid... Ga ik mijn doel nooit bereiken D: |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 16:42 | |
| mischien kan ik helpen? wat voor iets zoek je? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 16:50 | |
| Weet niet. Ik weet of ik voor klein en schattig moet gaan of... Iets anders o3o |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|