PortalIndexDe nieuwe jongen - Pagina 3 HpD5UwnDe nieuwe jongen - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 De nieuwe jongen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Taiga
.
.
Taiga

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 251
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 18 2012, 09:36

verbaast kijkt taiga naar ciel. ,,dat betekend toch dat je later met die persoon gaat trouwen, hoe oud ben je dan?'' zei taiga verbaast. toen bedacht ze zich dat ze er helemaal niet mee mocht bemoeien.
,,sorry, het is niet zo raar hoor dat je zo vroeg al bedenkt met wie je gaat trouwen'' mompelde taiga er snel achteraan. ze hoopte dat het niet sarcastisch overkwam en begon snel over een ander onderwerp. ,,dus, alois jij kan gedachten lezen?'' zei tiaga terwijl ze naar alois keek. taiga lachte
even en veegde snel een paar plukjes haar voor haar gezicht weg. toen besloot ze nog een paar hoofdstukken van het boek te lezen. ze was al bijna weer aan het eind van haar boek, ze las nu dat het meisje helemaal alleen was, en het bleek dat haar vader en moeder de baas zijn van een groep moordenaars. zij is de enige die weet wie er in die groep zit, en dus ook de enige die er voor kan zorgen dat haar ouders en hun groep opgepakt worden..alleen nu zitten haar ouders achter haar aan, ze proberen haar te vermoorden. ,,ik wil anders wel een stuk voorlezen hoor?'' mompelde taiga toen het stil werd.
,,dit is het hoofdstuk wat haar beste vriendin vertelde.. ze rilde helemaal. ik had nooit gedacht dat haar ouders de moordenaars waren. ik keek naar haar kleding, het zat helemaal onder het bloed. ik hoorde haar wat fluisteren maar kon niet horen wat ze zei.
het was koud en dus besloot ik m'n jas aan haar te geven. ik hoorde haar bedankt fluisteren en zag dat ze haar ogen sloot.
ga niet dood riep ik in paniek, maar merkte dat het telaat was. dat arme meisje lag slap in m'n armen vermoord door haar ouders. opeens begon het te regenen. langzaam rolde er een traan over m'n wang. want ik wist dat vandaag de dag was dat ik een speciaal iemand veloor, m'n beste vriendin. tuurlijk heb ik een ambulance gebeld ookal wist ik dat het te laat was. gelukkig zijn haar ouders opgepakt..''
taiga kon er niets aan doen maar dat stuk raakte haar diep, net zoals in het verhaal rolde er nu ook tranen bij haar over het gezicht. ,,zielig stukje, he?'' mompelde ze lachend
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 18 2012, 09:43

ja ciel gaat later met haar trouwen.alois kijkt een beetje verbaast om de reagtie van taiga.en ja ik kan gedachte lezen.opeens merkt alois dat taiga aan het voorlezen is en kijkt rustig naar haar.alois ziet dat er een taan over haar wang ging en het raakte hem diep.zachtjes zei alois een speciaal iemand verloor.dat begrijp ik.De tranen gingen snel over alois wang maar hij veegde ze weg.mijn kleine broetje een speciaal iemand.zachtjes huilde alois.alois kijkt verdrietig om hem heen maar probeerde niet te huilen. al de gedactes aan vroeg daar wou ik niet aan denkenhij ziet dat taiga naar hem kijkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciel Phantomhive
.
.
Ciel Phantomhive

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 147
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magican
Klas:
Partner: It's not like I want to become her fiancée. I was forced to do it.

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimedi mei 22 2012, 18:30

ciel zucht even. en kijkt beledigd naar alois en taiga. ,, moeten jullie het nou over mij hebben?'' ciel kijkt beledigd naar het raam. het is zonning vandaag buiten. ciel kijkt naar een paar vogels die aan de andere kant van het raam naar hem kijken. even zwaait ciel maar dan vliegen de vogels al weg.
,,maar serieus..begin niet de heletijd over jullie zielige verleden, als je naar mij kijkt zie je toch dat het niet geholpen heeft, ik heb m'n ouders ook nog steeds niet teurug ?'' mompeld ciel
terwijl hij weer naar alois claude hannah en taiga kijkt en schud dan z'n hoofd. ,,ik meen het'' mompeld hij terwijl het stil word.
ciel is opgelucht dat hij gezegt heeft wat hij wilde. ciel ziet dat er weer vogels aan de andere kant van het raam staan en raakt weer afgeleid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 23 2012, 08:59

