|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 24 2012, 20:18 | |
| KYAAAAAA Allen-neko Kanda's reactie: *stare and thinks of rape* Hn. *smirk* |
|
| |
Francis
PROFILEPosts : 337 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicKlas: Le Magicièn Legendarique~Partner: I'm frantastic and I know it~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 24 2012, 20:19 | |
| Al: HEY, no fair! D: I may not touch your ears when you're a cat but you may rape me when I am a cat too? You animal D: |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 24 2012, 20:21 | |
| Ah bah Kanda. Dat doe je zo'n lieverdje toch niet aan. Bah bah bah. |
|
| |
Damian .
PROFILEReal Name : Anneswann Posts : 380 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and self taught fire magicKlas: Master JuliusPartner: Let's go, don't wait, this night's almost over. Honest, let's make, this night last forever
| |
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 24 2012, 20:25 | |
| Yuu: @Alan: Then you think that I will not rape you if you touch one of the most sensitive part of my body?
@Ruuz: Oh god, ik ben bezig met je post >< oh echt heeeeel faal |
|
| |
Francis
PROFILEPosts : 337 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicKlas: Le Magicièn Legendarique~Partner: I'm frantastic and I know it~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 24 2012, 20:30 | |
| Al: @Yuu: Just stop yourself from doing so! D: You do have some kind of willpower, don't you? Unless you like to see me in that position D<
Jippie-ja-jeej c: |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 24 2012, 20:38 | |
| Juist wanneer ik wil posten met Flavio, staan er geen open topics met hem. Dan maar even op mijn andere accounts looken. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 24 2012, 20:40 | |
| @Alan: Hij kan zich wel inhouden wacht maar af Omg ik zocht op youtube random liedjes en ik wou tegelijkertijd een plaatje van Mugen hebben heb ik in de verkeerde balk Mugen neergezet (zoekbalk van youtube ipv google) en vond gewoon een nummer O.O Het is nog een geniaal leuk nummer ook XD https://www.youtube.com/watch?v=J8HfsvI7FsE&feature=relatedEn nee, dit is niet een raar/vugair clipje ^^ |
|
| |
Francis
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 24 2012, 20:48 | |
| Aaah, nu ben ik nieuwsgierig naar je reactie! o3o
Oeh, me gusta =w= *luistert* |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 24 2012, 22:53 | |
| Zo.. Vroeg.. Zo.. Moe.. Ik wil niet met het vliegtuig, voel me nu al misselijk. Meh. En dan moet ik ook nog heel Java aflopen voordat ik kan neerploffen op een bed in een hotel ._. Ik ben zo geen pretje op het moment. Tikkende tijdbom eigenlijk ;} |
|
| |
Tamani .
PROFILEReal Name : Talita~ Posts : 108
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 24 2012, 23:01 | |
| Le new accje. =) had behoefte aan een of ander rijk mensje ghehe. |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 24 2012, 23:04 | |
| Is dat nu Rima van Shugo chara? Je kan veel grotere plaatjes vinden dan dat |
|
| |
Tamani .
PROFILEReal Name : Talita~ Posts : 108
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 24 2012, 23:07 | |
| Japs. Hmmm... Misschien vergroot ik mijn plaatje gewoon, want ik HOU VAN DAT PLAATJE =)
EDIT: ziezo. en nu; byebye computer =c |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 25 2012, 00:48 | |
| |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 25 2012, 10:18 | |
| Jeey ik ga zwemmen met mijn tante en kleine neefje van 9 Dit gaat een laaaaange dag worden... Hij heeft echt te veel energie..."-.- |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 25 2012, 10:44 | |
| Weer een moordlustige droom gehad xD Deze keer ging het om Kanda en Alan. Kanda was woedend, oftewel zijn doom-modus was ingeschakelt, en hij had demonenhoorns uit zijn hoofd, demonenvleugels uit zijn rug en ook zo'n staart o.O En Altje had nog steeds alleen dat veel te grote overhemd aan xD Blijkbaar hadden ze net iets in de douche gedaan sinds ze allebei drijfnat waren xD En nou ja, Kanda zei gemene dingen tegen Al, want die zat er als een zielig bang vogeltje en toen SLOEG Kanda hem en daarna stak hij een drietand door hem heen. Ja, EEN DRIETAND. Ten eerste WTF, ten tweede, waar is zijn Mugen gebleven en ten derde, NOEEES my Alan ;_; Toen zei Alan "I love you" en toen werd ik wakker xD
WAAROM DROOM IK ZO? D: |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 25 2012, 11:16 | |
| Heel leuk voor je kanda ^^
Alan : Ten eerst WTF O_ô Ten tweede mischien heb je teveel gerpgt? Dan droom je er soms wel eens over. Maar het blijft heel freaky. |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 25 2012, 11:33 | |
| IK GA DOOD HIER D: Want ik ben bruin en ik wordt nooit bruin dus ben ik absoluut ziek EN HET IS TE WARM IN ENGELAND HET HOORT TE REGENEN VERDORIE D: *paniekaanval* |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 25 2012, 12:26 | |
| Arme Juud <3 Eet veel ijsjes? o3o
@Rani: Maar Kanda sloeg hem niet? D: Kanda heeft hem nog nooit geslagen! Bewijst toch weer dat ie een lieve kerel is - Alan slaat hem altijd xD En ze zijn niet wezen douchen, althans dat hoop ik maar. Je weet nooit wat Demi van plan is. *kijkt naar Demi*
|
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 25 2012, 12:33 | |
| Ja mischien was het wel een visioen droom XD dus dat gaat mischien nog wel gebeuren w(^o^)W |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 25 2012, 13:05 | |
| De moeheid slaagt toe.. "._. |
|
| |
Finbar .
PROFILEPosts : 504 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: -Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 25 2012, 15:02 | |
| Ja hoor, gaan we weer. Zelfs op vakantie start ik per ongeluk ruzies. Zij kwam met een spin op me af en deed pesterig, dus ik schop d'r zacht en dan reageer ik te heftig. Tch. |
|
| |
Freddy- .
PROFILEPosts : 84 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: fire magicianKlas: Partner: Just believe it when I say I love you.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 25 2012, 15:05 | |
| Wie heeft Black butler/kuroshitsuji wel eens gezien? ik had net iets grappig op youtube gezien, of eigenlijk gehoord. Sebastian michaelis die zingt ^^ Klik hier als je het wilt zien |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 25 2012, 15:10 | |
| - Freddy schreef:
- Wie heeft Black butler/kuroshitsuji wel eens gezien?
ik had net iets grappig op youtube gezien, of eigenlijk gehoord. Sebastian michaelis die zingt ^^ Klik hier als je het wilt zien
Ik heb die reeks helemaal gezien |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 25 2012, 15:15 | |
| Vreemd genoeg heb ik ooits eens gedroomd dat een gast waar ik een ongeloofelijke crush op had geknuffeld werd door sla en niet uit die giga salade kom geraakte... Dat was een freaky droom |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|