|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| |
| |
Lena .
PROFILEReal Name : Ines Posts : 439 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master KanaPartner: Why don't you give it a try?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 13:56 | |
| dankje allemaal ^^ *geeft iedereen plethug* ohnee... ik heb zoveel categorieën en forum *dies* Maarja... @Betsie, maakt niet uit, ik ken het gevoel |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 13:57 | |
| Weet iemand hoe je een colafles opent zonder de halve fles in je oog te krijgen? Mij lukt het namelijk nooit en ik heb dorst!
@ Ines, gister had ik teveel inspi, maar toen heb ik alles in een verhaal gestopt waar ik na drie weken eindelijk het eerste hoofdstuk van af heb X_X |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 13:58 | |
| Wheeeee...>U me wanna seeeeee
@Betsie: Eerst een beetje lucht eruit laten...Niet meteen openen...Als het meeste koolzuurgas eruit is kun je hem zonder problemen openen.... |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:00 | |
| @ Deems, dat.. Is makkelijker gezegd dan gedaan.. Ik doe hem altijd te strak dicht waardoor ik hem automatisch in een keer open.. Ik ben gewoon een groot probleem voor mezelf XD |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:01 | |
| - Kanda schreef:
- Wheeeee...>U me wanna seeeeee
Ja maar je hoort mij ook de hele tijd op de achtergrond gaan van: WHOOPY. WHOOPIEPOOPIEPOOO. O en in een filmpje komt er een vlieg tegen mijn hand en trip ik hem x')
@ Betsie; Dan moet je gewoon niet schudden D: ? |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:03 | |
| Nou en >U Still wanna see it >3
@Betsie: Niet naar luisteren! Nooit schudden met een cola fles... Dan gaat de prik er binnen no time uit... |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:05 | |
| Ik schud nooit, Noor, dan zou ik de hele inhoud over me heen krijgen XD Ja ik spreek uit ervaring. Mijn broer schud altijd voordat hij het aan mij geeft..
@ Deems, mijn tante gooit elke keer als er geen prik meer opzit de hele fles weg. Ook al zit hij no helemaal vol. Geen prik, geen fles XD
*Kijkt naar fles en gaat hem heel voorzichtig open maken* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:06 | |
| Ik zet een cola fles zonder prik altijd een dag lang in de koelkast en de volgende dag zit er weer prik in. Don't ask me how, it works for me o3o OF IK HEB EEN MAGISCHE KOELKAST, FCK YEA. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:07 | |
| @Betsie: Haha, lol XD
@Noor: Ik wil ook zo'n koelkast XD |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:11 | |
| Cola in oog @ Noor, bij mij word het dan nog erger XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:16 | |
| Maar je kunt je armen toch ook uitstrekken, dat ding boven de wasbak houden en hem dan open maken? Ik snap niet echt hoe je het voor elkaar krijgt, om eerlijk te zijn ;} Want ik draai ook dingen te strak dicht, niemand krijgt mijn flesjes open als ik ze zelf heb dichtgedraaid o3o |
|
| |
Master DeWitt
PROFILEReal Name : CAKE~? Posts : 392 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the air we BreatheKlas: Teacher Air MagicPartner: The rocking of her House had me holding on
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:17 | |
| Bij mij gaat het altijd goed =w=
Meh, Y U GAVE ME SO MUCH TROUBLE, AVATAR? >U |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:18 | |
| @ Noor, omdat ik dan naar beneden moet lopen XD Ik heb de cola fles mee naar boven gesmokkeld toen ik naar de computer toe liep. Dus als ik mijn armen nu uitstrek, sloop ik de computer en ik weer niet of mijn ouders daar nou zo blij mee zijn. En ik snap dat je niet snapt dat ik het voor elkaar krijg.. Ik ben ook niet te begrijpen XD |
|
| |
Doce .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 496 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: dαrĸKlas: master SavadorPartner: ɪ ωᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ᴛʜᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ sʜᴇʟʟs ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴄᴜᴛ ᴍʏ ᴛᴏᴇs. ɪ ᴀᴍ ᴛɪʀᴇᴅ ᴏғ ᴍʏ ᴇsᴄᴏʀᴛ, ɪ ᴀᴍ sɪᴄᴋ ᴏғ ʜɪɢʜs ᴀɴᴅ ʟᴏωs.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:32 | |
| Terug van de dierenarts >.> Hond heeft een gigantische bult op zijn staart die ze hebben open gesneden dus de komende paar dagen zit het hele huis onder het bloed. Nog enige dorstige vampiers hier? |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:33 | |
| |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:34 | |
| @Ruuz: Hij is leuk huwr, uw nieuwe ava =w=
En meh, ik heb honger, maar er is niets meer in huis. Alleen twee pindakaaspotten die ver over de datum zijn D: |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:36 | |
| @ Noah, wat doen die potten er dan nog XD |
|
| |
Doce .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 496 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: dαrĸKlas: master SavadorPartner: ɪ ωᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ᴛʜᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ sʜᴇʟʟs ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴄᴜᴛ ᴍʏ ᴛᴏᴇs. ɪ ᴀᴍ ᴛɪʀᴇᴅ ᴏғ ᴍʏ ᴇsᴄᴏʀᴛ, ɪ ᴀᴍ sɪᴄᴋ ᴏғ ʜɪɢʜs ᴀɴᴅ ʟᴏωs.
| @Tári Hij doet het zelf, als ie jeuk heeft gaat ie bijten en dat gaat ontsteken en dan krijg je een bult vol troep en dat moet dan open gesneden worden, want anders kan de troep er niet uit. :c
Laatst aangepast door Raion op wo jul 18 2012, 14:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sue .
PROFILEPosts : 1035 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: lichtKlas: nog geenPartner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...
| Grrrr ik zit hier te bakken waarom is er toch alleen maar dat trage internet aan de receptie waardoor ik een golf over mijn hoofd en pc moet trekken wil ik iets kunnen zien -_-' |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:39 | |
| @ Raion (weet je naam niet), dan nog.. Ik vind het zielig.. Noem me trouwens maar gewoon Betsie ^^ |
|
| |
Doce .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:41 | |
| It's Sanne over here En ja, het is best zielig, maar we hebben hier zoveel beesten en die hebben zo vaak wat, dat er ik er beetje ongevoelig tegenover sta ondertussen :'] Het is eerder dat ik niet weet of het wel of niet leuk vind als zo meteen het hele huis rood is. |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:43 | |
| |
|
| |
Doce .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:44 | |
| Mwah, mwah: het valt best mee. Het uiteinde van z'n staart is wel heel rood, maar er loopt ten minsten geen bloedspoor door het huis: dat is al heel wat. |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 18 2012, 14:47 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|