|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 23 2012, 19:31 | |
| |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 23 2012, 19:36 | |
| Ik lag dubbel van het lachen toen ik me inbeelden dat je ava er naar kijkt XD Sorry, ben een beetje melig Hij is echt heel leuk! |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| |
| |
Naoko .
PROFILEPosts : 316 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister // LuchtKlas: -Partner: God I've tried, am I lost in your eyes?
| |
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 23 2012, 19:52 | |
| Of opgepompte spieren. ... Hoop ik toch |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| |
| |
Naoko .
PROFILEPosts : 316 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister // LuchtKlas: -Partner: God I've tried, am I lost in your eyes?
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 23 2012, 20:26 | |
| NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. WAAROM. GODVER- *gooit met spullen* De player op de site van The Legend of Korra doet het niet bij mij. IK. MOET. DIE. EP. ZIEN. Waarom gebeurt dit altijd bij mij T^T ? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 23 2012, 20:55 | |
| |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 23 2012, 22:39 | |
| |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 23 2012, 22:44 | |
| Ik moet zeggen, je os en ava zijn erg schattig c:
En man, wat kunnen vrouwen kwekken o.o Hier zit nu een groepje vrouwen en het lijkt alsof ze ruzie maken, terwijl ze gewoon praten. Nou, het is net schreeuwen. *krijgt koppijn* |
|
| |
Esmira .
PROFILEReal Name : Julia Posts : 642 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: Master Savador ~6thPartner: This is why I hide myself in the dark
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 24 2012, 07:31 | |
| Goedemorgen =D !
Straks weer op weg naar mijn werk... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 24 2012, 11:44 | |
| Ik ben echt abnormaal erg verkouden T^T Iedere keer als ik slik heb ik het gevoel dat ik stik, me no gusta. Maar eens zien wat ik nou precies ga doen... Ik wil eigenlijk Kevin hebben >U En dan Kevin als in mijn allerliefste gestoorde personage c:
Maar ik moet aan de andere hand ook posten... Hmmn. Meh. Ik weet niet waarmee ik moet beginnen ._. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 24 2012, 14:34 | |
| So. Werken met één hand was lastig xD maar het is gelukt : D Vrijdag waren we in de stad, nu heb ik dogtags aan een ketting om m'n nek~ Nu m'n vader nog zo gek krijgen dat hij er wat in graveert :3
En nu even alle dingen aanklikken die ik moet bekijken
HEY IEDEREEEN : D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 24 2012, 15:00 | |
| HALLO DERPJE VAN ME. Het zou best vaag zijn als je een ketting niet om je nek doet maar ergens anders om... Of zo. Nou, het was toch niet je... Schrijfhand, die hand waar je alles mee doet x') ? Hoewel bij mij alles nogal messed up is wat dat betreft. Ik kan geen shizzles op mijn huid smeren met rechts, dat lukt me gewoon niet; dan doe ik gehandicapt of zo. ANATOMISCH ONMOGELIJK.
En ik ben trouwens bezig met Luca post, maar het gaat super sloom XD God dangit, Luca mag me echt nog eens slaan omdat ik niet fatsoenlijk met hem post of zo. Eigenlijk mag ieder van mijn personages mij een klap geven, omdat ik ze pijnig. Mentaal en fysiek. AAAAW YEEEAAAH. Ik ben echt een eng persoon eigenlijk o_o |
|
| |
Fealwen
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 287 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: xI've Done My HomeworkPartner: ~Do you agree to the Terms and Conditions?ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 24 2012, 15:04 | |
| Lolz, tja.. Vage mensjes bij mij dachten dat ik het om m'n enkel wou gaan doen of zo~ Ik had moeten weten dat u niet zo dom was xD Nee, het was niet m'n schrijfhand, maar voor stokbrood op plaatjes in/uit oven halen ging dus niet echt, en dozen tillen :3 Ik was echt de kreupele vakkenvuller MET RECHTS SMEREN IS MOEILIJK D: kanikookniet
Yeah, Lucaaa : D xD Het zou echt eng zijn als je chars je ineens gaan slaan. OMDAT JE ME DAT LIET DOEN. EN DAT. PUH Wren zou me zo mogen pijnigen dan xD We zijn te gemeen tegen ze~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 24 2012, 15:07 | |
| YUSH. ME IS GENIUS. YUSH. Nee nvm that. Ik heb niets gezegd c: O, maar hielden ze dan geen rekening met Uw crippledness? Gemene mensen >U Ik kan wel boterhammen met rechts smeren. Maar make-up en al die andere shizzles bij mijn face moet met links. Heb je btw ook ooit eens geprobeerd in een kop thee of zo te roeren met links in plaats van rechts XD ? In mijn gedachtes ging het echt van: COME ON. FASTER. GAAH.