Hoe bedoel je denk niet aan het verleden! Alois word nogal boos op Ciel. Snap je er dan helemaal niks van? zuchtend pakt Alois zijn boek. Waarom als dat gedoe enz. denkt Alois. Alois kijkt uit het raam. Alois zucht weer. Hij verveeld zich dood en er valt niks te doen. Weer kijkt Alois uit het raam .hij ziet een konijntje in de tuin rond springen. Even glimlacht Alois. Alois kijkt na taiga ze is erg rustig en praat weinig maar ze is aardig op haar eigen manier en de rest weet dat ook denk ik. Alweer kijkt Alois na het raam.nu was er geen springend konijntje meer maar een dood konijntje. Alois kijkt verbaast. Hoe kan dat nou denkt hij. Alois blijft verbaast na het konijntje kijken. Misschien heeft het konijntje wel een hartaanval gehad en is daarom dood gegaan. Alois knikt dat zal het wel zijn denkt ik. Alois kijkt in zijn boek. Alois zag een nieuwe spreuk die hij nog niet kende. Alois zegt de spreuk hardop en opeens is hij op een andere plek maar hij ziet de rest van de mensen in zijn klas nog wel.
(geen inspiratie maar jha)(help wat gebeurt er met me waar ben ik?!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 23 2012, 19:35

hannah kijkt verbaast na wat alois zei over het verleden.hannah dacht na eigleijk had ciel het wel gelijk.ze merkte dat alois steeds uit het raam keek.hannah keek glimlachend en keek ook uit het raam en zag het doode konijntje liggen.even keek hannah verbaast maar toen ze merkte dat sebastian naar haar keek werd ze rood.opeens bedacht hannah zicht iets.hey ik bedenkt me opeens dat er in de leerlingen kamer een "brief" voor ciel lag een belangerijke brief.ik heb hem gepakt.Hannah gaf de brief aan ciel en ciel keek verbaast.Hannah keek na taiga die rustig in een hoekje zat.taiga?!Hannah merkte dat taiga niet rerageerde.taiga in welk hoofdstuk ben je een waar gaat het over?Even leek het of taiga op keek maar hannah had het zich verbeeld.Hannah keek na sebastian die hannah even boos aan keek.hannah keek verdrietig weg waarom deed sebastian zo tegen me heb ik iets fout gedaan dacht hannah.Hannah merkte dat alois haar hoofdschuddend aan keek.even glimlacht hannah naar alois.Alois glimlacht kleintje terug en kijkt opeens heel anders uit zijn ogen dan dat hij eerst had gedaan toen hij hem aan keek.hannah keek verbaast erom en merkte dat alois behoorlijk was veranderd.opeens was alois verdwenen.nu keek hannah nog verbaaster.waar is alois nou dacht ze.hannah keek in alois boek en zei de spreuk om gekeerd.hannah zag dat alois terug keerde en ze glimlachte weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 251
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimedo mei 24 2012, 14:32

Taiga zucht even, zij wil het liever ook niet over haar verleden hebben. Ze ziet dat ciel en Alois uit het raam kijken. Wat is daar aan de hand? Taiga besluit er maar geen aandacht aan te geven en opeens hoort ze dat Hannah over haar boek begon. ,,welk hoofdstuk lees ik nu?’’ herhaalde taiga de vraag van Hannah. Ze zag dat Hannah knikte. ,, ik ben nu bij het laatste hoofdstuk, waar het meisje dood is en haar beste vriendin nu aan het schrijven is’’ mompelde taiga. Het bleef stil en taiga besluit nog wat van haar boek voor te lezen. ,, dit is hoofdstuk 12’’ mompelt ze en begint hardop te lezen
,, ik zat buiten bij de kat van de buren. Ik weet dat ze alleen maar hier is om te kijken of ik nog wat te eten voor haar heb, maar ze is wel belangrijk voor me. ik merk dat het begint te regenen en buig me snel over m’n dagboek heen, voor dat het nat wordt. De kat rent weg, misschien om te schuilen? Dat zal ik ook maar doen. Snel sta ik op en bedenkt me opeens dat ik nergens heen kan gaan’’ mompelt taiga en kijkt op, het is stil en taiga glimlacht het is echt een mooi verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciel Phantomhive
.
.
Ciel Phantomhive

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 147
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magican
Klas:
Partner: It's not like I want to become her fiancée. I was forced to do it.

