MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: dark magican Klas: Partner: It's not like I want to become her fiancée. I was forced to do it.
Onderwerp: Re: sorry dat ik zo humeurig ben.. za jun 23 2012, 09:41
Ciel ergerde zich aan de drukte, hij wilde gewoon rust. Sebastian snapte dat niet eens, Ciel kijkt nog een keer woedent naar zijn butler die met een vriendlijke glimlach terug kijkt. ,,wilt u nog wat thee?'' mompelde Sebastian tegen Ciel. Ciel knikte en hielt z'n kopje omhoog zodat Sebastian er thee in kon doen. Toen er thee in z'n kopje zat zette Ciel z'n kopje weer neer en deed er zelf nog wat suiker in, Ciel houd namelijk van zoetigheid. Hij kijkt hoe Gilbert sorry zegt tegen Alois en dan Kijkt hij naar Alois die weer eens zielig doet. Wat dramatisch weer, moest dit altijd zo. Ciel roert in z'n thee met een kleine zilveren theelepel en doet er nog een paar suikerklontjes in. Even sluit Ciel z'n ogen en begint te praten. ,,Kunnen jullie niet zo stom doen, ik schaam me voor jullie! En als jullie toch zo willen doen, ga dan alsjeblieft weg'' Ciel opende z'n ogen en keek met een koude blik naar de mensen om hem heen. ,,ik zei, ga dan alsjeblieft weg!'' Mompelde ciel, in de hoop dat ze weg gingen. Maar nee, ze leken hem gewoon te negeren. Sebastian lachte even, want hij leek het wel grappig te vinden dat z'n meester gewoon genegeerd werd. Ciel ergerde zich zowat dood. ,,Sebastian..regel het!'' Zei ciel. Sebastian zette een stap naar achter, Ciel was behoorlijk eng als hij humeurig was. ,,ja meneer'' mompelde Sebastian en liep naar de anderen. ,,ehmmm..-wat moest ik eigenlijk doen?- stop met dat!'' mompelde Sebastian. Ciel keek boos. ,,ze moeten me niet negeren, dat is het'' riep Ciel. Sebastian schrok, ja Ciel was echt eng als hij zo was.
Yuichan .
PROFILEReal Name : Yui Posts : 140
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: dark magicain Klas: Partner:
Onderwerp: Re: sorry dat ik zo humeurig ben.. zo jun 24 2012, 16:24
Hannah keek met een woedende blik naar ciel. hoe kon hij sebby zo behandelen. Hannah sloeg ciel. Doe niet zo tegen sebastian hij is de beste butler die je kan wensen en jij doet zo.Hannah had een hele woedende blik in haar ogen. Jij kapt door nu mee en laat sebby met rust. toen richte ze zich op sebastian. Het spijt me dat ik zo doe maar hij moet zij lesje leren. Hannah legt haar hand op alois en trooste hem
Taiga .
PROFILEPosts : 251
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: fire Magician Klas: Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois
Onderwerp: Re: sorry dat ik zo humeurig ben.. zo jun 24 2012, 17:04
,,Kunnen jullie niet zo stom doen, ik schaam me voor jullie! En als jullie toch zo willen doen, ga dan alsjeblieft weg'' Zei Ciel en keek koud naar Taiga. Taiga lachte ongemakkelijk, Ciel was behoorlijk eng als hij zo keek. ,,ik zei, ga dan alsjeblieft weg!'' Zei Ciel. Even was het stil. ,,Sebastian..regel het!'' Riep Ciel na een poosje. ,,ja meneer'' mompelde Sebastian en liep naar de anderen. ,,ehmmm..-wat moest ik eigenlijk doen?- stop met dat!'' mompelde Sebastian. Ciel keek boos. ,,ze moeten me niet negeren, dat is het'' riep Ciel. Taiga keek naar Ciel. ,,waf waf, ik ben geen hond hoor'' mompelde Taiga lachend. ,,en ik negeer je niet, ik wil gewoon niet weg'' Zei Taiga. Die Ciel kon ook alleen maar humeurig zijn he, gelukkig kende Taiga Ciel al langer en wist dat hij ook aardig kon zijn. Opeens sloeg Hannah Ciel, ze leek woedent. ,,hoe kon hij sebby zo behandelen.'' riep Hannah. Taiga keek verbaast. ,,wie is Sebby?'' ,,Doe niet zo tegen sebastian hij is de beste butler die je kan wensen en jij doet zo.'' Riep Hannah uit. ,,O, ik snap het, jij noemt Sebastian sebby!'' Riep Taiga uit, er kwam een glimlach op haar gezicht. ,,hebben jullie een relatie of