|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 19:01 | |
| @Chanel;; Noem me maar Judith, schat. En ja. Ik kan niet tegen horror, maar dat was ik even vergeten Nu zit ik forever vast aan die eindeloze walkthrough. Nya, eerst eten maken. |
|
| |
Aikema
PROFILEPosts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and Earth~Klas: -Partner: Come on baby let me see, what you're hiding underneath~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 19:03 | |
| - Lesaiah schreef:
- @Chanel;;
Noem me maar Judith, schat. En ja. Ik kan niet tegen horror, maar dat was ik even vergeten Nu zit ik forever vast aan die eindeloze walkthrough. Nya, eerst eten maken. @Judith; okeetjes ;D Haha heb net dat nieuwste filmpje van Pewdie gekeken <3 horror is epic, het is alleen maar grappig als hij dat speelt, al heb ik wel een paar keer gehad dat ik me echt rot schrok haha XD moet ook echt part 2 zien, dat moet! enne eet smakelijk :3 |
|
| |
Sayuri .
PROFILEReal Name : Dayna Posts : 621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - AirKlas: Master LaurentPartner: Your smile is shining gold. But the way you speak, feels so cold
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 19:11 | |
| Horror....daar kan ik dus echt nooit naar kijken he, heb daarna altijd dikke nachtmerries. Geef mij maar een lekkere drama waar je het liefst iedereen de kop in ramt. |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 19:12 | |
| @ Juud, ik had op mijn vierde het probleem dat mijn ouders me een film lieten kijken voor 16+.. Al wilde ik het toen zelf.. Sinds die dag heb ik nooit meer horror gekeken.. |
|
| |
Aikema
PROFILEPosts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and Earth~Klas: -Partner: Come on baby let me see, what you're hiding underneath~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 19:28 | |
| Haha ik lach mensen in Saw uit XD Mensenleed~ En the Exorcist lach ik ook uit en heb de Japanse versie van de The Ring gekeken in het donker met een vriendin, ik lag in een scheur XD Wat is dat GRAPPIG ZEG XD Als dat wijf zo op je af komt met zo'n lelijk geluid en gezicht, nou sorry hoor maar dan schiet ik in de lach XD En ja met die japanse taal erbij versta je geen hol, dus dan is het nog grappiger XD |
|
| |
Miss Elena
PROFILEPosts : 220 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: GeenPartner: You're in love with a girl who's in love with the world.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 19:31 | |
| Ja, films gaan nog wel, ja. Maar games worden ineens zo.. Interactief. En dat is heeeel eng.
Derp, leraaraccount is cool. Nu kan ik leerlingen derpen met oude boeken. |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 19:32 | |
| Nou.. Als ik weet dat het horror is maak ik dat ik weg kom, maar vaak als ik het niet weet kijk ik de film gewoon. Met vaak als gevolg dat ik een nog grotere sadist word dan ik al ben en ik word er vrij emotieloos van..
En met spelen heb ik er werkelijk het minst last van.. |
|
| |
Aikema
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 19:35 | |
| Spellen vind ik juist minder echt dan films om eerlijk te zijn~ Ik ben een sadist, maar alleen bij mensen in films, want dat is toch allemaal nep ;D Net zoals Saw, dan lach ik omdat zo'n wijf met zo'n lelijk gezicht haar eigen arm er af zit te hakken :3 jammie XD |
|
| |
Miss Elena
PROFILEPosts : 220 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: GeenPartner: You're in love with a girl who's in love with the world.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 19:39 | |
| Jah, bij bloed, vooral bij Saw, lach ik me dood. Maar ik ga ook altijd natuurkundig/biologisch doen. Van; "Met zoveel bloedverlies lig je al lang buiten bewustzijn" En dan is iedereen van; "SHUT UP, JUDITH" |
|
| |
Aikema
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 19:47 | |
| Haha soooo true XD Zo zit ik dus ook altijd XD |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 19:49 | |
| Nee, ik ben gewoon een sadist.. Nou ja, mensen die ik echt niet mag daar kan ik echt een duivel bij zijn, maar zelfs bij mijn beste vrienden ben ik niet altijd sadistloos XD
-Ik vind vandaag behoorlijk wat nieuwe woorden uit.. Die nergens op slaan- |
|
| |
Aikema
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 19:50 | |
| Ik hou gewoon van -neppe- mensenleed ;D |
|
| |
Sasuke .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 361
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 19:52 | |
| Mijn beste vriendin is kleinzerig of ik ken m'n kracht niet o_O Ik geef die zo een vriendelijke schouder'boks' zegt zij ineens 'AUW' Ik zo van 'Wtf...?' |
|
| |
Zayna .
