MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [Fire] Klas: [Miss Eres] Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
Onderwerp: Re: Hmmm I will try to not kill you //Roakes// wo aug 08 2012, 12:05
"Amaterasu!" riep Sasuke. Een zwart vuur verliet zijn mond en baande zich een weg naar Sasori. "Nog steeds ben je ten dode opgeschreven puppeteer." zei Sasuke. Hij keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan en met een geamuseerde grijns. Rhine liep naar Sasuke en omhelsde hem. "Sasuke kalmeer het is goed geweest" zei ze. Ze keek niet naar Roakes of Sasori. Voor een heel klein moment vond Roakes Rhine even geweldig. Ze keek bezorgd naar Sasori, de tranen in haar ogen en een krop in haar keel. Ze kon haast niet meer praten van bezorgdheid. Ze wou dat ze Sasori nooit gebeld had, dan zou dit nu niet gebeuren. "Het spijt me," zei ze hees.
Sasori .
PROFILEPosts : 380
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets alive Klas: 6 Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you
Onderwerp: Re: Hmmm I will try to not kill you //Roakes// ma aug 20 2012, 14:02
Sasori had zijn pop Sasuke laten gevangen zetten en er spiezen door gestoken, maar toen de pop openging was er alleen maar een kapot stuk hout. De jongen zat op een tak met bloed dat langs zijn kin sijpelde. "Amaterasu" werd er geschreeuwd en Sasori maakte dat hij van dat zwart vuur wegkroop. Zijn ogen straalden pijn uit. "Nee snoes het gaat niet" mompelde hij zwakjes. De zwartharige jongen was beter dan hem, dat zag hij nu. Daarom had Rhine haar keuze gemaakt, maar toch kon hij het niet accepteren. Net toen Sasuke hem wou afmaken reageerde Rhine: Sasuke kalmeer het is goed geweest. Sasori trok zijn wenkbrauw omhoog en hij veegde langzaam de tranen af die hij had gehuild van de pijn en de afschuw. Langzaam zorgde hij ervoor dat hij kon rechtstaan. Sasori keek Sasuke recht aan. "Je ligt onder de pantoffel zie ik? Natuurlijk ik had niet anders verwacht." mompelde hij en hij zocht steun bij Roakes die tranen in haar ogen had. "Het spijt me" kwam er uit haar mond en Sasori zakte in elkaar en hoeste bloed op. "Heb jij nog iets zoet voor me bij Roakes schatje? Je weet dat ik suikerziekte heb, ik heb suiker nodig... Nu..." Sasori richtte zijn blik naar Roakes, hopend dat zij nog wat zoetigheid bij zich had. Hijzelf negeerde de andere twee, alleen Roakes was nog hier voor hem.. Een lichte glimlach ontstond op zijn gezicht.
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [Fire] Klas: [Miss Eres] Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
Onderwerp: Re: Hmmm I will try to not kill you //Roakes// do aug 23 2012, 21:16
[size=12] "Nee snoes het gaat niet" mompelde Sasori zwak. Rhine zei: "Sasuke kalmeer het is genoeg geweest." Sasori trok zijn wenkbrauw omhoog en hij veegde langzaam zijn tranen af. Sasori stond op. Hij keek Sasuke recht aan. "Je ligt onder de pantoffel zie ik? Natuurlijk ik had niet anders verwacht." mompelde hij en hij ging naar Roakes. "Het spijt me" zei ze hees en Sasori zakte in elkaar en hoeste bloed op. "Heb jij nog iets zoet voor me bij Roakes schatje? Je weet dat ik suikerziekte heb, ik heb suiker nodig... Nu..." Sasori keek naar Roakes en een lichte glimlach vormde zich op zijn gezicht. In tranen haalde ze zo snel als ze kon bewegen haar eeuwige doos met taartjes uit haar tas en gaf de doos aan Sasori. "Hier, eet er maar zoveel als je kan, op dit moment heb jij ze meer nodig dan ik, lieverd." zei ze schor. Haar keel zat nog steeds bijna dicht van de zorgen al was Sasori nu bij haar. Haar tranen bleven achter haar ogen steken. Het was allemaal haar schuld, als zij Sasori niet gebeld had, zat hij nu niet zo in de problemen. "Het is allemaal mijn schuld." zei ze verdrietig en ze staarde naar de grond./size]
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: Hmmm I will try to not kill you //Roakes// za aug 25 2012, 17:38
Rhine hoorde Sasori's commentaar op Sasuke en ze draaide zich kwaad naar hem toe. "Hou je mond Sasori! Ik probeer hier je vel te redden dus hem beledigen is niet zo slim aangezien je zelf nog slapper bent dan een schotelvot Zei ze met een felheid die ze nog nooit tegen hem gebruikt had. Rhine keek toe hoe een huilende Roakes Sasori cakejes probeerde te voeren. Ja oké hij zou er wel weer bovenop komen maar hij moest hier weg voor hij nog opmerkingen zou even waardoor ook zij haar kalmte zou verliezen en wie weet wat er dan zou kunnen gebeuren... Rhine zuchtte even en kneep met één hand op haar neusbeentje voor ze zich tot Roakes richtte. Roakes, haal hem hier weg en breng hem naar zijn kamer zorg dat hij zo snel mogelijk een spuit krijgt. Zei Rhine op een strenge toon. Ja Rhine mocht Roakes dan wel mischien niet en Sasori haatte haar. Maar toch bleef ze bezorgd om hem. hij haatte haar maar zij haatte hem niet nee dat kon ze niet,ja ze was wel kwaad geweest door de haatbrieven die hij naar Sasuke had gestuurd maar hem haten? Nee dat ging niet. Rhine bleef Sasukes hand vasthouden ze kneep er bemoedigend in.
Onderwerp: Re: Hmmm I will try to not kill you //Roakes// zo aug 26 2012, 13:14
"Hou je mond Sasori! Ik probeer hier je vel te redden dus hem beledigen is niet zo slim aangezien je zelf nog slapper bent dan een schotelvot" zei Rhine fel tegen Sasori. Ze zuchtte, kneep met één hand op haar neusbeentje en richtte zich tot Roakes. Op een strenge toon zei ze tegen Roakes: "Roakes, haal hem hier weg en breng hem naar zijn kamer zorg dat hij zo snel mogelijk een spuit krijgt." Ze was nog steeds bezorgd en Roakes hoorde dat in haar stem. Rhine zat apart in elkaar, ze had Sasori bedrogen maar hield nog steeds van hem... Roakes sloeg haar ogen naar beneden en knikte terwijl ze Sasori's arm zachtjes vast nam. "Sasori, we moeten naar je kamer, je spuit, zoals Rhine zegt." zei ze zacht, met een bezorgde toon in haar stem.
Gesponsorde inhoud
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: Hmmm I will try to not kill you //Roakes//
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.