|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 03 2012, 16:30 | |
| De wil om te schrijven is ver te zoeken nu... Meh D: |
|
| |
Xxxx
PROFILEPosts : 327
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 03 2012, 16:34 | |
| |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 03 2012, 17:12 | |
| Ik heb het koud, Flashmob ging echt k*t |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 03 2012, 20:19 | |
| facking hell...het is net winter zo koud..Anyway, ben vandaag naar de dierenbeurs in houten geweest. Echt ziek vet. Ik ben daar trouwens achter gekomen dat ik al heel lang 1 van de (ex)beheerdsters ken van Starshine. Ze heet Mandy, en ik ben vergeten te vragen welk account ze had. xD Ik heb ook nog eens een solicitatiebrief naar Artis getuurd. (vrijwilligerswerk in het vogelhuis daar) |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 03 2012, 20:40 | |
| Tralalla~ Kamer opnieuw ingericht. Genoeg stof gevonden om een trui van te breien. Jammer dat ik niet kan breien, derp. |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 03 2012, 21:14 | |
| Ik kan breien maar he mislukt altijd xd |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 03 2012, 21:59 | |
| @Jake; Mandy aka Linima, inderdaad Haar hoofdaccountje was Miss Madeline hier. En ik geloof dat Deshas en een paar anderen ook van haar waren. Hoe bent u er achtergekomen? |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 03 2012, 22:39 | |
| @saf, Nou ik zei dus dat ik nog op een paar andere RPG's actief was, en toen noemde ik starshine op. Toen zei ze dat ze daar medebeheerder van was geweest |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 04 2012, 08:47 | |
| So. Héhé. Eindelijk die agenda in elkaar en opgestuurd xD Eerst met m'n blonde hoofd iets verkeerd gedaan en het opnieuw moeten doen maar hij zit helemaal in elkaar nu >D Okay, diep ademhalen en nu komt de toetsweek >U GEENZININ |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 04 2012, 08:55 | |
| |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 04 2012, 08:59 | |
| DANKJE JOYAA <3 Nu jij me steunt moet het zeker lukken >D Btw, geniale reactie op Boomshakalaka~ xD Yazisawesome |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 04 2012, 09:01 | |
| Hihi yw hun <3 En natuurlijk komt het nu goed 8D
Hahah. Thankyouuu. Ja ze blijft zo leuk man xpp Moet echt weer meer met haar rpg'en. Máár het werd zeker mede mogelijk gemaakt door u en Ruuz huwr =D |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 04 2012, 09:04 | |
| Komt wel goed, Jussels. Laatste proefwerkweken zijn overrated ;p
En o my gosh, ik ging gister Facebook app gebruiken en derp omdat ik me verveelde. Kwam ik erachter dat een van mijn nerd friends op de basisschool, een van de drie lol, nu best wel knap is geworden en hij was like.. Zo zielig vroeger. Hij schold met het woord mussen xD Maar dan realiseer ik me ineens hoeveel iedereen is veranderd door de jaren heen >o IKVOELMEOUD. |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 04 2012, 09:06 | |
| @Joya: Met z'n drieën is echt gezellig ja :3 Kom als je tijd hebt nog een keer naar ons bitchfight topic xD Kan Yaz ook helemaal losgaan~ :3
@Noor: Sentimenteel aan het worden xD Nee hoor~ Maar het is echt eng om mensen van de basisschool terug te zien xD Ze zijn zo anders 030 Ja, wss is de toetsweek niet zo indrukwekkend.. ik ben gewoon lui~ xD
Straks ak en Duits. Bwah. Hoef gelukkig niet vroeg te beginnen. |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 04 2012, 09:09 | |
| Hahaha. Ik denk dat ik dat zeker ga doen nog Juus >3 Muhah. Blegh. Heerlijke vakken ook x33 @Noor;; Hahah jaa ik ken het xd Echt de mensjes waarvan je vroeger dacht van riiiiight. Die zijn nu gewoon.. damn.. zo veranderd Tja helaas blijft de tijd niet stil staan he. Ook wij worden oud -pinkt traantje weg- |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 04 2012, 09:13 | |
| Nee maar echt D: Als je dat vage stoppeltjes baardje weg denkt heeft hij teveel gelijkenissen met ridicously fotoganic guy, of wat die meme naam ook was. En toen kwam mijn broer ook met het verhaal dat hij de bas speelt en ik was van; da heeell. Dat is niet die schattige Roy die ik me herinner XD Meh, waarschijnlijk ben ik ook wel veranderd door de jaren heel of zo.
En bij mij gebeuren er altijd wonderen de laatste proefwerkweek. En ik mag nog een vijf hebben, dus ik ben nog veilig ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 04 2012, 09:19 | |
| Hahah dan denk je van; dafuq, ben ik ook zo veranderd dan? Toch is het wel altijd lachen om te zien haha x3 Ik was laatst ook een rondje op Ico aan het rijden kom ik ook een oud klasgenootje tegen. Zat me echt aan te staren van. Noo Joya? xdd En ik heel blij hoi zeggen en hij van Joya? Zo funny Maar wss komt het ook omdat ik geen bril meer heb ofzo idk x3 En ook bij u komt het goed Noor c: But le me gaat zo maar eens klaar maken om te gaan ofzeu. Moet half 11 op school zijn en heb géén zin. Meh. |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 04 2012, 09:20 | |
| Over een week moeten we maar weer eens een reünie houden om al die mensen terug te zien xD Nee, dat lijkt me echt vaag; zo'n klassenreünie en dan denk je echt van: WOW was jij dat vage kind.. Oh gosh, leek hij op de photogenic guy? xD GENIUS zo'n gast wil ik ook kennen~ Ah, ik mag overal nog onvoldoendes voor halen in principe. Wilik alleen niet~
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 04 2012, 09:22 | |
| Hahah! Daar denk ik ook soms aan. Gewoon omdat ik benieuwd ben wat er van iedereen geworden is fzeu x3 Like het is al net zo lang geleden dat ik ze gezien heb.
Go you Juus. Goed bezig xp |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 04 2012, 09:24 | |
| Nog 40 minuten >U En het regent :c Bwah, tijd om m'n paraplu maar weer eens te gaan zoeken. |
|
| |
Elveria God of Mischief
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 04 2012, 11:23 | |
| |
|
| |
Enyana .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 1003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudmagieKlas: Master SavadorPartner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 04 2012, 11:27 | |
| me too |
|
| |
Elveria God of Mischief
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 04 2012, 11:49 | |
| |
|
| |
Jackie .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 144 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: water (ijs) - woudKlas: Miss RoxannePartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 04 2012, 11:55 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 04 2012, 13:09 | |
| En we zijn al weer thuis. Fijn als er niemand is en de menles niet door gaat. Ben ik daar opzich wel blij mee want ga niet in dit zeikweer mennen maar dan ben ik maar voor anderhalf uur op school geweest terwijl ik drie kwartier fiets heen en drie kwartier fiets terug. Buh.
En fijn helemaal natgeregend -.- Yeah. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|