MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy Klas: Who needs a class?! Partner: I'm way too GOOD for you
Onderwerp: Re: Hopeless zo jul 08 2012, 18:59
Deidara zei: "Natuurlijk meid... Hm." Hij grijnsde even. Roakes zei: "Ik ben hopeloos. Ik weet echt niet wat te doen..." Deidara antwoordde: "Niemand is hopeloos genoeg dat ik niet kan helpen... En ik denk dat ik je goed genoeg kan helpen. Kom je kan het me vertellen. Er is niemand in de buurt en ik ga je niet uitlachen hoor... Hm" Hij keek Roakes glimlachend aan en keek weer naar de sterren. Roakes haalde diep adem en begon. "Wel, toen ik ging dus naar de vuurmagieles, en daar ontmoette ik iemand... Laten we hem A noemen. Toen kwam ik hem ergens anders tegen, waar er een andere vriendin van hem bij was, die gaan we T noemen. Wel, dus daar heb ik door mijn gedrag laten aantonen dat ik A leuk vind, en daarna heeft A opgebiecht dat hij eigenlijk op T verliefd is, en toen ben ik weggelopen, en toen ik terugkwam, zag ik dat hij verkering vroeg met T, en dan heeft hij staan roddelen over me, en toen ben ik boos geworden, maar nu is hij weer superlief tegen me en zo... Wel, als jij hier advies voor hebt, dan ben je een pro." "Dan ben ik maar een pro. Ik zou er geen hoop op hebben, die jongen zou je misbruiken, want als hij opbiecht op T dat hij verliefd op T is. En roddelt over je, nee ik zou er niet op hopen." Hij zweeg even, hij vond het hard om het haar zo te zeggen. "Je kan beter het vergeten om een verkering met A te krijgen. Dat is mijn advies Roakes, het is duidelijk dat A niet weet hoe hij met de gevoelens van een vrouw moet omgaan en dat vind ik heel vervelend, jij zit hier te huilen terwijl hij achterbaks over je roddelt en je vasr zwart maakt terwijl je een heel leuke meid bent.. Hm" Ja, met zo'n mensen kon hij het absoluut niet goed mee vinden.
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [Fire] Klas: [Miss Eres] Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
Onderwerp: Re: Hopeless zo jul 08 2012, 19:04
"Dan ben ik maar een pro. Ik zou er geen hoop op hebben, die jongen zou je misbruiken, want als hij opbiecht op T dat hij verliefd op T is. En roddelt over je, nee ik zou er niet op hopen." Hij zweeg even en zei toen: "Je kan beter het vergeten om een verkering met A te krijgen. Dat is mijn advies Roakes, het is duidelijk dat A niet weet hoe hij met de gevoelens van een vrouw moet omgaan en dat vind ik heel vervelend, jij zit hier te huilen terwijl hij achterbaks over je roddelt en je vasr zwart maakt terwijl je een heel leuke meid bent.. Hm" Roakes probeerde: "Maar zo erg was het niet dat hij over me geroddeld heeft, hoor." Een traan rolde uit haar oog. "Ik hou echt van hem," snikte ze.