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimedo mei 24 2012, 18:24

al deze tijd had ciel rustig naar iedereen geluisterd, met z'n ogen de heletijd dicht.
misschien dachten ze dat hij sliep, maar alles was beter dan dat ze dachten dat hij toch moeite deed om te luisteren. hij luisterde rustig naar het verhaal van taiga. het maakte het hier wat rustiger. opeens was het stil, taiga was gestopt met lezen.
ciel vond deze stilte niet echt erg, want het maakte hem kalm. nu het stil was kon hij de vogels buiten horen fluiten.
maar dat bleef niet lang zo want hij hoorde de stem van z'n butler. ,,meneer, u bent toch niet aan het slapen he? mompelde sebastian: ,,niet nu, het is middag meneer''. sebastian klonk geiriteerd, maar ciel reageerde niet op z'n butler.
ciel opende z'n ogen en knipperde even een paar keer omdat er via het raam veel zolicht in z'n gezicht kwam.
opeens merkte hij dat sebastian z'n hand voor ciel's ogen hield zodat de zon niet in z'n ogen kwam. ,,voorzichtig meneer'' zei de stem van z'n butler die nu achter hem stond.
ciel ging rustig zitten, en duwde voorzichtig de hand van sebastian voor z'n gezicht weg. het liefst had hij toch bedankt willen zeggen maar dan had alois of claude waarschijnlijk een flauwe opmerking gemaakt, dus ciel bleef stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimedo mei 24 2012, 19:20

alois keek verbaast omdat ciel geen dankje ofzo zei.hij vond ciel maar onbeleefd alois dacht het maar zei het prongelijk hardop zonder dat hij het door had.alois had rustig geluisterd.het is een indrukwekkend verhaal weet je en mag ik dat boek is lenen ik zal heel voorzichtig doen.alois keek glimlachend na taiga.alles was weer zoals het was in zijn hoofd hij was hier gelukkiger dan thuis en had meer vrienden gekregen.Alois keek een bredere glimlach en pakt zijn eigen boek uit zijn tas dat over hem ging.alois hielt de dagen bij in een minidagboek en vandaag zou hij weer schrijven in het boekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciel Phantomhive
.
.
Ciel Phantomhive

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 147
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magican
Klas:
Partner: It's not like I want to become her fiancée. I was forced to do it.

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimedo mei 24 2012, 19:40

beledigd keek ciel naar alois. soms haatte ciel alois echt.
maar voor dat ciel wat kan zeggen praat alois al weer met taiga. ciel zucht.
ciel hoort z'n butler even lachen. met een iets arrogante blik in z'n ogen keek ciel naar z'n butler, maar die leek het niet erg te vinden. waarschijnlijk was sebastian ciel z'n arrogante en minachtige blikken gewend.
ciel merkt dat en draait beledigd z'n hoofd weg van z'n butler. opeens hoort hij sebastian praten. ,,oh, meneer het is theetijd'' zei sebastian. met een sierlijke beweging pakte sebastian een koffer, waar blijkbaar hete thee en een kopje, een lepel, suiker en een gebakje in zat, en haalde daar een kopje uit.
voorzichtig schonk hij de thee in en deed er wat suiker bij, als aller laatst gaf hij het theelepeltje aan ciel. rustig roerde ciel in z'n thee. het was nog heet dus besloot aan z'n taartje te beginnen. hij vroeg sebastian om een vorkje en begon rustig te eten.
hij merkte niet dat iedereen verbaast naar hem en sebastian keek, en at rustig verder van z'n taartje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsume
.
.
Natsume

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 82
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light Magician
Klas:
Partner: There wouldn't be a rainbow if it would never rain.

