|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 11:48 | |
| Nou hij is nu wel vrij c: En ik kan ook met beiden slapen, maar ik voel me altijd bekeken bij anderen als ik zonder slaap ._. Maar ik voel me gewoon altijd bekeken. |
|
| |
Dai .
PROFILEPosts : 263 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Magic, ofcourseKlas: None yet....Partner: Come and get me, i'm not as cute as you think
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 11:52 | |
| Ja, oke dat is wel goed, maar zo'n dier hoort niet in dat klimaat, dus als hij geen voedsel kan vinden gaat hij vroeg of laat dood .__.
Ik voel me ook altijd bekeken, loop ook altijd SUPER snel langs een groepje jongens, en dan vooral niet kijken XD En ik kan er ook niet tegen als je me aan staart, ga ik helemaal blozen en die shit D: Maar ja als je zonder slaapt en op je buik dan valt er weinig te zien XD |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 12:02 | |
| Vogels eten gewoon brood en zaadjes ._.
Nou, het is niet zo dat ik heel snel langs jongens loop. Jongens zijn jongens en meer dan de helft op de middelbare school is lame en meent zich te veel. Dus ja derp. Wel is het zo dat ik altijd een lachkick krijg als ik een antwoord moet geven op een vraag en niet mijn vinger op stook en toch gekozen wordt door de docent. En ik ga ook altijd blozen als ik tegen mensen moet praten die ik niet ken of heel random ineens. Is zooo vaag >o
Maar ik denk dat ik eventjes post met Alejandro moet machen en dan misschien wat moet gaan doen met Mako c: |
|
| |
Dai .
PROFILEPosts : 263 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Magic, ofcourseKlas: None yet....Partner: Come and get me, i'm not as cute as you think
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 12:08 | |
| Ja, maar zulk soort tropische vogels hebben speciaal voer nodig .__. (dierenopleidinglolololol) Haha, ja maar ik zit al op het MBO en dan heb je al die oudere jongens ._. hahahaha epic XD
als je nog iemand zoekt om mee te posten voor Mako c: ik heb nu toch maar 2 topics, een 3e kan er nog wel bij XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 12:14 | |
| Je wilt ook niet weten hoe vriendelijk ik ineens ben in de bus als ik langs de hoge school kom x') Gelijk tas van de stoel naast me af en opschuiven en dan van; Ga zitten. Ga zitten. Ga zitten. <- in mijn gedachtes eh XD Ik heb nu al best vaak een redelijke jonge man naast me gehad. En dan gaat het alleen om het feit dat er iets moois naast me zit zodat er niet iets lelijks naast me hoeft te zitten ._. Want eerst komt de hoge school en dan komt het ziekenhuis en dan stappen allemaal vage mensen in D:
En ik weet niet zoveel over vogels. Behalve dat deze hyperactief was en derp. Maar je zou toch denken dat ze die vleugels zo verknippen of zo o_o ? Dat hij niet weg kan vliegen.
En ik post gewoon en wacht dan gewoon en derp. Dat is mijn ding =w= |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 12:35 | |
| Ik ga maar eens ontbijten. Voel me net Assepoester zeg, heb mijn stofnest opnieuw ingericht en afgestoft. Likereally; "DUS ZO ZIET DAT BOEK ERUIT." |
|
| |
Dai .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 12:38 | |
| - Alejandro schreef:
- Je wilt ook niet weten hoe vriendelijk ik ineens ben in de bus als ik langs de hoge school kom x')
Gelijk tas van de stoel naast me af en opschuiven en dan van; Ga zitten. Ga zitten. Ga zitten. <- in mijn gedachtes eh XD Ik heb nu al best vaak een redelijke jonge man naast me gehad. En dan gaat het alleen om het feit dat er iets moois naast me zit zodat er niet iets lelijks naast me hoeft te zitten ._. Want eerst komt de hoge school en dan komt het ziekenhuis en dan stappen allemaal vage mensen in D:
En ik weet niet zoveel over vogels. Behalve dat deze hyperactief was en derp. Maar je zou toch denken dat ze die vleugels zo verknippen of zo o_o ? Dat hij niet weg kan vliegen.
En ik post gewoon en wacht dan gewoon en derp. Dat is mijn ding =w= Haha dat ken ik, toen ik nog in de 1e zat van de middelbare XD alle 4e jaars zaten op de achterbank :") wat is het toch leuk om 4e jaars te zijn ;D naja nu ben ik weer 1e jaars op het MBO, binnenkort 2e jaars ^^ maar op het MBO merk je echt dat iedereen een stuk volwassener is en dat is wel fijn XD hahaha ik zorgde ook altijd dat er iemand naast me zat, die niet raar was of zo XD nou het is verplicht als ze in een open ruimte zijn, maar er zijn genoeg mensen die ze gewoon binnen houden en dan hoeven ze niet gekortwiekt te worden en die is dus denk ik gewoon ontsnapt :") haha oke, dan komt ik je stalken ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 12:44 | |
| Ik weet niet wat voor bus jij hebt of zo, maar die van mij is openbaar vervoer en niemand van mijn school moet richting Gulpen dus ik zit altijd alleen en dan heb je nog mensen van het kader die op de achterbank zitten en ze zijn luidruchtig en asociaal en irritant ._. Ik kan me zo ergeren aan dat soort mensen, die te lui zijn om wat te doen en zich teveel menen en uiteindelijk maar eindigen op het kader. Er zijn ook mensen die gewoon aardig zijn en zo, maar ik moet altijd weer die stereotypes hebben in de bus ¬¬
En ik zit nu 4 VWO dus ik moet nog een paar jaartjes en dan moet ik ook stuff gaan regelen. Zo moet ik proberen om op een opleiding te komen, appartement in Utrecht en derp. Gaat nog heel wat worden >A<
Ja maar hoe komt die vogel dan toch buiten D: ? Stomme mensen, zomaar vogel laten ontsnappen. Ik wilde hem eerst zelf vangen om hem dan in een hamsterkooi te doen en naar de dierenwinkel in het dorp te brengen, maar dat beest vloog weg ._.
