Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: This could be intresting.... ma jul 02 2012, 23:24 | |
| "Nee, maar ik gok graag op dat vlak" Hij glimlachte en hij liet zijn ogen zakken naar haar volle zachte lippen. Ze grinnikte. "Aah dus gokken wat voor type een meisje is is één van je hobby's?" Vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw en een grijns van jewelste. Hij moest even lachen om wat ze zei. Ze bloosde en wende haar blik lichtjes af. Daarop reageerde hij: "Daarom zal ik je daarna mijn vest aanbieden" Hij boog elegant voor Rhine en hij bood dan zijn arm aan. Ze glimlachtte hij was echt geweldig hij wist haar duistere hart te verwarmen en haar echt te laten lachen. Ze nam zijn arm en ze liet haar hoofd even tegen zijn schouder rusten. "Dan gaan we gewoon gezellig naar de waterval." dat klonk leuk en er was niemand in de buurt ze vond het leuk om met hem allen te zijn hij liep rustig en ze hield zijn bewegingen in de gaten zelfs de mannier waarop hij liep vond ze fasinerend. Ze hoorde de waterval al op de rotsen kletteren ze sloot haar ogen en dacht aan haar kindertijd hoe vaak ze vroeger wal niet naar een waterval was geweest samen met haar oudste broer hoe gelukkig ze zich voelde in het water bij de fluitende vogels en de zoete geur van het water. Dankje... Fluisterde zacht nog steeds met gesloten ogen. |
|