|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 21:46 | |
| Ik zeg ook niet nu heur Pas als je klaar bent met Soh~ Waarom klinkt dat zo fout? xDOch, ik verwaasloos Shiro nu al >< Maar ik weet sowieso niet wat ik met hem moet doen |
|
| |
Soh .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 1289 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {ƒαкє} ℓιgнтKlas: master KanaPartner: doɴ’т yoυ тell мe ɴo тrυтнѕ, jυѕт αll oғ yoυr lιeѕ. ɢιve мe αll oғ yoυr lιeѕ.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 21:49 | |
| Omdat het Soh is. Alles is fout bij hem, heheh ik weet mijn eerste post ook al helemaal :g *evil smirk* Reageer met hem bij Raionnetje Ik wil schrijven, daarom ben ik weer lid geworden van een RPG-site. Dus dus dus dus... t^t |
|
| |
Mizuki .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 356 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: light/DarkKlas: Partner: I wanna be a butterfly...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 21:52 | |
| |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 21:55 | |
| Ik hou van nu al van Soh Maar Shiro's kaart is ook al niet af xD Ik begon met een verhaal over een super intelligent kind dat later detective wilt worden en toen haakte ik al af xD |
|
| |
Soh .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 1289 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {ƒαкє} ℓιgнтKlas: master KanaPartner: doɴ’т yoυ тell мe ɴo тrυтнѕ, jυѕт αll oғ yoυr lιeѕ. ɢιve мe αll oғ yoυr lιeѕ.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:00 | |
| Hahahah xD Als je bij de character-sheet al af haakt, kan je het personage beter gelijk opgeven: dan wordt het waarschijnlijk sowieso niks en ik ben druk opzoek naar een leuk praat-stukje van DanteSoh, maar ik kan niks op youtube vinden. Alleen maar stomme game-filmpjes. |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:10 | |
| Meh, ik heb het sowieso al druk met twee van mijn vier chars XD Een vijfde is niet handig~
Ah, dat is zo irritant D: |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:12 | |
| Wow en dan dacht ik dat ik veel werk had met alleen Kanda... Ruuz, you're such an amazing person |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:15 | |
| Hihi, ik heb zo bij elkaar opgeteld nu een stuk of 6 topics xD Waarschijnlijk komt er nog één bij, omdat ik dus meer met Francis wil doen~ Meh, ik zit in de periode dat ik eens niet lui ben voor RPG'en... EN DAN GAAT IEDEREEN OP VAKANTIE >U |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:17 | |
| Vier, dat is best veel o3o, maar ik ga je inhalen met mijn drie. Hoewel ik Cianna denk ik ga dumpen, ze is zo... stil. Ik kan niet tegen stille personages. Op Yoär na. Yoär is lief. En Angel, maar Angel is eigenlijk ook niet echt stil |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:19 | |
| Ik kan ook niet echt tegen stille persoontjes heur, maar wel als ze bijvoorbeeld overly verlegen zijn, zoals mijn lieve Noah <3 Dan denk ik van ''You're so cute <33'' Ja, ik praise mijn eigen karakters. LAATME. |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:23 | |
| Maakt niet uit, maakt niet uit Dat doe ik zelf ook. //I mean like, met chara's als Soh kan ik niet echt anders n____n Maar nog vaker vervloek ik mijn chara's. I mean like: Raion krijg smaak en val niet op enge, wilt-de-wereld-over-heersen-gasten en Angel: seriously, wees niet zo damn nerveus. En Seira en Soh: jullie zijn niet geweldig, wat jullie zelf ook mogen denken, de wereld wilt jullie voeten echt niet kussen. .... ik praat tegen mijn chara's. |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:29 | |
| Jeej, I'm not the only one that talks to her chars c: Maar ik vervloek mijn karakters ook hoor. En dan laat ik ze erge dingen overkomen omdat dat gewoon leuk is En dan willen ze me vermoorden. Francis spaart me omdat hij lief is en hij zonder mij en Noor niet zo frantastic was geworden. Alvaro haalt alleen een grap uit, geeft me een wedgie of zo. Nezumi echter, stuurt zijn ratten op me af en Alan maakt me langzaam maar gruwelijk af My life is in danger. |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:33 | |
