MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [Fire] Klas: [Miss Eres] Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
Onderwerp: Re: Cold on the outside, broken on the inside |Roakes| za aug 04 2012, 14:30
Sasori keek naar Roakes en zei dan: "Ik heb maar één vriend om eerlijk te zijn liefje. Zijn naam is Deidara, we kennen elkaar al van kleins af aan. Hij zat samen met me op school in Shadra maar eigenlijk is hij helemaal geen Shadraan. Maar ik vroeg nooit naar zijn verleden." Hij zweeg. "Tenzij jij liever alleen bent natuurlijk." zei Roakes. Ze lachte. Sasori lachte met haar mee en hij schudde zijn hoofd. "Ik ben niet graag alleen, maar ik heb gewoon nooit veel vrienden gehad." was zijn antwoord. Roakes zei: "Over Deidara... Ik ken hem, en we waren ooit vrienden, maar nu... We hebben ruzie, omdat ik niet naar zijn advies heb geluisterd..." Ze zweeg even en keek naar de grond. Toen zei ze: "Oké, wat zullen we doen? Moet ik wat vrienden uitnodigen om eens naar de stad te gaan?" Ze glimlachte vriendelijk en leunde met haar hoofd op Sasori's schouder.
Sasori .
PROFILEPosts : 380
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets alive Klas: 6 Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you
Onderwerp: Re: Cold on the outside, broken on the inside |Roakes| za aug 04 2012, 15:22
Sasori schaamde zich wel omdat hij maar één vriend had, maar deze was wel trouw aan hem… Deidara. Sasori miste Deidara, hij was er altijd voor hem geweest en hij zou er ook altijd zijn voor hem. "Ik heb maar één vriend om eerlijk te zijn liefje. Zijn naam is Deidara, we kennen elkaar al van kleins af aan. Hij zat samen met me op school in Shadra maar eigenlijk is hij helemaal geen Shadraan. Maar ik vroeg nooit naar zijn verleden." Hij zweeg, verwachtte een reactie van Roakes, maar die kreeg hij niet meteen, dus hij zei op haar ‘vraag’ dat hij niet zo graag alleen was, hij had alleen het geluk nooit gehad van veel vrienden te hebben. Eindelijk kreeg hij reactie over Deidara… Roakes zei daarop dat ze hem kende: "Over Deidara... Ik ken hem, en we waren ooit vrienden, maar nu... We hebben ruzie, omdat ik niet naar zijn advies heb geluisterd..." Ze zweeg even en keek naar de grond. “Hem kennende is hij al lang niet meer boos op je, wie kan er nou zo lang boos op je blijven? Niemand vrees ik.” Hij wreef geruststellend over haar schouder, ze moest zich nergens zorgen over maken. Deidara had dan misschien een korte lont, maar hij bleef nooit lang kwaad. Tegenover Sasori, die kon enorm lang kwaad blijven. Toen stelde Roakes voor: "Oké, wat zullen we doen? Moet ik wat vrienden uitnodigen om eens naar de stad te gaan?" Ze glimlachte vriendelijk en leunde met haar hoofd op Sasori's schouder. “Is zeker goed, ik zal Deidara ook verwittigen en vragen of hij nog boos op je is? Ik wed dat hij helemaal niet meer boos op je is lieverd.” Hij keek haar met een glimlach aan.
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [Fire] Klas: [Miss Eres] Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
Onderwerp: Re: Cold on the outside, broken on the inside |Roakes| za aug 04 2012, 15:25
“Hem kennende is hij al lang niet meer boos op je, wie kan er nou zo lang boos op je blijven? Niemand vrees ik.” zei Sasori. Toen stelde Roakes voor: "Oké, wat zullen we doen? Moet ik wat vrienden uitnodigen om eens naar de stad te gaan?"“Is zeker goed, ik zal Deidara ook verwittigen en vragen of hij nog boos op je is? Ik wed dat hij helemaal niet meer boos op je is lieverd.” zei Sasori. Hij keek haar met een glimlach aan. "Ja, is goed. En als hij nog boos is, zou ik het misschien kunnen bijleggen." Ze glimlachte. "Waar gaan we dan heen?"
(ik weet niet zeker of ik vandaag nog ga kunnen reageren, maar ik zal zien. als ik plots stop met reageren is het omdat ik weg ben, en dan blijf ik tot vrij laat weg en is het voor morgen. is that okay? ^^)
EDIT; jap, CU2MORROW...
