|
|
Auteur | Bericht |
---|
Miss Elena
PROFILEPosts : 220 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: GeenPartner: You're in love with a girl who's in love with the world.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 15:49 | |
| Herp-a-derp. Te lange post gemaakt met Eleen. Nu aan essay over doodstraf. Jippie. |
|
| |
Master DeWitt
PROFILEReal Name : CAKE~? Posts : 392 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the air we BreatheKlas: Teacher Air MagicPartner: The rocking of her House had me holding on
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 15:55 | |
| Eleen is geweldig x]
Oke, ik moet twee postjes maken in een uurtje. Dat lukt wel~ |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 16:09 | |
| *rekt zich uit* Oké, tijd om wat postjes te machen en te beginnen aan werkstuk. Want dat moet ook ooit gebeuren. O en ik moet ook ooit de tijd gaan zoeken om wiskunde te proberen te snappen, want dit hoofdstuk is echt gewoon... HAATAANCIRKELS. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 16:28 | |
| Okay, eerst nog stageverslag en Nederlands bijwerken~ Dan vaagjes posten :3 Literatuurles is leuk >D
En ik heb groep 5/6 overleefd! En er een paar fans bij >D |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 16:54 | |
| Zo, nog een postje af. Dan nu beginnen aan CKV verslag en derp ~
@ Jussels; Als ik dat zo eens bekijk heb jij dadelijk een hele fanclub of zo ;} |
|
| |
Miss Arianna
PROFILEReal Name : I was depressed when I made this char Posts : 225 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: X CassiaKlas: X xPartner: X Let's love everything~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 16:56 | |
| ik heb het gevoel dat er iets gaat gebeuren wat ik niet leuk ga vinden.... |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 17:05 | |
| @Arianna: Dat is nooit leuk D: Succes~
@Noor: Ja, volgens mij ook xD De halve kleuterklas houdt van me en 5/6 ook voor een deel. Kijken hoe het morgen gaan in 7/8, misschien krijg ik nog wel meer fans >D |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 17:26 | |
| Gezus moet u alle groepen afgaan? Respect voor u |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 18:01 | |
| Zo... Verslag af =w= Wel nog korter, aan woorden, dan een gemiddelde post van moi; maar ik had er niet veel over te zeggen owo Derp. IDONTCARE. Krijg er vast wel een zeven voor of zo x')
Moet maar weer eens verder gaan met posts machen. |
|
| |
Miss Elena
PROFILEPosts : 220 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: GeenPartner: You're in love with a girl who's in love with the world.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 18:05 | |
| Okay. Nu Pewdie uitzetten en AMV-tutorials stoppen te kijken Soundtrack-playlist aan en Amnesty-site opzoeken. Doodstraf, here I come. En fck, ook nog AKtoets morgen. Mag m'n atlas mee naar school -.- Ding weegt meer dan al m'n boeken van die dag bij elkaar. |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 18:29 | |
| @Noah: Jups, ze dachten: vindt ze vast leuk, alle groepen zien xD How considerate~ |
|
| |
Miss Elena
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 18:31 | |
| Derp. Mijn politiek correcte stellingen maken van mijn essay een loodzwaar werk. Maar ik moet en zal er een goed cijfer voor halen. Omdat het kan. En ik vorig jaar twee drieën haalde voor de andere werkstukken. Het gemene mens. |
|
| |
Esmira .
PROFILEReal Name : Julia Posts : 642 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: Master Savador ~6thPartner: This is why I hide myself in the dark
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 18:35 | |
| Ik zit nu op school, straks de curcus. Wel een hele leuke curcus alleen ik moet morgen ook een lange dag, zucht. Om 9 uur op stage zijn en dan de excurcies van de curcus van 6 tot 11 's avonds. Nou ja komt wel goed . |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 18:55 | |
| Succes Esmiraa :3
Bwah, vastlopend internet >U |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 19:33 | |
| |
|
| |
Sasuke .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 361
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 19:48 | |
| Zucht foreveralone but me gusta Vandaag liggen klooien met een databank, ik denk nu wel ondertussen dat ik het verknald heb ^^" |
|
| |
Miss Elena
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 19:48 | |
| Derpdaherpdaderp. Maarja. Essay af, nu leren. Meh, geen zin. Doe 'k zo wel. |
|
| |
Sucic .
PROFILEPosts : 349 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark MagicianKlas: Partner: I've lost everything I loved, so I'm not thinking about love anymore
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 19:51 | |
| Ik moet eigenlijk ook leren, maar ik heb zo geen zin daarin... |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| |
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 20:44 | |
| Yayz! Postjes~ Arme Wren xD Zeverdienthet |
|
| |
Aikema
PROFILEPosts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and Earth~Klas: -Partner: Come on baby let me see, what you're hiding underneath~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 21:05 | |
| Een dierenopleiding is leuk, maar dit laatste project is huge o3o Een takenmap maken, een verrijking maken en ook nog een schets + schaaltekening en daarvan een maquette maken, en daar heb je dan maar 4 weken voor :") En wij zijn maar met zijn 3e, terwijl de rest met zijn 4en zijn.... Na ja het gaat ons lukken, no matter what ^^ |
|
| |
Master Laurent
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth.Klas: Mentor Partner: The reason everyone looks for love, is because it's the closest thing we have to magic.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 21:09 | |
| Ik ben moe. Heb koppijn. En moet nog zo veel doen. Zo nu heb ik ook een keer kunnen klagen over mijn leven. Hebben we dat ook weer gehad.
Zo. Hallo allemaal. Hoe gaat het kinders 8D |
|
| |
Aikema
PROFILEPosts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and Earth~Klas: -Partner: Come on baby let me see, what you're hiding underneath~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 21:10 | |
| Heeeeyyyyy 8D haha iedereen mag klagen over zijn leven XD
Y U NO ON MSN?? :O |
|
| |
Master Damian
PROFILEPosts : 210
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 21:11 | |
| Meh, net een boek van 300 pagina's uit moeten lezen op een uur o_O
Hoi Joya, zoveel tegenslag vandaag? :3 |
|
| |
Miss Elena
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 08 2012, 21:47 | |
| Ik moet stoppen met Tangled quoten. "Guys, I want a castle." |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|