MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 12:48
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 12:49
Trololol, Soh wordt vergeleken met Marilyn Monroe, I think he gusta Und und und I have a dilemma *Joe Moses die Snape acteert stem*
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 13:14
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 13:46
Rhine schreef:
Wat voor dilemma?
Of ik Yown zal joinen of niet Ik heb al te veel chara's t.t
Rhine Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 13:53
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 13:55
Op dit moment heb ik er vier: Soh'tje, my little bitchy Seira, Lost (waar ik echt meer mee moet schrijven t.t) en Assah (waar ik ook meer mee moet schrijven t.t). En bweh. Ik wil Yown erbij. Maar Yown is één van de zeven hoofdzonden en als ik haar doe moet ik waarschijnlijk ook een topic aanmaken dat mensen de andere zonden ook kunnen spelen en dat is veel gedoe >.> En daar heb ik geen zin in.
Rhine Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 13:57
4 hmm ja dat zijn er best wel al een hoopje c:
Hoe bedoel je één van de zeven zonden? dat snap ik niet helemaal
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 14:02
Uhm, dat komt uit een boek van m'n zus xD Er is dan de zoon van de duivel en die heeft zo zijn monsters die er voor zorgen dat mensen een contract ondertekenen dat ze hun ziel aan de zoon van de duivel verkopen. Een gedeelte van die monsters zijn de zeven hoofdzondes (lust, wraak, vraatzucht, luiheid, ijdelheid, hebzucht, jaloezie) die elk hun eigen zonde zeg maar 'zijn' en de mensen hun wensen vervullen in ruil voor hun ziel. Bijvoorbeeld zal de hebzucht een nooit eindigend fortuin aanbieden en de ijdelheid geweldige schoonheid. Dat soort dingetjes ~
en Yown is de Ira/Wraak en ze is awesome en eigenlijk best lief
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 14:08
Herrow fellow SSA derps.
Saf is een Avaritia in eigen persoon, no kidding owo Wel epic ideetje
Rhine Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 14:11
Soh : Lijkt me een vet boek moet ik maar eens naar dat boek gaan zoeken voor ik weer gek wordt van verveeling. En heel leuk ideetje maar inderdaad wel veel werk lijkt me zo.
saffie : Klinkt vast heel dom maar wat is een avaritia?
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 14:14
Trololol, maar ik denk niet dat Safje graag onder leiding van iemand staat, zeker niet als dat desbetreffende persoon iemand als Chotd is :'] En thank you~ Het is een idee van mijn zus btw, niet van mij xD En daar is ook gelijk het probleem. Als ik hier de zeven hoofdzonden neer dump, hebben we Chotd nodig en Chotd past totaal niet in deze RPG thuis ;x
Nya, ik heb nog altijd de optie dat ik Yown gewoon als Yown speel niet als de Ira n___n
//Het boek is nog niet uit, ze is druk bezig met het te schrijven en ze schrijft te sloom ^^'
Rhine Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 14:16
aah je zus schrijft het zelf >.< meh en ik moet al bij elke boekenreeks die ik lees wachten op eht vervolg It isn't fair T.T
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 14:25
Eigenlijk is hij een mix van alles, behalve het laatste. But then again, who isn't ? c: En noes, hij staat niet graag onder leiding van duivelszoontjes xD
Rhine Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 14:29
Soh : bedankt voor de verduidelijking c:
En bij saffie mag gestoord ook nog aan dat lijstje worden toegevoegd. Met zijn freaky kerkers
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 14:34
Just say SanNi, much easier :']
En zou Safje sowieso de hoofdzondes tot zijn school toe laten? Lijkt me niet echt veilig?
Adrian
PROFILE Real Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en Vuur Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ ) Partner: Neen.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 14:38
Riley schreef:
LOOOOOOOK <3
Dit is ZO Soh xD:
Sorry, ik moet hem posten xD En Sasuke-mens(ik ben je echte naam vergeten, SURRY D;), dat filmpje is geniaal xD
Mijn naam is Anne
Rhine Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 14:44
Oké dan zeg ik wel sanni
(nu nog zorgen dat ik dat onthoud :$)
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 14:51
Soh schreef:
Just say SanNi, much easier :']
En zou Safje sowieso de hoofdzondes tot zijn school toe laten? Lijkt me niet echt veilig?
Hij zou ze toch liever hebben dan de zeven deugden, most possibly
Rhine schreef:
Soh : bedankt voor de verduidelijking c:
En bij saffie mag gestoord ook nog aan dat lijstje worden toegevoegd. Met zijn freaky kerkers
Dungeons are kawaii
Rhine Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 15:00
Nope they aren't
or maybe a little...
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 15:05
Maybe a little lot õ3o Nearly as kawaii als Mitch' verkleurde teletubbie lunchbox oops my hand slipped and typed this Maar Mitch is toch weg. Nothing to fear~ (´∀`)
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 15:16
I. could. not. resist. t.t Ik kijk nog wel wat ik doe met de andere zondes :']
Rhine Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 15:28
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.