Sasori .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets alive Klas: 6 Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you
Onderwerp: Re: Cold on the outside, broken on the inside |Roakes| za aug 04 2012, 20:57
“Hem kennende is hij al lang niet meer boos op je, wie kan er nou zo lang boos op je blijven? Niemand vrees ik.” Hij wreef geruststellend over haar schouder, ze moest zich nergens zorgen over maken. Deidara had dan misschien een korte lont, maar hij bleef nooit lang kwaad. Tegenover Sasori, die kon enorm lang kwaad blijven. Toen stelde Roakes voor: "Oké, wat zullen we doen? Moet ik wat vrienden uitnodigen om eens naar de stad te gaan?" Ze glimlachte vriendelijk en leunde met haar hoofd op Sasori's schouder. “Is zeker goed, ik zal Deidara ook verwittigen en vragen of hij nog boos op je is? Ik wed dat hij helemaal niet meer boos op je is lieverd.” Hij keek haar met een glimlach aan. "Ja, is goed. En als hij nog boos is, zou ik het misschien kunnen bijleggen." Ze glimlachte. "Waar gaan we dan heen?" Sasori dacht even na, waar konden ze heen gaan? Hij had geen idee om eerlijk te zijn. Dus het enigste wat er overbleef was een willekeurige bestemming kiezen. "Misschien een leuk café ofzo? Ik heb geen idee wat je vrienden leuk vinden lieverd." Hij keek haar wat afwachtend aan, hij had geen idee wat haar vrienden leuk vonden, waarschijnlijk waren het drukke mensen terwijl Sasori eerder teruggetrokken was en zich zo ook gedroeg. Maar een drukke plaats was prima voor hem.
Onderwerp: Re: Cold on the outside, broken on the inside |Roakes| zo aug 05 2012, 11:28
Sasori dacht even na en zei toen: "Misschien een leuk café ofzo? Ik heb geen idee wat je vrienden leuk vinden lieverd." Hij keek haar wat afwachtend aan. Roakes knikte. Alois en Taiga zouden dat misschien wel tof vinden. Alois en Taiga waren eigenlijk de enige vrienden die ze had. Ze kende wel meer mensen, maar dat waren niet echt vrienden. "Oké, dus als ik mijn 2 beste vrienden uitnodig, dan zijn we met... 5. Misschien brengt Alois wel zijn kleine broertje mee, dan zijn we met 6. Of zouden we misschien niet kunnen gaan winkelen? In cafés is het meestal vrij druk, en dat is niet echt de ideale plek om elkaar te leren kennen... Wat denk jij ervan, lieverd?" Ze keek hem vragend aan.
Sasori .
Onderwerp: Re: Cold on the outside, broken on the inside |Roakes| ma aug 06 2012, 11:57
Sasori dacht even na en zei toen: "Misschien een leuk café ofzo? Ik heb geen idee wat je vrienden leuk vinden lieverd." Hij keek haar wat afwachtend aan. Roakes knikte. Dus ze ging akkoord met zijn voorstel, dat was al iets positief want hij wou haar vrienden leren kennen en ook lol hebben zodat hij zijn gedachten ook wat kon verzetten. "Oké, dus als ik mijn 2 beste vrienden uitnodig, dan zijn we met... 5. Misschien brengt Alois wel zijn kleine broertje mee, dan zijn we met 6. Of zouden we misschien niet kunnen gaan winkelen? In cafés is het meestal vrij druk, en dat is niet echt de ideale plek om elkaar te leren kennen... Wat denk jij ervan, lieverd?" Ze keek hem vragend aan. Hij dacht na en grijnsde eventjes "Dus jij denkt om te gaan shoppen? Dat is even druk hoor lieverd, misschien een picnik dan? Dat is ook leuk, ik zal vragen aan mijn zusje om zoetigheden te bakken." Hij rekte zich even uit, hij had wat last aan zijn nek en dat irriteerde hem mateloos. Hij keek dan weer naar Roakes met een glimlach. "Wat lust je graag? Mijn zusje kan echt alles bakken wat je maar wenst liefste." zei hij met een zachte stem. Hij stond op en gaf haar een kusje op haar neus. "IK zal het haar nu gaan vragen goed?" Hij nam zijn rugzak beet en hij liep weg, om aan zijn zusje wat te gaan vragen voor te bakken. Het werd toch wel eens hoog tijd dat hij dit zelf kon.
Onderwerp: Re: Cold on the outside, broken on the inside |Roakes| ma aug 06 2012, 12:03
"Dus jij denkt om te gaan shoppen? Dat is even druk hoor lieverd, misschien een picnik dan? Dat is ook leuk, ik zal vragen aan mijn zusje om zoetigheden te bakken." Roakes knikte. Hij rekte zich uit. Hij keek weer naar Roakes met een glimlach en zei met een zachte stem: "Wat lust je graag? Mijn zusje kan echt alles bakken wat je maar wenst liefste." Roakes lachte en zei: "Ik hou vooral van alle soorten taartjes." Hij stond op en gaf een kus op haar neus. "IK zal het haar nu gaan vragen goed?" zei Sasori. Roakes knikte en zwaaide naar Sasori. Hij nam zijn rugzak en liep weg.
(Topic uit, denk ik. Ik ga al wat mensen uitnodigen voor de picknick op het grasveld ^^)
Gesponsorde inhoud
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: Cold on the outside, broken on the inside |Roakes|
Cold on the outside, broken on the inside |Roakes|
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.