|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 17:08 | |
| Je wilt niet zien hoe ik met insecten in het algemeen omga XD Het enige wat ik kan hebben zijn hommels en bijen, want die vind ik lief c: Ga ze ook altijd vangen in een glas om ze buiten vrij te laten als ze binnen zijn.
Maar er was een keer een teek binnen in huis... Hoe vaak ik daar wel niet op heb zitten trappen, hoe zo agressief ;} |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 17:10 | |
| Dat zijn juist de beesten waar ik een hekel aan heb.. Bijen, hommels en wespen.. Die beesten moeten altijd mij hebben.. |
|
| |
Aikema
PROFILEPosts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and Earth~Klas: -Partner: Come on baby let me see, what you're hiding underneath~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 17:11 | |
| Awww bijen en hommels :3 haha wij steken teken altijd in brand ;D |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 17:12 | |
| Hommels konden volgens mij niet eens steken, of ligt dat aan mij? Heb zelfs een keer eentje verzorgt als huisdier o_o En ook een keertje in mijn mond gehad en zelfs toen stak hij me niet <- en dat is een heel vaag verhaal XD En lieveheersbeestjes kunnen wel degelijk bijten D:! Stomme beesten, mij beetje bijten >U |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 17:15 | |
| Jongens jullie geven me een mindfuck. Lieveheersbeestjes die bijten. Hommels zo tam als een cavia. Wat is dit. waar ben ik beland D: Volgens mij was het juist altijd andersom. Schattige lieveheersbeestjes en enge hommels. |
|
| |
Aikema
PROFILEPosts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and Earth~Klas: -Partner: Come on baby let me see, what you're hiding underneath~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 17:15 | |
| Lieveheersbeestjes kunnen zeker bijten 8D enne hommels hebben geen angel, dus kunnen ook niet steken ;D en sowieso is het onzin dat bijen en wespen je altijd aanvallen dat doen ze alleen als ze zich bedreigd voelen en als je als een spast naar ze gaat slaan omdat je er bang voor bent maakt dat ze juist kwaad~ dus dan is het toch echt je eigen schuld :") |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 17:16 | |
| Eindelijk! Iemand die weet dat die rot beesten bijten! Noor, heb jij er ook altijd last van dat als je dat zegt mensen je uitlachen? Dat ze zeggen dat ze niet voor niets "lieve"heersbeestjes heten? Ik haat dat zo! Maar die beesten bijten gemeen..
Hommels kunnen volgens mij wel steken, doen het alleen niet snel |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 17:16 | |
| - Ellia schreef:
- He jasses, alleen de vakantie geeft me een beetje de mogelijkheid om te kunnen RP'en. Fucking a... Maar he, ik heb mijn eerste game gemaakt
SO. AWESUM. Wat voor game? *w* |
|
| |
Aikema
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 17:19 | |
| - Tári schreef:
- Eindelijk!
Iemand die weet dat die rot beesten bijten! Noor, heb jij er ook altijd last van dat als je dat zegt mensen je uitlachen? Dat ze zeggen dat ze niet voor niets "lieve"heersbeestjes heten? Ik haat dat zo! Maar die beesten bijten gemeen..
Hommels kunnen volgens mij wel steken, doen het alleen niet snel Mannetjes hommels hebben geen angel en kunnen dus niet steken, vrouwtjes daarentegen hebben wel een angel, maar steken gewoon niet omdat hommels vriendelijke diertjes zijn ^^ en dat ze die naam hebben betekend niet dat ze niet lief kunnen doen .__. zo stereotype XD |
|
| |
Ellia .
