|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 18:30 | |
| Hmn. Ik probeer een goed plaatje te vinden voor Emir' zijn avatar. |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 18:35 | |
| Lolol, sinds wanneer maak ik Alan zo avontuurlijk? Meh, het zal wel aan mij liggen. Heb teveel behoefte aan yaoi~ x) |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 18:36 | |
| ik - verveel:
verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
me =) duidelijk? |
|
| |
Kirara.
PROFILEPosts : 22
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 18:37 | |
| ik heb pizza gehad ^^ goedomtewetenhè? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 18:39 | |
| |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 18:40 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 19:02 | |
| Deze avatar is voor nu goed genoeg wat mij betreft.
|
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 19:08 | |
| Oeh die vind ik wel leuk |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 19:13 | |
| Joepie Demi vind Emir' zijn avatar leuk. |
|
| |
Kirara.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 19:22 | |
| |
|
| |
Kishée
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 359 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { є } α я т нKlas: -Partner: ɪɴ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ ᴀs ʏᴏᴜ ғᴀᴅᴇ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ.. ωʜᴏ ωɪʟʟ ᴛᴇʟʟ ᴛʜᴇ sᴛᴏʀʏ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʟɪғᴇ?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 19:23 | |
| Bweeeeeeh, het is te warm hier x.x |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 19:24 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 19:25 | |
| Ik zit lekker in een heerlijk koel huis. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Same here~ Net klaar met werken : D EN DE KERMIS KOMT ERAAN <3
Heya iedereen~ |
|
| |
Kirara.
| echt? ik vind het hier wel behoorlijk tegen vallen hoor? Jullie hebben geluk |
|
| |
Kishée
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 359 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { є } α я т нKlas: -Partner: ɪɴ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ ᴀs ʏᴏᴜ ғᴀᴅᴇ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ.. ωʜᴏ ωɪʟʟ ᴛᴇʟʟ ᴛʜᴇ sᴛᴏʀʏ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʟɪғᴇ?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 19:26 | |
| - Tári schreef:
- Hoe warm?
Te warm Het grote nadeel van de zolderkamer hebben en dat onze tuin altijd in het zonlicht ligt. De hele dag zonlicht in mijn kamer is niet leuk in de zomer, hot x.x En het killt mijn schrijf-inspiratie. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 19:28 | |
| En nu begin ik alsnog te twijfelen tussen deze avatar en deze: |
|
| |
Kishée
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 19:29 | |
| Owh, ik zou die tweede doen, die is echt super sexy |
|
| |
Kirara.
| woow die is leuk! die MOET je doen ^^ |
|
| |
Kanda Gestorven
| Doe die nieuwe die ogen...sooo pwetty |
|
| |
Kishée
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 19:33 | |
| Owh ik wil trouwens nog een Flavio en Soh topic want ik weet nu al dat Soh dol op Flavio gaat zijn, maar ik heb al vier topics met hem dus dat wordt misschien iets te veel, maar maar maar.... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 19:34 | |
| Hahahha. Oké dan weet ik dat. Hmn. Zal ik er anders even een aanmaken of zoiets? Of heb jij ideeën voor een begintopic? |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 23 2012, 19:35 | |
| De tweede is echt te pretty~ |
|
| |
Kishée
| Nee, niet echt :'] De warmte heeft mijn hersens behoorlijk tot moes gemaakt. Dus als je zin hebt om er één te openen... |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| - Seira schreef:
- Tári schreef:
- Hoe warm?
Te warm Het grote nadeel van de zolderkamer hebben en dat onze tuin altijd in het zonlicht ligt. De hele dag zonlicht in mijn kamer is niet leuk in de zomer, hot x.x En het killt mijn schrijf-inspiratie. Ik wil wel ruilen.. Het is hier binnen 18 graden en ik ga dood van de kou.. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|