zo'' fluisterde ze er achter aan. Taiga dacht opeens aan Ciel, Hannah had hem vast erg pijn gedaan. Taiga liep snel naar ciel en aaide zachtjes over z'n wang waar Hannah hem had geslagen. ,,ssst, stil maar, doet het pijn?'' Momeplde Taiga tegen de emotielose Ciel. Hannah lette niet meer op de arme Ciel en keek naar Sebastian. ,,Het spijt me dat ik zo doe maar hij moet zij lesje leren.'' zei Hannah tegen Sebastian. Taiga haar mond zakte open. ,,Ik dacht nog wel dat je aardig was! Je slaat gewoon een kind! Sebastian is al volwassen, hij kon het best zelf regelen!'' riep Taiga, iedereen in de eetzaal kon haar horen. ,,het is gemeen van je!'' Zei taiga terwijl ze nu tegen over Hannah stond. Even kwam er een kleine glimlach op haar gezicht. ,,eens kijken hoe jij het vind..'' Taiga prate zo zacht dat niemand haar kon horen. ,,eens kijken hoe jij het vind!!'' riep Taiga en sloeg Hannah behoorlijk hard tegen haar wang. Taiga huilde, Waarschijnlijk snapte niemand waarom ze dat deed maar ze zag Hannah als een groot voorbeeld. Hannah was altijd vriendelijk, en dacht aan de ander z'n gevoelens. Het deed Taiga pijn, Taiga huilde heel hard. Waarschijnlijk keek iedereen naar hun. ,,Moet je zien, die dame maakte dat kleine meisje aan het huilen'' riep een jongen. ,,Ze zag haar als een voorbeeld'' fluisterde een meisje. Taiga lette niet meer op wat er om haar heen gebeurde en bleef huilen.
Ciel Phantomhive .
PROFILEPosts : 147
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: dark magican Klas: Partner: It's not like I want to become her fiancée. I was forced to do it.
Onderwerp: Re: sorry dat ik zo humeurig ben.. zo jun 24 2012, 17:17
,,waf waf, ik ben geen hond hoor'' mompelde Taiga lachend. ,,en ik negeer je niet, ik wil gewoon niet weg'' Zei Taiga. opeens sloeg Hannah ciel, het kwam zo onverwacht aan dat Ciel amper kon ademen. ,,hoe kon hij sebby zo behandelen.'' riep Hannah. Ciel hapte naar adem en greep met z'n handen naar z'n hoofd, het deed pijn. Taiga keek verbaast. ,,wie is Sebby?'' Ciel keek even koud, hoe kon ze op zo'n moment, zo'n vraag stellen! ,,Doe niet zo tegen sebastian hij is de beste butler die je kan wensen en jij doet zo.'' Riep Hannah uit. ,,O, ik snap het, jij noemt Sebastian sebby!'' zei taiga. Ciel bleef stil en keen naar de grond. Opeens kwam Taiga naar Ciel toen, en aaide over z'n pijnlijke wang. ,,ssst, stil maar, doet het pijn?'' momepde Taiga zacht. Er verscheen een kleine glimlach op Ciel z'n gezicht, zo klein dat haast niemand het kon zien. ,,Ik dacht nog wel dat je aardig was! Je slaat gewoon een kind! Sebastian is al volwassen, hij kon het best zelf regelen!'' Riep Taiga, ze leek gekwetst. Ciel keek naar Taiga die nu voor Hannah stond. ,,het is gemeen van je!'' Mompelde Taiga, iets klopte niet meer, ze was niet zo vrolijk als altijd. Taiga zei wat maar Ciel kon het amper horen. ,,eens kijken hoe jij het vind!!'' riep Taiga en sloeg hannah tegen haar wang. Taiga begon hard te huilen, het klonk hartverscheurend. ,,Moet je zien, die dame maakte dat kleine meisje aan het huilen'' riep een jongen. ,,Ze zag haar als een voorbeeld'' fluisterde een meisje. Ciel stond op, en voor dat hij het wist knuffelde hij Taiga. ,,stil maar'' fluisterde hij zacht, en bloosde. Hij wist nu al hoe Alois en Sebastian reageerde. ,,Het is al oke'' fluisterde Ciel.
Onderwerp: Re: sorry dat ik zo humeurig ben.. ma jun 25 2012, 09:52
Alois keek verbaast naar hannah. Hoe durfde ze ciel zomaar te slaan. Alois schudde zijn hoofd. Rustig keek hij naar ciel die blijkbaar erg pijn had. Alosi had medelijde met hem. Wat meot ik doen dacht alois. Alois zag dat er iets met taiga was. Taiga? nu was alois erg bezord Hannah kijk is wat je doet. alois probeerde taiga te troosten. taiga betekend veel voor hem Gaat het taiga? alois keek bezorgd
Yuichan .
