|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:57 | |
| @Ruuz: ...Je weet ongeveer de pervy mind van Yuu wel XD
@Sanne: Me too, his hair must grow back... |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:58 | |
| Laten we dat niet hopen, nee En het groeit wel weer aan =w= Ja xD Maar mind you, Al kan net zo pervy zijn =w= Dat ga je nog wel zien~ |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:00 | |
| ...Wat ga je doen met hun in de badkamer? |
|
| |
Soh .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 1289 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {ƒαкє} ℓιgнтKlas: master KanaPartner: doɴ’т yoυ тell мe ɴo тrυтнѕ, jυѕт αll oғ yoυr lιeѕ. ɢιve мe αll oғ yoυr lιeѕ.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:01 | |
| Als Kanda of Alan nog leuke speeltjes willen kopen, Soh handelt in alles dus dan kan je gerust bij hem langs gaan. Prijzen hoeven niet perse money te zijn, hij accepteert in principe alle betalingmethodes. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:03 | |
| Hmmmmm...Kanda zou dat wel kopen maar gewoon met geld...daar heeft hij toch genoeg van... Damn rich kid....En hij raped alleen Alan >3 |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:05 | |
| Niet in de badkamer! Nee, ergens ooit in een toekomstig topic áls Al eindelijk eens toegeeft that he luffs him >3 Hmm, misschien komt Al nog wel eens langs bij Soh als wraak... No kidding. Dat doet ie onze allerliefste Kanda niet aan x) |
|
| |
Soh .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 1289 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {ƒαкє} ℓιgнтKlas: master KanaPartner: doɴ’т yoυ тell мe ɴo тrυтнѕ, jυѕт αll oғ yoυr lιeѕ. ɢιve мe αll oғ yoυr lιeѕ.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:06 | |
| Soh wordt ook niet graag geraped, hij is de raper, en betalen met zeldzame boeken, zwaarden of dergelijken objecten horen ook bij andere betalingsmethodes. Nee? Geen leuke video maken met Sohwie-powie en dan naar Kanda opsturen om hem te pesten? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:07 | |
| Mweh. Ik ga dood van de buikpijn. Altijd leuk, periods.
Ik voel me nog altijd blij dat ik popcorn heb gekregen van Demi. |
|
| |
Nezumi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:09 | |
| @Sanne: *dikke grijns hier* Nee snorreh, want dan word Alan waarschijnlijk vermoord x) En Soh ook~
@Laura: Aww <3 |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:10 | |
| @Ruuz: Oeh ok >3
@Sanne: Don't...You'll get killed...
@Laura: Aaah you too? I know your pain now...En ik gaf je popcorn? When did I do that? |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:14 | |
| // periods are one bloody hell. hahaah, sorry slechte humor. Neem anders wat kamille-thee? Dat werkt bij mij altijd No? :c No funfunfun for Soh with Aly-paly? Anders misschien een les voor de twee? Dat ze leuke techniekjes bij kunnen leren? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:14 | |
| @Kanda: Jaaa, op HobNob, hahah jij kon het niet alleen op, dus ik moest met pijn in mijn hart popcorn van je eten. Samen met mijn zusje en nog wat lui xd. En ik ga echt bijna dood, serieus. Het zit in mijn bloed om helse buikpijn te hebben. |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:16 | |
| Kamillethee: het werkt echt. Of anders een andere warme drank en een kruik en natuurlijk asprine. Heb je die al ingenomen? |
|
| |
Nezumi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:17 | |
| @Sanne: Ik moet wel zeggen: Al zou hem freaking aantrekkelijk vinden x) Maar meer ook niet. Tenzij hij dronken is~ Kanda kent alle technieken wel zo'n beetje xD
@Laura: Aww D: Leg een warme kruik op je buik? Datrijmttrololol |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:17 | |
| @Laura: Tip: GA NOOIT OF TE NIMMER WERKEN IN DE HORECA TIJDENS THA F*CKING PERIOD! It's hell ><" @Sanne: Ik heb chocolade nogat...werkt beter
Laatst aangepast door Kanda op wo jul 18 2012, 23:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:18 | |
| - Soh schreef:
- Kamillethee: het werkt echt. Of anders een andere warme drank en een kruik en natuurlijk asprine.
Heb je die al ingenomen? Kruik ga ik straks klaar maken, als ik ooit eens in mn bed kom te liggen. Kamille thee hebben we niet thuis en als ik nog een asprine neem ben ik bang voor een overdosis. yay -.- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:19 | |
| - Kanda schreef:
- @Laura: Tip: GA NOOIT OF TE NIMMER WERKEN IN DE HORECA TIJDENS THA F*CKING PERIOD!
It's hell ><"
@Sanne: Ik heb chocolade nogat...werkt beter
Yay, ik werk in de bioscoop (=kind of Horeca) |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:19 | |
| Weeeh, nu heb ik zin om mijn post met Soh te schrijven Meer eerst chara-sheet, maar.. maar.. maar.. #dramaEn dan dus geen asprine meer innemen, maar gewone thee of warme choco werkt ook aardig goed. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:21 | |
| @Laulau: Ik werk bij de Waag...Gezellig patat bakken...><
@Sanne: pfuuuu...Nu heb ik zin in chocomelk...3: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:23 | |
| - Soh schreef:
- Weeeh, nu heb ik zin om mijn post met Soh te schrijven
Meer eerst chara-sheet, maar.. maar.. maar.. #drama
En dan dus geen asprine meer innemen, maar gewone thee of warme choco werkt ook aardig goed. Je mag altijd een topic met de allerliefste Huoriel maken (: Ze komt al wat meer uit haar schulpje, na de ontdekking van haar nii-chan (: Kanda: DIE POPCORN WAS LEKKERRR. Ik wilde laatst daar solliciteren voor een tweede baantje, maar deed ik toch maar niet ;o OMG, HAD IK DAT MAAR GEDAAN. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:24 | |
| I know ^^ Maar gewoonweg te veel voor één persoon...
En je kunt altijd nog solliciteren :3 |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:25 | |
| dan maak je choco-melk o3o issie niet zo moeilijk, ne?
Ik denk niet dat ik dat een lief meisje aan doe :'] Niet met de post die ik nu in mijn hoofd heb zitten... dan loopt ze een trauma op. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:26 | |
| @Sanne: Kan niet *sobsob* Chocomelk hebben we niet en de cacao is ook op... D: |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:27 | |
| Awhn D: Moet ik wat voor je maken en door de computer heen teleporteren? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 23:28 | |
| - Kanda schreef:
- I know ^^ Maar gewoonweg te veel voor één persoon...
En je kunt altijd nog solliciteren :3 Haha, zal nog wel even kijken (: Maaaarr, wij moeten nog een keer naar de film, vind ik. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|