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 25 2012, 17:57

rustig liep natsume het lokaal binnen. naast hem liep nyanko-sensei hij moest natsume beschermen tegen de youkai (soort van geesten) die the Book of Friends van natsume probeerde te stelen. ( the book of friends is een soort boekje met een heleboel namen van youkai )
ook liep er een youkai naast natsume, die niet achter the book of friends zat, haar naam was Hiiragi. raar genoeg was natsume het enige mens die youkai's kon zien en nog een van z'n vrienden maar die zag ze onduidelijk. ook nyanko-sensei was een youkai, maar was nu in een katvorm, maar leek meer op een varken met een katten gezicht.
opeens merkte natsume dat er ook andere mensen in het lokaal zaten, die natuurlijk geen youkai's konden zien. snel hielt hij op met praten en keek of de mensen in de klas hem hadden gehoort. en ja, ze keken hem een beetje verbaast aan. ze vroegen zich vast af tegen wie natsume prate. snel bedacht natsume een smoes. ,, ik..ik prate gewoon tegen mijzelf'' mompelde natsume, en wist dat het hehoorlijk ongeloof waardig klonk. ,,o dat is waar, ze konden mij niet zien'' zei hiiragi pestend. natsume zuchte. ze mochten echt niet weten dat ik youkai kon zien, straks zaten hun ook achter the book of friends. hij bekeek de mensen in de klas een voor een. 2 van de mensen hadden een butler.
natsume keek verbaast, was deze school voor hele rijke mensen? dan kon hij beter naar een andere school gaan, hij wilde z'n ouders niet tot last zijn. toch leken de mensen niet echt de type mensen dat the book of friends van natsume probeerde te stelen.
natsume werd vroeger gepest en leugenaar genoemt omdat hij youkai kon zien en de rest niet. dat was de reden dat hij aan niemand durfte te vertellen dat hij youkai kon zien. zelfs niet tegen z'n beste vrienden en was nu ook de reden dat hij niet echt nieuwe vrienden kon maken.

-sorry dat het zo kort was, als je het niet helemaal snapt waar ik het over heb zeg het maar Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 251
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 25 2012, 19:49

taiga kon niet geloven dat ciel zo arrogant was, het was eigelijk wel grappig om te zien. het leek alsof sebastian expres ciel irriteerde om te zien hoe ciel reageerde.
taiga keek verbaast toen sebastian ineens tegen ciel zei dat het theetijd was en alles netjes voor ciel neerzette.
ze besloot er maar niet op te reageren ook al had ze ook een taartje willen hebben.
opeens kwam er een jongen binnen, hij keek ergens heen, maar toen taiga keek zag ze niks bijzonders.
waar zou hij naar kijken?
opeens hoorde ze dat de jongen praten, ook al was er niemand.
maar voor dat ze hoorde wat hij zei stopte hij met praten en keek haar richting op.
,,ik..ik prate gewoon tegen mijzelf'' mompelde de jongen.
het leek niet of hij nog iets ging zeggen. even was het stil. taiga besloot zichzelf voot te stellen. ,,hallo ik ben taiga, en wie ben jij?'' mompelde taiga, ze hoopte maar dat hij haar hoorde. ze had nog steeds haar boek in haar hand maar was die nu helemaal vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 25 2012, 21:00

dat is natsume een nieuwe vriend van me.alois riep claude en claude zette de theeh klaaar omdat het thee tijd was.Alois maakte gebakjes en gaf iedereeen een.Jullie hebben vast ook wel trek.Alois glimlachte naar taiga.Wil je voorlezen taiga?.taiga knikte.Alois werd stil en wachte tot taiga ging voorlezen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 251
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 25 2012, 22:10

,,natsume?'' mompelde taiga verbaast.
claude gaf taiga een gebakje en thee. ,,bedankt'' zei taiga blij, ze had al zin in een gebakje.
,,wil je voorlezen taiga?'' zei alois. opeens wist ze weer dat ze haar boek in haar handen had. ,,o, natuurlijk'' zei taiga terwijl ze haar boek opende.
,, ik lees een deel van hoofdstuk 1 op haar verjaardag dat was toen ze 6 was en haar opa nog leefde'' mompelde taiga terwijl ze bezig was om een goed stuk van het boek te vinden.