| Kanda will kill me...maar hij luisterd dus Alan zal niet niet zo snel iets doen... en voor de rest... I'll protect my dear Ruuz...I will Btw...Ik eet bamisoep...Pekingeend smaak...Het ruikt werkelijk ranzig... >U |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:35 | |
| .... o3o jij speelt Nezumi? Ik heb een serieus soft spot for that boy. Samen met een vriendin zit ik ook altijd te gillen als we ergens alleen al het getal '6' tegen komen. //obsessed, obsessed. And my life too D: Want ik heb één doodseng personage: Isei. Hij is een half god en heeft schijt aan alles en iedereen en ontmoet dan een meisje waar hij smoor op wordt en ik heb het lef omdat desbetreffende meisje te vermoorden. Ik ben nog steeds bang dat hij opeens naast mijn bed staat en gruwelijke dingen doet... En oewh, peking-eend en bah: soep. |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:38 | |
| Meow. Hij heeft hier alleen wel kort haar x)
Hehe, ik ben laatst LETTERLIJK de tekst ''No. 6'' op een shirt tegengekomen. Alleen al daarom wou ik hem kopen XD Aww, Soh beschermt je toch wel? o3o
Peking-eend? o.o |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:40 | |
| Ja, peking eend... Het ruikt ranzig maar doordat ik er een overvloed aan chilli heb ingegooid smaakt het nog best lekker... |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:41 | |
| Meh, dat klinkt niet lekker |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:42 | |
| Nah...Valt wel mee...Heb gewoon zo'n honger dat ik het gewoon eet...
Note to myself: Ga eten voor je naar je werk gaat... |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:45 | |
| Nezumi..... maar waar heb je zijn haar gelaten? Dat knotje is juist de reden dat ik meestal over hem kwijl Ik ben een knotjes-bij-jongens-addicted, ja? Er loopt btw een jongen bij mij op school die zo erg op Nezumi lijkt, niet normaal <3 Maar goed.. hij is van school af van nu, want hij is geslaagd t.t En Soh? Beschermen? Whahaha, nee. Behalve als ik hem superkrachten geef en hem één of andere zeer belangrijke titel geef. Iets van God of zo. Maar dat doe ik niet *steekt tong uit naar Soh* .. een overvloed aan chili is toch juist lekker? // en de rest van Soh z'n chara-sheet komt morgen wel |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:49 | |
| Ik was ook verliefd op zijn haar...Achja...Gelukkig heeft mijn Kanda nog wel lang haar en whaaaaaaaaaaaaaaaaa....Het is freaking whaaaaa heet door de chilli...Heb duidelijk te veel erin gegooid D: |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:50 | |
| Kanda met kort haar zou ook eng zijn :'] of het moet half lang zijn, op zijn schouders dan kan Alan er leuke pig-tails in maken. WAAATEEEEEER. En geef maar aan mij de rest |
|
| |
Nezumi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:50 | |
| Nezumi is al zo'n oud karakter van mij xD Hij is al op SSA sinds... Vorig jaar september? xD Ik vond dat ie iets nieuws moest~ ALAN GAAT SOWIESO KANDA'S HAAR INVLECHTEN. OOIT. Nou, dan word je dus afgemaakt door Isei >D *laughs evilly* Een overvloed aan chili wel. Maar in combinatie met bamisoep?
Laatst aangepast door Nezumi op wo jul 18 2012, 22:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:52 | |
| Dat doet hij nu ook wel En nee... >U mijn lippen branden but I love te burning feeling c: en het is mijn eten... Ja van die speciale in poeder die in de verpakking zit... |
|
| |
Nezumi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:55 | |
| Ehehe, Alan heeft vele plannetjes in zijn hoofd. En ze zijn nasty, truly xD
BURN BABY BURN. Sorry, kon het niet laten xD |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 22:56 | |
| Nou, als ik ooit in de handen van Isei val, hoop ik dat hij me gelijk af maakt niet eerst allemaal enge martel-technieken gaat verzinnen en een magiër naast me zet, waardoor ik niet flauw kan vallen of dood kan gaan en dat soort shizzel *shiver* en en en en.. ik blijf vinden dat Nezumi dan nu weer zijn half-lange haar terug moet |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|