PROFILEReal Name : Yui Posts : 140
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: dark magicain Klas: Partner:
Onderwerp: Re: sorry dat ik zo humeurig ben.. ma jun 25 2012, 10:53
Hannah had spijt van wat ze gedaan had Hannah keek naar taiga. Ze wou niet dat taiga ging huilen. Het spijt me ik wist niet dat je zo boos werd omdat ik ciel sloeg. Je hebt gelijk sebby kan ook wel voorzich zelf zorgen. Hannah keek verdrietig naar de grond. Het spijt me heel erg. Hannah probeerde taiga te troosten maar ze had het gevoel dat het niet genoeg was. Wat moet ik doen op je weer happy te maken want ik bedoelde het echt niet zo.Hannah keek naar Alois die zijn schouders ophaalde. Ze zag dat alois taiga ook trooste. Hannah wist hoeveel taiga voor alois betekende. Hannah keek een beetje schamend. Het spijt me echt als je me wilt slaan ofzo mag dat. Ze was wel gewend om geslagen te worden want alois deed dat ook. Hannah keek nu naar ciel. Het spijt me ciel. Ze maakte een klein buiginkje. Het spijt me heel erg Hannah bleef beschaamd kijken.
Taiga .
PROFILEPosts : 251
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: fire Magician Klas: Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois
Onderwerp: Re: sorry dat ik zo humeurig ben.. ma jun 25 2012, 18:34
Ciel stond op, maar Taiga merkte het niet echt want ze huilde nog steeds. Opeens knuffelde Ciel Taiga, Het was onverwacht maar heel lief. ,,stil maar'' fluisterde hij zacht, en bloosde. ,,Het is al oke''. Taiga huilde wat zachter, maar stopte nog niet. ,,Hannah kijk is wat je doet.'' zei Alois, hij leek ook medelijde te hebben. ,,Gaat het taiga?'' zei Alois, en keek bezord. Taiga huilde weer wat harder, maar wist dat ze wel overdreef. Het deed gewoon pijn om haar grote voorbeeld zo te zien. ,,Het spijt me ik wist niet dat je zo boos werd omdat ik ciel sloeg. Je hebt gelijk sebby kan ook wel voorzich zelf zorgen.'' zei Hannah en keek verdrietig naar de grond. Het spijt me heel erg. Wat moet ik doen op je weer happy te maken want ik bedoelde het echt niet zo..'' fluisterde Hannah. ,,Ik was niet b-boooos..ik was gewoon t-teleurgesteld dat juhh hem sloeg'' jammerde Taiga, en veegde huilend haar tranen weg. ,,Het spijt me echt als je me wilt slaan ofzo mag dat.'' zei Hannah. Taiga begon weer wat harder te huilen, Hannah begreep haar verkeerd ze was niet boos. ,,ik wil juhh niet slaan, je had toch al sorry gezegd? Ik ben gewoon teleurgesteld'' Mompelde Taiga huilend. ,,Het spijt me ciel. Het spijt me heel erg'' Mompelde hannah Taiga bogon nog harder te huilen. ,,Hoe kan ik nou boos zijn op jou! je bent zo lief en schattig! kom hier dan geef ik je een knuffel..dan doen we alsof dit nooit is gebeurt'' zei Taiga en glimlachte door haar tranen heen. ,,vergeven is vergeten'' zei Taiga lachend terwijl er nog tranen over haar wangen liepen. Ook glimlachte ze naar Ciel. ,,Ik wist wel dat je een lieve kant had'' Taiga knuffelde Hannah en begon weer te huilen. ,,SORRY dat is zo gemeeeen was'' riep ze huilend tegen Hannah.
Onderwerp: Re: sorry dat ik zo humeurig ben.. ma jun 25 2012, 18:46
alois keek naar taiga. Ik weet zeker dat hannah je vergeeft, Blijkbaar was alois de enige die gezien had dat hannah stiekem weggelopen was. naar dat taiga sorry en zo zei Hannah is al wel maar ik denk wel dat ze je vergeeft omdat ze weet wat ik denk. Alois keek met een lieve blik naar taiga. Hij maakte zich zorgen om taiga. En inderdaad ciel heeft een lieve kant....dat had ik allang gemerk daarom moet je neit echt boos worden op hem. alois keek naar de zaaldeur of hannah nog binnen kwam maar de kans was klein dat ze terug kwam. Hannah heeft dus echt spijt moppelde alois. Alois keek weer uit het raam. Please hanah kom terug het is allemaal weer goed dacht hij. alois legt zijn hand op de schouder van taiga. Het komt wel weer goed. alois keek naar taiga en gaf haar en zakdoekje. hij merkte dat taiga er verdrietig was. hij wou niet dat taiga verdrietig was. Ciel wat vind jij er van eigelijk van dat hannah zo tegen je doet? Hij wist dat ciel snel heumerig is en niet snel reageerd. Hij haalde zijn schouder op. Alois kon neit geloven dat ciel hem niet eens bedankte
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.