Lol, Luca is het type dat toch gaat janken en gaat van; WAAROM DOE JE ME DIT AAN. En dan zou ik hem een aai over zijn bol geven, met hem gaan shoppen en dan is alles weer goed o3o SHOPPEN MET LUCA, FCK YEA. |
|
| |
Fealwen
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 287 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: xI've Done My HomeworkPartner: ~Do you agree to the Terms and Conditions?ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 24 2012, 15:12 | |
| Nee xD Ik ben alleen maar uitgelachen en ik heb 10 nieuwe hand-grappen leren kennen :c Het enige waar ze me mee hielpen was vegen en stokbrood snijden. Ja, andersom roeren is.. weird. Gewoon weird. Boterhammen smeer ik altijd rechts eigenlijk. Maar ik kan ook geen zonnebrand ofzo smeren met rechts, al helemaal niet op m'n rechter arm wat te logisch voor woorden is xD OE ALS JE GAAT SHOPPEN MET LUCA GA IK MEE En Wren ook want die haat me wss voor alles wat ik haar ooit heb laten doen xD Als ze me vindt ben ik dooood D: Als zij met me zou gaan shoppen zou alles op mijn kosten gaan. Pff, Feal mag me wss ook niet voor haar dramatische geschiedenis en haar lichtelijke awkwardness op het sociale gebied. Ze zou me gewoon verzuipen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 24 2012, 15:16 | |
| Hand-grappen ;} Dat woord alleen al XD En ik kan sowieso geen zonnebrand opsmeren, ben er allergisch voor... Denk ik. Ik kreeg de laatste keer vage bultjes en jeuk en pijn en meh :c SAMEN SHOPPEN MET LUCA YEAH. Lolz, als Al toch echt zou bestaan. Die zou me wurgen, om zich dan te realiseren wat hij aan het doen is -> gaat zielig in een hoekje zitten, ik profiteer van het moment en tover hem om tot mijn persoonlijke body guard ;D Al als body guard =w=... Me gusta dat idee >D |
|
| |
Fealwen
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 24 2012, 15:20 | |
| Al als bodyguard.. GENIUS dan kan je nooit meer wat overkomen. Als ik Feal aan mijn kant kan krijgen, dan mag ze me leren pokeren. Met haar pokerface win ik alles xD Tja.. hand-grappen zijn gewoon walgelijk. Zoals: gooi je de HANDdoek al in de ring? HAHA. Wat is er aan de HAND? Haha. Dat is niet zo HANDig. HahaHAHA. En dan nog allerlei flauwe dingen die ik vergeten ben. xD
Ah, ben nu dat Queen/King beach contest whatever ding aan het typen; ik lig dubbel. Zie je Feal al zitten op een stoeltje in het zand, naar de deelnemers kijken die bijv. over het zand moeten rennen, met Bela naast zich en een klembord op haar schoot om commentaren op te schrijven. En dan met zo'n heel droog gezicht alles superserieus nemen. PFF
Ja, shoppen met Luca en Wren xD JAA |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 24 2012, 15:25 | |
| Al zou mij op een gruwelijke maar creatieve manier afmaken. Waarschijnlijk mijn hoofd in de wcpot duwen en me daarin laten verdrinken ofzo xD Geldt ook voor Nezu eigenlijk. Voor al mijn karakters D: Ja, zelfs Francis en stiekem zou hij jou ook afmaken, Noor. So be careful when opening a closet o.o |
|
| |
Fealwen
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 24 2012, 15:26 | |
| Noh. Noooh D: Ik word bang xD Eigenlijk ook voor Wren als ik me bedenk wat ze zou doen. Wss zou Ilya me niets doen, Sebby zou me onderuit lullen, Jason en Will zouden me vast wel vergeven. Maar Wren xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 24 2012, 15:29 | |
| @ Justine; WOORDGRAPPEN. Ik hou van woordgrappen XD Meh, Al moet me gewoon 24/7 optillen, dan voel ik me groot en oppermachtig ;D Oe oe en ik wil op zijn schoot zitten, want die stoelen op school zijn pijnlijk :c Wat betekend dat hij zijn bovenbenen aan het eind van de dag niet meer voelt ~ Nee echt, ik had een keer vier kleuters op mijn schoot ._. Dat is echt gewoon niet leuk D:
Ik moet ook ooit een post daarvoor schrijven, maar ik moet nog eventjes vragen wie het topic nou precies moet openen x') Vind het zo gemeen als ik het gewoon doe D:
Of als Wren en Luca samen gaan shoppen; 'Wren, Wren! Kijk wat ik heb -' 'NO.' 'Okay :c'
@ Alan; Pff, als Francis mij achterna komt ga ik gewoon van; 'OMG LOOK ITS A WILD ALEJANDRO' Dan is hij afgeleid en gaat hij van; WAAR D: ? En kan ik me lekker uit de voeten maken c: |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 24 2012, 15:35 | |
| @Juus: LOL, Wren is like the devil. Ze heeft wss wel een gruwelijke pijnlijke marteling voor je~ En haha, Ilya zit bij beachvolley xD Dat wordt nog wat. @Noor: Smart c: Maar toch: Beware |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 24 2012, 15:38 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|