PROFILEReal Name : - Posts : 133 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood Magic ~Klas: Partner: They removed the pain in my heart, and replaced it with something even worse. ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 19:53 | |
| Eerst wou ik hier een leraar aanvragen, maar dan zou het mannelijk zijn, en er is een overvloed. En ik ga het maar op één accountje houden hiero. |
|
| |
Aikema
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 19:55 | |
| - Mats schreef:
- Mijn beste vriendin is kleinzerig of ik ken m'n kracht niet o_O
Ik geef die zo een vriendelijke schouder'boks' zegt zij ineens 'AUW' Ik zo van 'Wtf...?' Ik ben HSP, als je me duwt doet het al zeer .__. Dus denk dat ze kleinzerig is :") Want zo'n schouder duwtje doet bij mij ook al pijn.... |
|
| |
Sasuke .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 361
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 19:57 | |
| - Aikema schreef:
- Mats schreef:
- Mijn beste vriendin is kleinzerig of ik ken m'n kracht niet o_O
Ik geef die zo een vriendelijke schouder'boks' zegt zij ineens 'AUW' Ik zo van 'Wtf...?' Ik ben HSP, als je me duwt doet het al zeer .__. Dus denk dat ze kleinzerig is :") Want zo'n schouder duwtje doet bij mij ook al pijn.... Spijtige zaak, maar ze heeft ook broze botten, ze slaagt haar voet om en het breekt... Ik heb daar dus allemaal geen last van, je slaat me en het kietelt, ookal doe je het met al je kracht x') |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 20:04 | |
| Ik en een vriendin -Manon- vinden het altijd nodig elkaar als boksbal te gebruiken.. Of als bijtpaal.. En dan kijk ik eerder Manon aan.. -,- Dat kind bijt! Bij mij is het dus het probleem dat ik zoveel gewend ben dat ik nog maar amper iets voel.. Al moet ik toegeven dat ze me een keer een gekneusde rip bezorgde en dat wel pijn deed.. maar dat was meer mijn eigen schuld.. :3 |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 20:06 | |
| Well, thank you, mom. Verwachtte ik een halfuurtje weg te zijn, was ik de hele dag weg D: Nietleuk. |
|
| |
Aikema
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 20:09 | |
| Ooo waar was je heen dan?? XD |
|
| |
Jackie .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 144 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: water (ijs) - woudKlas: Miss RoxannePartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 20:11 | |
| jinte, ik kom je vanacht vermoorden in je slaap met een vis |
|
| |
Zayna .
PROFILEReal Name : - Posts : 133 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood Magic ~Klas: Partner: They removed the pain in my heart, and replaced it with something even worse. ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 20:11 | |
| Mijn fietsand is dus echt helemaal kapot. Een hele scheur, echt zo heel de band rond. Derpheid. En toen kwam me pa me halen, was hij gebotst met de achterhoek van de auto tegen een paal, zo'n betonnen, ruwe paal. Dus nu krassen op de auto en een kapot achterlicht. Alsof we al niet voor genoeg moeten betalen.. |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 20:12 | |
| Ik zou alleen naar het gemeentehuis met moeders om wat te regelen, worden we onderweg gebeld door mijn moeders beste vriendin en die wou de stad in. Nou, de stad in geweest en dan besluiten ze opeens om in een restaurant in Gronau te gaan eten. Dus daarom was ik de hele dag weg .___.'' |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 20:13 | |
| - Zayna schreef:
- Mijn fietsand is dus echt helemaal kapot. Een hele scheur, echt zo heel de band rond. Derpheid.
En toen kwam me pa me halen, was hij gebotst met de achterhoek van de auto tegen een paal, zo'n betonnen, ruwe paal. Dus nu krassen op de auto en een kapot achterlicht. Alsof we al niet voor genoeg moeten betalen.. Kortom, je had een rot dag? |
|
| |
Zayna .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 20:17 | |
| Kind of, maar ach. Toen moest ik janken, want me ma was boos op me pa omdaat dat dus gebeurd was. En ik kan echt niet tegen ruzie. En toen dacht me ma dat ik dacht dat het mijn schuld was. Terwijl dat niet zo is, nja, een beetje. Want ik was een sms aant sturen naar een vriendin toen het gebeurde, en dinges. Maar ik vodn het vooral zilig voor me pa. |
|
| |
Aikema
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 02 2012, 20:19 | |
| - Alan schreef:
- Ik zou alleen naar het gemeentehuis met moeders om wat te regelen, worden we onderweg gebeld door mijn moeders beste vriendin en die wou de stad in. Nou, de stad in geweest en dan besluiten ze opeens om in een restaurant in Gronau te gaan eten.
Dus daarom was ik de hele dag weg .___.'' Ooo das rot >< hoezo turn of events .__. al vind ik uit eten gaan altijd wel leuk en gezellig, dus dat sla ik nooit af XD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|