,, ik zat tegenover m'n opa, hij lachte vriendelijk zoals altijd.
ik wist dat hij niet lang meer te leven had, hij was bovendien al 91 jaar oud.
nooit gemeen en is er altijd voor me, zo iemand zou ik toch niet kwijt willen.
hij gaf me een klein cadeau, waar dit dagboek in zat, een mooie stevige kaft met lieve vrolijke bloemetjes erop. en een slot. ik zag de sleutel nergens, ik vond het niet raar want mijn opa begon vergeetachtig te worden. ik wilde hem net over de sleutel vragen en hij gaf me nog een cadeautje. ik opende het, ik zag de ketting van oma, die prachtige zilveren, met daaraan de sleutel voor m'n dagboek.
ik was blij.

de zelfde nacht overleed opa, nog steeds zie ik hoe gezond en fit hij was op m'n verjaardag en nu was hij dood, vermoord ''


het was stil. ,,ik weet dat het een beetje een kort stukje is, de volgende keer lees ik wel wat langer voor, ik had zin in m'n gebakje'' mompelde taiga terwijl ze begint te eten van haar gebakje. iedereen lacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsume
.
.
Natsume

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 82
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light Magician
Klas:
Partner: There wouldn't be a rainbow if it would never rain.

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 26 2012, 12:47

voor dat natsume wat kon zeggen zei alois z'n naam al. ,,dat is natsume een nieuwe vriend van me''. zei alois.
dat was waar hij had alois inderdaad al een keer eerder gezien.
alois zei tegen z'n butler dat iedereen een gebakje en een kopje thee mocht, voor dat natsume kon zeggen dat het niet hoefde gaf de buler van alois hem een gebakje en een kopje thee.
natsume hoorde dat alois wat aan taiga vroeg, het ging over een boek.
toen begon taiga te lezen. natsume luisterde terwijl nyanko-sensei z'n gebakje at.
het was een kort stukje van een verhaal, maar er zaten veel emoties in.
natsume wilde met z'n gebakje beginnen terwijl nyanko-sensei net de laatste hap nam.
,,nyanko-sensei!'' riep natsume teleurgesteld, hij wilde graag eens een gebakje proefen wat de rijke mensen altijd aten.
,, ik moet veel energie hebben om je te beschermen, je bent zo zwak dat je iedere keer weer in de problemen komt'' mompelde nyanko-sensei.
natsume zuchte, hij kon natuurlijk niet vragen om een nieuwe dat zou stom overkomen, en de smoes z'n kat at het op zou zeker niet helpen.
opeens stopte taiga met lezen, dat was waarschijnlijk omdat het hoofstuk eindigte, maar nee ze wilde alleen haar gebakje opeten.
gelukkig had zij ook niet zo'n kat als natsume, even rilde natsume. nog een nyanko-sensei zou vreselijk zijn.
opeens merkte natsume dat Hiiragi weg was, hij maakte zich niet echt veel zorgen. waarschijnlijk was ze terug naar haar meester gegaan.
Natori dat was de meester van haar en ook een ''vriend'' van natsume.
hij kon ook youkai's zien, en hielp natsume soms als hij in de problemen zat, natuurlijk hielp natsume hem ook.
natsume bedacht zich dat hij ook thee had en wist dat nyanko-sensei dat nog niet had opgedronken.
snel pakte natsume z'n kopje thee, zette het kopje tegen z'n mond.
het kopje was leeg.
,,NYANKO-SENSEI!'' riep natsume boos, en kneep met z'n hand in de wang van nyanko-sensei.
,,hah...?....aaaah!!!, laat los natsume'' jammerde nyanko-sensei.
natsume zuchte en liep de wang van nyanko-sensei los.
,,je had m'n gebakje en nu heb je ook al m'n thee opgedronken?'' mompelde natsume, opeens merkte hij dat iedreen naar hem keek. nou zou hij moeten uitleggen dat hij youkai's kon zien en dat nyanko-sensei er ook een was.
en dat hij een van de enige was die ze kon zien. in het lokaal zaten ook youkai's maar die waren klein en onschuldig.
natsume werd bleek en lachte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 26 2012, 16:24