En ik heb nu 561 woorden aan zinloosheid dus nu ga ik aan het zinvolle gedeelte beginnen in mijn Alejandro post dus ik ben bijna klaar ;D |
|
| |
Dai .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 12:49 | |
| Same here op de middelbare school hoor XD al die bitches zaten op de achterbank en de zielige kindjes werden van hun plek geschopt en al dat soort dingen XD en ik hoef nu niet meer met de bus ^^ heb een scooter ;D en ga alleen 's winters met de bus en dat is wel openbaar vervoer, maar dan ga ik altijd samen met 2 meisjes naar huis, dus ben nooit alleen, of ze moet ziek zijn of zo XD
waarschijnlijk heeft iemand de deur open laten staan, ja er zijn hele domme mensen tegenwoordig .__. of is het beest ontsnapt terwijl ze hem wilden verhuizen dat kan ook, misschien kan je hem lokken met voedsel?
hahahaha oke ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 13:05 | |
| Post helemaal vaag en shit.
Nee, hij is net weggevlogen en vliegt soms nog over onze tuin. En ik heb niet echt vogelvoer of zo. Ook is het moeilijk om én je kat weg te houden én dat beest te lokken XD Ik hoor hem wel nog soms, maar dan is het ook zacht -> Dus ver weg.
En nu ben ik weg want ik moet eventjes wat voedsel naar binnen werken, meh. |
|
| |
Dai .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 13:07 | |
| hahaha XD ooo ja dan gaat het moeilijk, naja hopelijk komt het beestje nog ergens veilig terecht ^^ oke, eet smakelijk :3 ik ben ook ff naar beneden, op zoek naar voedsel XD |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 13:29 | |
| Oke, ik ben veel te lang niet actief geweest dus nu is het posting tijd~ *stapt in schrijf-mode* Mijn (was)lijst:
Fran ~ Pabbels
Nez ~ Kast ~ Gala
Grote Al ~ Sebby
Kleine Al ~ Norrie ~ Nao-chan |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 13:38 | |
| En toen was je kat hyper door een blaffende hond buiten, arm beestje :c
En nu ik niet hoef te posten ga ik maar eens wat voor CKV doen n_n Mooi boekje machen van die opdrachten ~ |
|
| |
Dai .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 14:02 | |
| En ik ben er weer =D Ik dacht dat er een teek in de kruidenkaas zat, maar het was een spinnetje, dus ik flipte helemaal omdat ik d8 dat het een teek was D: Haat aan teken, vieze fatsige beesten >< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 14:19 | |
| Ik kwam ergens achter o_o Er is serieus een PewDiePie tagg op zerochan. OMG IM SO HAPPY RIGHT NOW ;D |
|
| |
Dai .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 14:45 | |
| |
|
| |
Ellia .
PROFILEPosts : 216 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Volbloed Shadraan, Dark MagicKlas: 6th Grade, Master NorwoodPartner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 15:48 | |
| He jasses, alleen de vakantie geeft me een beetje de mogelijkheid om te kunnen RP'en. Fucking a... Maar he, ik heb mijn eerste game gemaakt |
|
| |
Sayuri .
PROFILEReal Name : Dayna Posts : 621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - AirKlas: Master LaurentPartner: Your smile is shining gold. But the way you speak, feels so cold
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 16:36 | |
| Geeft een feestje hier Ben zo blij hé echt niet te geloven Weet niet eens wat ik moet zeggen man |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 16:54 | |
| Bah werkstukken schrijven over soa's en bij de top 10 soa's een plaatje zoeken is gross. En dan duurt het ook nog eeuwen. Ben maar gestopt bij nummer 5 D: |
|
| |
Aikema
PROFILEPosts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and Earth~Klas: -Partner: Come on baby let me see, what you're hiding underneath~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 16:58 | |
| @Joshua, ewww grose D:
ER ZAT EEN TEEK OP ME OMFG AOSGJAERBJJSBLKJREKWJ OP MIJN TI*T STOM BEEST D: |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 17:00 | |
| Ik heb een keer een teek in mijn lies gehad.. Sinds dien ben ik er eigenlijk niet meer bang voor.. -,- |
|
| |
Aikema
PROFILEPosts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and Earth~Klas: -Partner: Come on baby let me see, what you're hiding underneath~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 17:01 | |
| Op je lies brrrr vieze beesten .__. het enige nut van die dingen is dat ze voedsel zijn voor spinnen enzo .__. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 17:03 | |
| EEN TEEK. Daar ben ik serieus zo bang voor he HAHAHAHHAHA. Vieze beesten D: |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 17:05 | |
| Op de een of andere manier vind ik ze schattig sinds die dag.. Ik ben vaag.. |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 17:06 | |
| Teken zijn zo doodeng. Jongen uit mijn klas op basisschool had ziekte van Lyme. Trauma aan die beesten nu, jongen. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|