PROFILEPosts : 216 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Volbloed Shadraan, Dark MagicKlas: 6th Grade, Master NorwoodPartner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 17:30 | |
| - Master Savador schreef:
- Ellia schreef:
- He jasses, alleen de vakantie geeft me een beetje de mogelijkheid om te kunnen RP'en. Fucking a... Maar he, ik heb mijn eerste game gemaakt
SO. AWESUM. Wat voor game? *w*
Een simpele race game, met (ironisch, aangezien iedereen daar nu over praat...) insecten... Omdat iedereen daar zou van houd -gayhand-. Niks bijzonders ofzo, this maar een simpele flash game. Maar ja, ik kon het niet veel beter maken, want dan moet je in het script van de game kloten. En scripten is kut. Thank god dat ik dat niet meer zoveel hoef te gaan doen~ |
|
| |
Eiji
PROFILEPosts : 163 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air.Klas: --Partner: What doesn't kill you makes you stronger.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 18:37 | |
| Ik haat insecten -.- Er zit momenteel een vlieg zwaar irritant te doen hier en ik krijg zware moordneigingen. |
|
| |
Aikema
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 18:39 | |
| Ja, maar vliegen zijn irritant en vies .__. want ze zitten in de poep en gaan dan op jou eten zitten... |
|
| |
Eiji
PROFILEPosts : 163 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air.Klas: --Partner: What doesn't kill you makes you stronger.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 18:41 | |
| Inderdaad! o-o Ik vind ze écht niet leuk.
Meh. Bah.
|
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 18:42 | |
| Ik had er vroeger een als huisdier o.0 |
|
| |
Aikema
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 18:44 | |
| Haha leuk huisdier XD Ik wil een stinkdier als huisdier >3<
@Eiji, jaaaaaa, echt irritant zijn ze ook met hun freakin' geluid en ze vliegen tegen je aan, blinde rot dingen .__. ze zijn alleen goed als spinnen voer ^^ |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 18:46 | |
| Was ik eens in een post-mood, word ik meegesleurd naar de IKEA. Wel heel leuk allemaal. Ik heb daar de lekkerste muffin ooit gehad <3 Chocogebak met chocoladestukjes en in de kern NUTELLA~ Chocolade in chocolade in chocolade ...
CHOCOCEPTION |
|
| |
Aikema
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 18:49 | |
| OEEEE CHOCOLATE BOMB 8D Ik ben dol op de zweedse gehaktballetjes bij de IKEA, echt liefde voor die dingen <3 Heb ze echter al lang niet meer op D: |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 18:49 | |
| Mij nagels zijn groen-roze. Heel epic, rechterhelft is groen, linkerhelft is roze. Muahahaha. |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 18:50 | |
| @ Aikema, ik wil net als Taarzels een Tasmaanse duivel XD |
|
| |
Zayna .
PROFILEReal Name : - Posts : 133 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood Magic ~Klas: Partner: They removed the pain in my heart, and replaced it with something even worse. ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 18:51 | |
| Die hotdogs! Die zijn heaven op een broodjke. |
|
| |
Aikema
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 18:51 | |
| Ja, het probleem is alleen dat die Tasmaanse Duivel je op vreet als je iets verkeerd doet XD Die beestjes moeten niks van mensen hebben :3 Bij de paring vreten ze elkaar al half op XD |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 18:52 | |
| En het ijs ook <3 Met die awesome machine~
Serieus, toen ik voor de eerste keer in de IKEA was, wou ik een ijsje maar ik kreeg alleen een ijshoorntje. Dus ik van: MEH, waar is mijn ijs? D': Moest ik het bij de machine halen x] |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 18:53 | |
| Nou, een tamme Tasmaanse duivel kan prima als huisdier gebruikt worden, maar ze stinken te erg en kunnen ondanks dat ze tam zijn onverwacht uit de hoek komen.. |
|
| |
Aikema
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 18:57 | |
| Dan zijn ze in mijn ogen niet geschikt als huisdier :") Huisdieren zijn dieren die gedomesticeerd zijn, niet dieren die tam gemaakt zijn.... Daar zit een verschil tussen Gedomesticeerde dieren zijn dieren die in de loop van de jaren in huis zijn gekomen, zoals de hond, die afstamt van een wolf ^^ Als je een Tasmaanse duivel in je huis plaats vanuit het wild, is het dier nog steeds wild, het enige verschil is, is dat hij dan bij jou in huis zit, maar dat betekent nog niet dat het een huisdier is ^^ (ja dit leren wij op school ) |
|
| |
Master Damian
PROFILEPosts : 210
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 01 2012, 19:03 | |
| Ierse dansen zijn vermoeiend, zeker als je ze toe keer na elkaar moet doen --' |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|