Alois keek glimalchends toe en gad de jongen nog een gebakje.Aljeblieft.Alois kijkt naar het boek dat taiga telkens een stukje voorleeste.alois vond het een mooi boek en hield van emotie boeken.Alois keek naar ciel die al een tijdje niks gezegd had.Rustig eet alois zijn gebakje op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsume
.
.
Natsume

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 82
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light Magician
Klas:
Partner: There wouldn't be a rainbow if it would never rain.

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 27 2012, 19:23

Het bleek dat Alois er plezier in had om Nyanko-sensei en Natsume zo samen te zien.
,,Niet te geloven, weer zet je me voorschut'' mompeld Nyanko-sensei woedent toen hij dat ook merkte.
Toen gaf Alois nog een gebakje aan Natsume, dat was wel aardig.
snel zorgde Natsume ervoor dat Nyanko-sensei niks kreeg, en de vorige wilde hij nog wel eens delen met Nyanko-sensei.
maar dat gebakje had Nyanko-sensei zelf opgegeten.
eindelijk kon hij proefen hoe rijke mensen hun gebakjes hebben, zonder z'n ouders om geld te vragen.
,,het gebakje is toch wel gratis?'' mompelde Natsume toen hij een stukje gebak in z'n mond stopte.
Natsume z'n mond viel open van verbazing, dit gebakje is geweldig.
,,AAAH, natsume sluit je mond, o nee ik kijk naar de hell!'' riep Nyanko-sensei, terwijl er een beetje gebak uit natsume z'n mond kwam.
Natsume werd rood, uit verbazing was hij vergeten te slikken.
Snel veegde hij z'n mond af een keek of iemand dat gezien had, het was best logisch want Nyanko-sensei riep heel hard.
Even kneep natsume geirriteerd in de wang van Nyanko-sensei.
,,AAH, niet weer'' mopperde Nyanko-sensei gekwetst.
Natsume zuchte.
,,Dat heb je wel verdient'' Mompelde Natsume terug.
Nyanko-sensei lachte even want hij wist dat Natsume zich een beetje schaamde
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimema mei 28 2012, 09:50

Alois schoot in de lach.natuurlijk is het gratis denk je nou echt dat ik hier geld om ga vragen?Alois glimachte naar de jongen.Nee wat jullie krijgen is natuurlijk gratis.alois lachte.hij had het erg naar zijn zin op deze school en was erg gelukkig.Alois pakt nog ene gebakje en deelde ook weer gebakjes uit.alois kijk naar het wezentje dat op de jongens zijn schouder zit.wil je ook een gebakje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsume
.
.
Natsume

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 82
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light Magician
Klas:
Partner: There wouldn't be a rainbow if it would never rain.

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimema mei 28 2012, 10:09

Natsume merkte dat Alois het wel grappig vond, en lachte toen ook even mee.
,,Natuurlijk is het gratis, denk je nou echt dat ik hier geld om ga geven? zei alois een klein beetje beledigd, maar glimlachte toen.
,,meen je dat, bedankt'' zei Natsume, de bedankt zei hij snel zodat Alois zich niet kon bedenken.
Alois keek richting de youkai op natsume z'n schouder. ,,wil je ook een gebakje'' zei Alois, Natsume wist het niet zeker, maar dacht dat Alois de aanwezigheid van youkai's kon voelen, en waar ze waren. Dat had een andere vriend van Natsume ook.
Voor dat de youkai kon reageren, sloeg Nyanko-sensei de youkai weg.
,,Je weet nog wel wat deze youkai betekend, Natsume? dat klopt dat je ongeluk hebt zolang het bij je is'' zei Nynako-sensei serieus.
even keek Natsume verbaast.
,,Zal ik het opeten?'' zei Nyanko-sensei, het leek alsof hij het meende.
,,nee, nee, doe maar niet'' mompelde Natsume snel.
,,Wat dan?'' zei Nyanko-sensei geirriteerd, opeens leek het alsof hij een idee had, snel opende hij het raam en gooide de youkai uit het raam.
Natsume werd bleek. ,,We zijn op de 2de verdieping''
snel keek Nyanko-sensei uit het raam. ,,sorry! mijn fout'' riep hij naar beneden.
Natsume zuchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimema mei 28 2012, 11:15

