Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 09 2012, 00:46
Ghehe :3 Nou dan zal ik me best is eventjes gaan doen. loldatwasechteenwittyopmerking 'hetismorgen'haha
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Air Klas: Miss Eres~ Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 09 2012, 10:27
MAAAH, waarom werkt mijn Alspiratie niet mee? D: *schudt Alan door elkaar* Kom oooop, laat me nou niet achter ;_; Ik moet postjes maken T^T
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 09 2012, 11:33
>.< pfff gisteren werken van 8 tot 6 en vandaag het hele huis kuisen, houd het dan nooit op?!
Grim .
PROFILE Real Name : ~~ Posts : 347
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark || Fire Klas: Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 09 2012, 12:20
Ook geen inspiratie, maar ik MOET overal op reageren, want ik ben vanaf morgen weer 3 weken weg.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 09 2012, 12:23
Meh. Ik had zoiets van; BEDBLIJFDAG Maar toen ging ik ontbijten en toen bleek dat ik in tien minuten bij de kapper moest zijn, dus nu zit ik in alleen een zomerjurkje dit te typen omdat ik zo snel niets anders kon vinden en de kapper maar tien minuten bleek te duren D:
Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 09 2012, 12:24
Owh, dan zal ik vandaag nog wel even posten met Soh'tje bij ons gesprek
Rhine Gestorven
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 09 2012, 12:58
Waargh mijn grootmoeder drijft me tot waanzin >.<
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 09 2012, 13:04
Ik moet stiekem best veel dingen doen, maar ik leid mezelf weer eens af met zinloze filmpjes ._. BRAIN Y U NO LET ME CONCENTRATE?
Rhine Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 09 2012, 13:06
Nee mijn oma laat me dus geen 2 seconden gerust met haar poets obsessie
Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 09 2012, 13:10
Ik heb besloten om nu even.. Iets van chocola te verorberen. Ghah.
Rhine Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 09 2012, 15:57
ik moet nu eigenlijk posten maar door dat stomme onkruid ben ik al mijn inspi kwijt >.<
Reinette
PROFILEPosts : 68
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood magic Klas: - Partner: Count the stars, you said. I'll come back, you said. But you still left me alone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 09 2012, 16:07
Ik ben blij met mijn setje ;D Maar te moe om te gaan posten //geeuwt.
Denk dat ik mijn bed leeg ga ruimen en ga liggen lezen ofzo.
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 09 2012, 16:24
Dat moment wanneer je een Let's player vindt die een way te smexy stem heeft. Like.. Dan ga ik altijd dom kijken o3o
Ik denk dat ik die koffer op mijn kamer maar eens ga opruimen, voordat mijn moeder gaat ragen. En daarna moet ik eens overwegen iets zinvols te gaan doen =w=
Nez
PROFILEPosts : 248
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Aarde [ Lucht ] Klas: [ Geen ] Partner: I don't know how many times I have forgiven you; I do know however, I always will [ ❤ ]
Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 09 2012, 17:16
Ik moet posten. Kom op, ik kan dit. *stare*
Riley
PROFILEPosts : 222
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth ~&~ Fire Klas: 5th Grade~ Partner: Gott schikte mir einen Engel ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 09 2012, 18:09
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 10:31
en nu kon ik Marit niet fijne vakantie wensen... *sad face*
En mijn avonden zijn te random, ik ga met gestoorde mensjes om >.>
Shauni .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 303
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark & fire Klas: Master Savador Partner: I like coffee, i like tea, i like boys and the boys like me ♫
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 10:48
Okay, ik moet maar ff actief worden met mijn lieve *kuch kuch* Shauni ♥♥ Iemand topic?
Nez
PROFILEPosts : 248
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Aarde [ Lucht ] Klas: [ Geen ] Partner: I don't know how many times I have forgiven you; I do know however, I always will [ ❤ ]
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 11:11
Ik heb vannacht wel drie uur geslapen en dan nog drie uur met muziek half gesluimerd. Had een typische "Ik had dat niet moeten kijken" nacht. Slenderman D:
Rhine Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 11:28
Jaj mijn ouders zijn naar zee >.<
Riley
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth ~&~ Fire Klas: 5th Grade~ Partner: Gott schikte mir einen Engel ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 12:24
Tumblr is té leuk.
Adrian
PROFILE Real Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en Vuur Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ ) Partner: Neen.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 12:27
Dit is te lachwekkend XD
Riley
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 10 2012, 12:36
LOOOOOOOK <3
Dit is ZO Soh xD:
Sorry, ik moet hem posten xD En Sasuke-mens(ik ben je echte naam vergeten, SURRY D;), dat filmpje is geniaal xD
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.