Ezreal .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 560
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy Klas: Who needs a class?! Partner: I'm way too GOOD for you
Onderwerp: Re: Hopeless zo jul 08 2012, 19:15
"Dan ben ik maar een pro. Ik zou er geen hoop op hebben, die jongen zou je misbruiken, want als hij opbiecht op T dat hij verliefd op T is. En roddelt over je, nee ik zou er niet op hopen." Hij zweeg even en zei toen: "Je kan beter het vergeten om een verkering met A te krijgen. Dat is mijn advies Roakes, het is duidelijk dat A niet weet hoe hij met de gevoelens van een vrouw moet omgaan en dat vind ik heel vervelend, jij zit hier te huilen terwijl hij achterbaks over je roddelt en je vasr zwart maakt terwijl je een heel leuke meid bent.. Hm" Roakes probeerde: "Maar zo erg was het niet dat hij over me geroddeld heeft, hoor." Een traan rolde uit haar oog. "Ik hou echt van hem," snikte ze. "Dat zegt elk verliefd meisje Roakes, die A is je niet waard, zeker niet als hij over je roddeld meis, je verdient véél beter. De waarheid is hard, maar je kan ze nu beter slikken voor het te laat is.. Roakes toch.. Hm" Hij wreef over haar haren, zachtjes om haar proberen te troosten, ook al was hij daar een regelrechte ramp in. Hij probeerde het maar met gewoon haar te knuffelen en haar haar te aaien. "Ik weet het, het is zo hard voor je, ik heb zelf geen idee wat echte verliefdheid inhoud, maar ik denk wel dat dit overduidelijk zo is als ik het zeg... Hm" Hij zweeg en legde even zijn hoofd op haar schouder, zijn nek begon pijn te doen en hij liet die even rusten door zijn hoofd op haar schouder te leggen.
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [Fire] Klas: [Miss Eres] Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
Onderwerp: Re: Hopeless zo jul 08 2012, 19:21
"Dat zegt elk verliefd meisje Roakes, die A is je niet waard, zeker niet als hij over je roddeld meis, je verdient véél beter. De waarheid is hard, maar je kan ze nu beter slikken voor het te laat is.. Roakes toch.. Hm" zei Deidara. Hij wreef over haar haren, zachtjes om haar proberen te troosten. Hij probeerde het maar met gewoon haar te knuffelen en haar haar te aaien. Toen zei hij: "Ik weet het, het is zo hard voor je, ik heb zelf geen idee wat echte verliefdheid inhoud, maar ik denk wel dat dit overduidelijk zo is als ik het zeg... Hm" Deidara zweeg en legde zijn hoofd op haar schouder. Roakes zuchtte even en zei toen: "Ik zal proberen hem uit mijn hoofd te zetten. Maar als hij toch bekent dat hij me leuk vind, zeg ik geen nee... Hij is lief." Roakes glimlachte en sloeg haar arm om Deidara. Ze wist niet of ze de waarheid aan het zeggen was, maar ze zou proberen en blijven hopen.
Ezreal .
Onderwerp: Re: Hopeless zo jul 08 2012, 19:29
"Dat zegt elk verliefd meisje Roakes, die A is je niet waard, zeker niet als hij over je roddeld meis, je verdient véél beter. De waarheid is hard, maar je kan ze nu beter slikken voor het te laat is.. Roakes toch.. Hm" zei Deidara. Hij wreef over haar haren, zachtjes om haar proberen te troosten. Hij probeerde het maar met gewoon haar te knuffelen en haar haar te aaien. Toen zei hij: "Ik weet het, het is zo hard voor je, ik heb zelf geen idee wat echte verliefdheid inhoud, maar ik denk wel dat dit overduidelijk zo is als ik het zeg... Hm" Deidara zweeg en legde zijn hoofd op haar schouder. Roakes zuchtte even en zei toen: "Ik zal proberen hem uit mijn hoofd te zetten. Maar als hij toch bekent dat hij me leuk vind, zeg ik geen nee... Hij is lief." Roakes glimlachte en sloeg haar arm om Deidara. "Goh, als je dan ja zegt tegen hem, ik zou toch maar oppassen dan Roakes." zei hij met een glimlach sinds zij zich ook beter voelde. "Ik ben al blij dat je je al wat beter voelt.. Hm" Hij grijnsde even "Ik ben toch zo fantastisch.. Hm" zei hij een beetje overmoedig. Ja hij kon een dikke nek zijn en adonisch zijn maar dit was eigenlijk als grap bedoeld sinds hij eigenlijk geen eigendunk had. Hij haatte zichzelf niet, maar hij was noch tevreden over zichzelf, noch had hij geen laag zelfbeeld. Hij vond zichzelf, gewoon gewoontjes.