Alois glimlachte.daar gaat het gebakje heeft je youkai het prongelijk op iemand gegooit?alois keek uit het raam naar beneden en zag dat er eimand helemaal onder het gebak zat. snel ging alois weg van het raam een schoot in de lach.waarom doet je youkai zo grappig eigelijk ook al is het een ongeluk youkai hij is wel grappig.alois keek glimlachend naar de youkai.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsume
.
.
Natsume

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 82
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light Magician
Klas:
Partner: There wouldn't be a rainbow if it would never rain.

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimema mei 28 2012, 17:14

,,niet zo roepen Nyanko-sensei'' mompelde Natsume geirriteerd.
Alois glimlachte en zei:,, daar gaat het gebakje, heeft je youkai het perongeluk op iemand gegooit?''
Toen liep Alois naar het raam, Natsume volgde hem en ging naast hem bij het raam staan.
Buiten onder het raam stond iemand, hij zat helemaal onder het gebakje wat mee was gevallen naar buiten toen Nyanko-sensei de youkai naar buiten gooide.
Het was eigenlijk niet raar dat dat gebeurde, er was een youkai die ongeluk bracht bij.
Snel liep Alois van het raam weg en kreeg de slappe lach, maar omdat Natsume niet oplette zag de persoon waar het gebakje op was gevallen hem, en die begon natuurlijk woedent te schreeuwen.
Snel liep Natsume van het raam weg.
,,Waarom doet je youkai zo grappig eigenlijk? Al is het een ongeluk youkai hij is wel grappig'' zei alois toen hij wat minder lachte.
,,Vind je dat? Dankzij die youkai zit ik in de problemen, en ik heb hem niet eens naar buiten gegooit'' mompelde Natsume zeurend, opeens had hij een idee, hij pakte nyanko-sensei op en liep terug naar het raam.
,,het spijt me, maar deze kat had m'n gebakje laten vallen toen ik het even neerzette'' mompelde Natsume onschuldig.
woedent probeerde Nyanko-sensei los tekomen waardoor hij bijna ook naar beneden viel, maar sprong nog net naar binnen.
,,hey, hey voorzichtig'' mompelde Natsume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 30 2012, 09:39

Alois schoot weer in de lach.geloof je nu dat ik het ook kan zien?Alois pakte de youkai op.waarom is deze youkai in een kat vorm?Alois bekeek de youkai goed. the book of friends willen de youkai's he omdat hun namen er in staan meot je de namen niet terug geven?Alois keek naar natsume die verbaast naar alois keek.alois dacht na.the book of friends is iets heel specaals ik heb me butler er over horen praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 30 2012, 13:44

hannah kijkt verbaast naar alois die er nog wel vrolijk bij zit.ze vond natsume maar raar hij was best stil en praat alleen tegen zijn youkai.hannah keek naar de youkai die er rustig bij zat.ze hoorde wat alois allemaal zei over de youkai's.hannah keek wat rond en pakte ook een gebakje.snel at ze het gebakje op.weer keek hannah naar de youkai.de youkai lag te slapen op de rand van de raam.hannah keek naar ciel.snel stond ze op en ga ciel een gebakje ze glimlachte naar sebastian en ging weer zitten.waarom is sebby neit op me dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciel Phantomhive
.
.
Ciel Phantomhive

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 147
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magican
Klas:
Partner: It's not like I want to become her fiancée. I was forced to do it.

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 30 2012, 17:05

Ciel was al een poos stil geweest, en had geluisterd naar wat de rest had gezegt.
Niet dat hij er veel van begreep, ze hadden het telkens over een boek, en over Youkai's en the book of friends.
Waarschijnlijk had Hannah door dat Ciel het gesprek niet helemaal meer kon volgen dus ze gaf iedereen een gebakje.
Nee, ze gaf Ciel geen gebakje om hem een plezier te doen maar om bij sebastian te komen.
Ze moest blij zijn dat hij zin had in een gebakje anders was hij niet echt aardig geweest.
Sebastian had ook al door dat Ciel niet echt meer luisterde wat er gebeurde.
Sebastian aaide plagend door Ciel z'n haar, maar Ciel hielt hem niet tegen.
Ciel reageerde niet op sebastian en at stil z'n gebakje op terwijl hij luisterde naar Alois, hannah, Taiga, claude, Natsume en z'n kat.
Eigenlijk vond Ciel de kat van Natsume eng het leek wel alsof het soms prate, maar dat zou onmogelijk zijn, en als hij er over begon zou iedereen hem vast uitlachen.
Ciel keek even somber en at verder van z'n gebakje.
Hij had nog steeds geen bedankt gezegt voor het gebakje, maar hij was dat ook niet van plan.
Sebastian stopte met het aaien van Ciel en prate ook even mee met de rest.
Ciel keek op naar sebastian, die keek even terug en glimlachte.
,,u wilt toch niet zeggen dat je het eigenlijk wel leuk vond dat ik dat deed'' zei Sebastian.
,,zou je wel willen he?'' zei Ciel koud, maar blooste even.
Snel at hij het laatste beetje van z''n gebakje
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsume
.
.
Natsume

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 82
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light Magician
Klas:
Partner: There wouldn't be a rainbow if it would never rain.

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 30 2012, 17:52

,,Geloof je nu dat ik het ook kan zien?'' zei Alois lachend. ,,Waarom is deze youkai in een kat vorm?''
Nyanko-sensei antwoorde al voor Natsume wat kon zeggen.
,,nee, Natsume laat mij het maar zeggen, ze weten toch al dat ik kan praten.
mijn echte naam is Madara, Nyanko-sensei is alleen m'n bijnaam dat Natsume mij had gegeven. Ik ben inderdaad niet echt een ''kat'' deze vorm is een
Maneki-neko(lucky cat) ze zeggen dat ik geluk breng aan m'n eigenaar.
De enige reden dat ik er als een 'kat' uit zie is zodat jullie me kunnen zien, en omdat ik veel te groot ben om hier normaal te kunnen staan zonder tafes en stoelen omver te gooien.
ik denk dat ik weet wat de reden is waarom je ons kunt zien, door de demonen die bij je zijn''

Toen was het even stil, Nyanko-sensei was uitgepraat en lag nu ontspannen te liggen.
Natsume zuchte.
,,dat is dus de reden'' mompelde Natsume terwijl hij evren met z'n hand door z'n haar ging.
,,The book of friends willen de youkai's he? Omdat hun namen er in staan moet je de namen niet terug geven?'' mompelde Alois.
Weer zuchte Natsume vermoeit maar deed toch de moeite om te antwoorden.
,,ik geef hun namen ook terug..'' zei Natsume maar word onderbroeken door Nyanko-sensei. ,,denk je nou echt dat het alleen maar aardige youkai's zijn die in the book of friend staan, Natsume kan vermoord worden als hij even niet oplet! en jij zegt gewoon dat hij de namen moet terug geven?!''
Daar had je het al Nyanko-sensei was boos.
Natsume vertelde hem even om rustig te doen, en Nyanko-sensei luisterde.
,,wees blij dat Natsume aan joun kant staat andetrs had ik je al opgegeten'' zei Nyanko-sensei dreigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitimedo mei 31 2012, 13:38

Ja hoor ik word opgegeten terwijl ik 5demonen butler heb die me moeten bescermen omdat ik hun een contract met hun heb.
Alois schiet in de lach.
natuurlijk ik word opgegeten.
Alois draait met zijn ogen.
Nu even serieus waroom ben jij eigelijk verplicht om dat te doen.
Alois wachte rustig op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE
De nieuwe jongen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN

De nieuwe jongen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

De nieuwe jongen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes
» Een nieuwe start vraagt om nieuwe kleren
» De meisjes tellen de jongen BOEM 2!!!
» Een nieuwe les.
» Een nieuwe les!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Dark Magic-