Onderwerp: Re: Hopeless zo jul 08 2012, 20:00
"Goh, als je dan ja zegt tegen hem, ik zou toch maar oppassen dan Roakes." zei Deidara en hij glimlachte. "Ik ben al blij dat je je al wat beter voelt.. Hm." Hij grijnsde en zei: "Ik ben toch zo fantastisch." Roakes lachte en zei toen: "Goed om te weten dat je zo over jezelf denkt, Deidara." Roakes dacht even na. Ze moest niet oppassen voor Alois, hij was lief, maar gewoon verliefd op iemand anders dan zij. Zoveel had hij niet mis gedaan, gewoon één keer over haar gepraat... Ze ging maar doen wat Deidara zei om geen gezeur op haar hals te halen. Ze vond Alois nog steeds top en ze zou haar band met hem niet laten breken door Deidara's advies. Roakes glimlachte een beetje scheef en zij toen: "Dankje voor je advies, Deidara."
Ezreal .
Onderwerp: Re: Hopeless zo jul 08 2012, 20:15
"Goh, als je dan ja zegt tegen hem, ik zou toch maar oppassen dan Roakes." zei Deidara en hij glimlachte. "Ik ben al blij dat je je al wat beter voelt.. Hm." Hij grijnsde en zei: "Ik ben toch zo fantastisch." Roakes lachte en zei toen: "Goed om te weten dat je zo over jezelf denkt, Deidara." Roakes glimlachte een beetje scheef en zij toen: "Dankje voor je advies, Deidara." "Graag gedaan" zei hij met een brede grijns. Hij had hier al best lang gezeten en eigenlijk was hij best moe en wou hij gaan slapen. Hij grinnikte en geeuwde eens, dat was een duidelijk teken dat hij maar eens onder de wol moest kruipen. Het was ten slotte een enorm lange dag voor hem geweest en hij was stik op sinds vanmorgend al. Hij besloot op te staan en ging weg. Hij dacht even na en dacht er net aan dat hij nog iets moest melden. Hij liep snel terug en toen hij bijna bij Roakes was, struikelde hij en raakte zijn lippen de haren. Meteen zag hij zo vuurrood als een tomaat. Snel ging hij recht staan en keek met een geschrokken blik naar haar. Moest dat nou echt persé vandaag gebeuren op dit ogenblik. "Sorry, dit had niet mogen gebeuren, het was een ongelukje... Hm" Hij wreef beschaamd door zijn haar en begon met zijn paardenstaart te spelen. Wat moest zij nu wel niet van hem denken?
Onderwerp: Re: Hopeless zo jul 08 2012, 20:21
"Graag gedaan" zei hij met een brede grijns. Hij grinnikte en geeuwde. Hij stond op. Hij liep snel terug en toen hij bijna bij Roakes was, struikelde hij en raakte zijn lippen de haren. Meteen zag hij zo vuurrood als een tomaat. Snel ging hij recht staan en keek met een geschrokken blik naar haar. "Sorry, dit had niet mogen gebeuren, het was een ongelukje... Hm" Hij wreef beschaamd door zijn haar en begon met zijn paardenstaart te spelen. Roakes begon te blozen en wreef door haar haren. "H-het is oké," stamelde ze. Ze stond op, klopte het stof van haar kleding en zei: "I-ik ben moe, ik ga slapen... Ehh... Doei." Ze draaide zich om en stapte weg. Ze zuchtte en bleef bij de gedachte dat ze Alois had bedrogen...
(ik sta stiekem achter de bosjes!) Alois had alles gezien. hoe kon ze me zo berdriegen. alois rende huilend weg.
Edit Master Savador: Alois, je post graag iets langer. Minstens vier volle regels. Dat betekent niet dat je een paar zinnen onder elkaar plaatst om daaraan te voldoen. Waarschuwingen kunnen volgen als je je niet aan de post-regel houdt.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.